Rakoilevat taivaan tummat pilvimassat,
joiden lomitse pilkahtavat
auringon välkehtivät säteet.
Sataa- pieniä taivas kyyneleitä
kuin muistoja nostalgiastani
poskilleni valumaan.
Näen- Sateenkaareni-
Sinutko;taivaallani,
tunteeni kirjon väreissä.
Jota Aurinko valaisee valollaan
palauttaen menneen kaipuun
muiston - Elämään.
Olet Sateenkaarena tunteen
majakka valoilla vilkuttaen
ylhäältä sieluni sydämeen.
Säteissä seuraat askeleitani
märällä asfaltilla,
lukituilla teilläni.
Muistona elät eilisestä
muistona nostalgisuudesta
- muistoina - meidän:
Muistoissamme.
Taivaalla - Sinä ylhäällä
Maalla - minä alhaalla;
märkänä taivaan kyyneleistä.
Katoat tummaan pilveen
katoaa- Sateenkaari-
katoaa- Valo.
Sataa-elämmekö niissä,
kosketammeko näin toisiamme
luonnon suomilla askeleilla.
Olemmeko piiloutuneet
- Sateenkaaremme -
väreihin : Taivaalle.
Jolloin emme voi täällä koskettaa toisiamme.
Sateenkaaremme
14
406
Vastaukset
- *runo64*
...myyntimies.
jo oli upeaa kuvausta
ja ei todellakaan voi
enää mitään lisätä.
kantavaa tekstiä kaaressaan
alusta loppuun.
mahtavaa luettavaa!!!
hyvä dolan!!!Huomenta ja- Kiitokset sanoistasi.
A..a- haa sain jälleen uuden
tittelin,en koskaan ole
ollut myyntimies,
joko olisi sitä
alkaa todella
harrastaen yrittämään.
Ei ole siihen kuolutusta saatu,
mutta jos sitä vaikka oppisi
...- mitähän alkeilla
voisi aloittaa
myymään.
Toivon,että selviytymis
mahdollisuutesi yhä
vain paranevat,
siellä - maapallon -
toisella puolella - maailman vesillä.
****************************'
Annan periksi
avaan ikkunan
luovun kuiskauksestani
koska sateenkaaren
toisiaan ikävöivien
kauniisti kaartuvien päiden
ei sallita koskaan
kohdata toisiaan.
****************************
Se on sateenkaaren kohtalo.
Eri asia on, kuinka
ihminen on valmis käyttämään
valtatien hyödykseen,
sen jonka sateenkaari on
meille tehnyt!Olemmeko - osa - Sateenkaarta,
ei en tunteile,pois se
minusta,
mutta kun kyseessä
on:
- Rakkausrunot- ei niitä
voi tunneitta kirjoittaa.
Joten sallittakoon
se meille
jokaisille
täällä
oleville.
Jälkimmäinen kappaleesi
on hyvin kunkin
-omamme-
kaltainen.
Mehän sen; rakennamme
- tai -
kadotamme
- vai -
jopa : Tuhoamme !
- Minänoita
Sai noidan hipihiljaiseksi,
niin hyvä se oli..LOISTAVA itseasiassa!
Ja tuosta lopusta mulla
tuli mieleen että mahtaakohan täällä virtuaalitaivaallakin olla
oma sateenkaarensa?
(nyt meen kaffekauppaan,mutta palaan
asiaan vielä!)
Tuumaa noita ja ojentaa
repustaan Dolanille palan
sateenkaaren kukkaloistoa(pullotettuna)Kiitos Loistavasta aamun alusta.
Ai,että noidillakin on omat
hiljaiset hetkensä,mitenhän
saisin itseni tuosta
vakuuttuneeksi.
Saattaapi Ystävä hyvin ollakin,
tiedä näiden bittien,kaistojen ja
virtuaalin synnyttämien yhteys
kaarien tulevista - merkityksistä.
Olkaamme varuillamme - Säteily annoksista-
eri taivas kuin maa ilmiöihin.
Joko vahva kahvi annos olisi jo liikka.
...- repusta pala sateenkaaren
kukka loistoa pullotettuna...
... ai niin-Noidan ihme sekoituksia...
-seuraavalle uhrilleen-
Sinulle noituuden päivää-Pullotettuna.
Dolan
- lindalinda1
että sateenkaarta ei voi tavoittaa
että se on liian kaukana
kaukana ja korkealla koskettaa
niin kuin on aurinkokin.
Mutta Sinä annoit mahdollisuuden
kurkottaa sateenkaareen
auringon säteisiin ja tähtiin
ja nyt tiedän
kuinka paljon toit tullessasi.Sateenkaaressa on omat symboliikkansa,
luonnon ilmiöitä kuin - Rakkauskin -
omalla tavallaan toteutettuna.
Luonto kuin ihmisetkin
ovat yhtä Luojaa
-kuka sen mitenkin haluaa kokea.
Tarkoitukseni on tuoda jotain
pientä - hyvää ja toivoa -
ehkä eri muodoinkin tähän
palstallemme; meille jokaiselle.
Hienoa;että koit tekstini
kokemallasi tavalla- Silloin se on
täyttänyt
tehtävänsä.
Kiitän Sinua linda.
dolan
- Yölintu**
Yölennollain
värein siveltimestäsi
pärskähteli värejä
kaikkia sateenkaaren
tirpun sieluun
auraani valaisee
sydän hymyilee~~...- mutta missä on tuo
Sateenkaaremme.
Nyt.
Se vain jäi meitä odattamaan.
Katsomaan - miten me täällä selviämme.
Päivä linnun viserrystä
"kammioosi" Yölinnulle.
- 'm-p'
runosi kaikkine asetelmineen.
Herätti ajatuksia. Kiitos.
''''
Oman versioni kirjoitankin
toisen rakkausrunosivuston
runoihini.Osaanko jäljittää Sinua,
mitä aistia
eniten tarvitsen.
Herätinkö ajatuksia,vaikka
omat lyhdyt
vilkkuvat jo punaista.- 'm-p'
dolan kirjoitti:
Osaanko jäljittää Sinua,
mitä aistia
eniten tarvitsen.
Herätinkö ajatuksia,vaikka
omat lyhdyt
vilkkuvat jo punaista.jos tänään
elettyjen
vuosiesi
numeroiksi
vaihtui viisiviisi.
:D Lalalallllaaaaa... 'm-p' kirjoitti:
jos tänään
elettyjen
vuosiesi
numeroiksi
vaihtui viisiviisi.
:D Lalalallllaaaaa...Sinä Suuri Itämaan Tietäjä:
Otan suurella Sydämellä;
Onnittelusi vastaan tänään
ja
KIITÄN !
DOLAN
ps...-ehkä myöhemmin lisää.
(- sinulle myös auringon paistetta
tähän viikon vaihteeseen-halilla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
