kaikenlaisille naisille säädystä ja siviilisäädystä huolimatta. Vaan meneekö ne kaikki pikkuhousut kompostiin vai kierrätykseen-vai pelataanko niillä räsypokkaa?
Turvallinen vaihtoehto
5
1220
Vastaukset
- niin.....
kas siinä pulma. Melkoista filosofointia aamulla ennen seitsemää...
- Jakari huoltomies
Jos ne pikkarit menee hyväntekeväisyyteen-mahtaa laulajasta olla iljettävää kun väärän sukupuolen housuja nakellaan-miesten pässin pökkimät ryskäpöksyt olisivat muotia enempi.
- Aleksandra
Älkää viitsikö, isot ihmiset!
Mistä ihmeestä te olette saaneet päähänne, että Jarille heiteltäisiin alushousuja - sen enempää naisten kuin miestenkään? Jari ei ole sen tyyppinen esiintyjä, vai pitäisikö sanoa, että hänen yleisönsä ei ole sellaista, että siinä syntyisi tällaisia reaktioita.
Olette nyt sotkeneet pahasti, se on Reetu, joka niitä pikkareita saa... - piirrä ne kartalle
Aleksandra kirjoitti:
Älkää viitsikö, isot ihmiset!
Mistä ihmeestä te olette saaneet päähänne, että Jarille heiteltäisiin alushousuja - sen enempää naisten kuin miestenkään? Jari ei ole sen tyyppinen esiintyjä, vai pitäisikö sanoa, että hänen yleisönsä ei ole sellaista, että siinä syntyisi tällaisia reaktioita.
Olette nyt sotkeneet pahasti, se on Reetu, joka niitä pikkareita saa...rusketusraidat pöksyissä? Jari on todellakin teinityttöjen äitien toiveidoli!
- Horoskoop
piirrä ne kartalle kirjoitti:
rusketusraidat pöksyissä? Jari on todellakin teinityttöjen äitien toiveidoli!
Kuka oli ensimmäinen leidi, joka huomasi oudot merkit? Ei siis kelvannut komealle laulajapojalle hameenkeikutud-periskoopista vain syttyy
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398