GALLUP

Vanhin neitsyt?

Itse olen 23 vuotias mies ja poikuus tallella!

Minkä ikäisiä neitsyitä/poikuus tallella te olette? Joskus tuntuu että olen maailman ainut yli 20 vee neitsyt!

14

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiesi

Ehkä oletkin toiseksi ainoa yli 20 vee poika, hehheh.....no saattaapa nuita kokemattomia yli 20- vuotiaita olla enemmänki, eihän sitä tiiä, ennenku kyselee......

Mutta neissyitä, varsinkaan naisie, sellassii, ikäisiäni, ei tosiaan ole liikaa...

• vastaa

olin 13 vuotias kun neitsyyteni menetin.

• Seitsemäntuumaa

Olin noin 14v kun ekan kerran sain.

• olin silloin

Annoin neitsyyteni neitsyt poikaystävälleni 28 vuotiaana. Hän oli myös 28 vuotias. Eli kyllä meitäkin on. Tsemppiä. Kyllä kannattaa odottaa luotettavaa ihmistä.

• vastaa

olin 14 kun neitsyys meni, eikä kaduta kun yhä saman ihmisen kanssa polskuttelen eteenpäin :)

• 18- vuotiaana meni

Meni täysikäisenä siis. :D
      Nykyää vaan on kaikil niin kiire päästä siit eroo, et lapset alkaa jo tekeen sitä ja monista tulee, niin miehistä kuin naisista vai pitäiskö sanoo tytöistä ja pojasta, hutsuja tai pukkeja.

• Kyseenalainen kunnia

Jee, vaikken tämän viikon perjantaipulloarvonnassa voittanutkaan niin tämän kisan voitan ainakin: kohta 32 vee!

Ihana muuten tuo yksi aikaisemmista viesteistä, 28 vee neitsyt kohdannut 28 vee neitsyen! Kerro kerro miten näin pääsi käymään, ois kiva tietää mistä niitä kokemattomia miehiä löytyy!

On käynyt mielessä että millaista satoa niittäisi jos laittaisi vaikka tuonne Suomi24:n treffipalstalle ilmoituksen jossa etsisi nimenomaan kokematonta miestä; tulisiko hupivastauksia vai ihan aitoja?

• Höpönpöppänä

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

• mies:::::10.
        Höpönpöppänä kirjoitti:

..kohta 33 v. nainen ja neitsyt edelleen. Taidan olla aika harvinaisuus nykyään...

muuta sanoa kuin 43v ...

• Onko minun vai muiden luetunymmärtämisessä vikaa, kun itse käsitin kysymyksen niin, että vastaukseksi haettiin, kuka on vanhin neitsyt/"poitsut", eikä sitä, minkä ikäisenä kukakin on neitsyytensä/poikuutensa menettänyt?

Olen itse siis 27 vee neitsytnainen.

• 22v

Itse olen 22 v. ja edelleen neitsyt

• mnää

Sitäpä olen.

• neitsyt...

Eli olen siis 26 vuotias (vm -81) neitsyt nainen.

• kokematon1985

Et todellakaan ola ainoa.. itse mietin ihan samaan.. ikää on 22,5 eikä mitään kokemuksia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4791
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3076
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      53
      2995
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1551
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1252
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1199
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1026
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1001
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      989
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    Aihe