GALLUP

Vanhin neitsyt?

Itse olen 23 vuotias mies ja poikuus tallella!

Minkä ikäisiä neitsyitä/poikuus tallella te olette? Joskus tuntuu että olen maailman ainut yli 20 vee neitsyt!

14

2852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiesi

Ehkä oletkin toiseksi ainoa yli 20 vee poika, hehheh.....no saattaapa nuita kokemattomia yli 20- vuotiaita olla enemmänki, eihän sitä tiiä, ennenku kyselee......

Mutta neissyitä, varsinkaan naisie, sellassii, ikäisiäni, ei tosiaan ole liikaa...

• vastaa

olin 13 vuotias kun neitsyyteni menetin.

• Seitsemäntuumaa

Olin noin 14v kun ekan kerran sain.

• olin silloin

Annoin neitsyyteni neitsyt poikaystävälleni 28 vuotiaana. Hän oli myös 28 vuotias. Eli kyllä meitäkin on. Tsemppiä. Kyllä kannattaa odottaa luotettavaa ihmistä.

• vastaa

olin 14 kun neitsyys meni, eikä kaduta kun yhä saman ihmisen kanssa polskuttelen eteenpäin :)

• 18- vuotiaana meni

Meni täysikäisenä siis. :D
      Nykyää vaan on kaikil niin kiire päästä siit eroo, et lapset alkaa jo tekeen sitä ja monista tulee, niin miehistä kuin naisista vai pitäiskö sanoo tytöistä ja pojasta, hutsuja tai pukkeja.

• Kyseenalainen kunnia

Jee, vaikken tämän viikon perjantaipulloarvonnassa voittanutkaan niin tämän kisan voitan ainakin: kohta 32 vee!

Ihana muuten tuo yksi aikaisemmista viesteistä, 28 vee neitsyt kohdannut 28 vee neitsyen! Kerro kerro miten näin pääsi käymään, ois kiva tietää mistä niitä kokemattomia miehiä löytyy!

On käynyt mielessä että millaista satoa niittäisi jos laittaisi vaikka tuonne Suomi24:n treffipalstalle ilmoituksen jossa etsisi nimenomaan kokematonta miestä; tulisiko hupivastauksia vai ihan aitoja?

• Höpönpöppänä

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

• mies:::::10.
        Höpönpöppänä kirjoitti:

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

muuta sanoa kuin 43v ...

• Onko minun vai muiden luetunymmärtämisessä vikaa, kun itse käsitin kysymyksen niin, että vastaukseksi haettiin, kuka on vanhin neitsyt/"poitsut", eikä sitä, minkä ikäisenä kukakin on neitsyytensä/poikuutensa menettänyt?

Olen itse siis 27 vee neitsytnainen.

• 22v

Itse olen 22 v. ja edelleen neitsyt

• mnää

Sitäpä olen.

• neitsyt...

Eli olen siis 26 vuotias (vm -81) neitsyt nainen.

• kokematon1985

Et todellakaan ola ainoa.. itse mietin ihan samaan.. ikää on 22,5 eikä mitään kokemuksia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1642
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe