Jay Z ja Beyonce tarvitsevat 40 hotellihuonetta

RMJ 2008

14

3255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddsdsadsd

Mitä pellejä

• ei kateellinen

vaik varaisivat koko Porin kaupungin!! Rahaahan se tuo hotellile jne. Kateellisten luvattu maa... Perus suomalaista toimintaa.

• dfmjkldlöf
        ei kateellinen kirjoitti:

vaik varaisivat koko Porin kaupungin!! Rahaahan se tuo hotellile jne. Kateellisten luvattu maa... Perus suomalaista toimintaa.

että he itse maksavat ne?! :D:D Niin ja 10 huonetta on varmaan jo varattu pelkille Beyoncen vaatteille! :D

• ei kateellinen
        dfmjkldlöf kirjoitti:

että he itse maksavat ne?! :D:D Niin ja 10 huonetta on varmaan jo varattu pelkille Beyoncen vaatteille! :D

Joku ne silti maksaa hotellille..(itse tai joku muu)...ja mitä VÄLII monta huonetta on vaatteille?? Oh hoijaa mitä jengii!!!! ..Kateellisten luvattu maa..

• jotain kokkeja?

en tiä, enkä ees välitä

• te saatte maksaa

Joku ne silti maksaa hotellille..(itse tai joku muu)...ja mitä VÄLII monta huonetta on vaatteille?? Oh hoijaa mitä jengii!!!! ..Kateellisten luvattu maa..

nuo hotellihuoneet,
        ei niitä muiden selkänahasta revitä.
        Et silleen!

• Pelle Pori

Jari-matti-insinööri-ekonomi lentää huoneestaan pihalle...?

"mutku mulla oli varaus firman nimellä,byhyy"

• Beyo

Mutta huomiokaahan, että heidän mukanaan tulee varmasti myös seurue, johon kuuluu paljon ihmisiä, ja jotka kaikki täytyy majoittaa.
      Että enpä usko, että he iha vaan itselleen ja oman rauhan vuoksi noita kaikkia varailevat.
      Varmaan ihan järkevä veto.

• rreeeaq

Semmosile TÄHDILLE ei tarvi mitää varata

• Räkä

30 huonetta ei tuosta noin vaan löydy kuin Harjavallan Hiittenharjulta. Olisi mukavaa nähdä kuinka Beonce ja Jay Z nauttivat aamupalaa TeeBeellä.

Helsinkiin vaan ja sieltä lentokoneella poriin. Saattue porin lentokentältä kirjurinluotoon pääsee alle kymmenen minuutin. Lentomatka max 30min.

• Reino E Rankki

Höh, ei varmaankaan käytä kuin 10 huonetta, loput on tyhjinä vaan Rap mahtailun vuoksi.
      Kaikkeen ameriikkalaiseen paskaan rahaa suomessa tuhlataankin. Ja tyhmät maxaa!!

• Näin on näreet

Kyllä hävettää olla suomalainen jokka palvoo näitä amerikan "staroja" voi voi

• tota noi
        Näin on näreet kirjoitti:

Kyllä hävettää olla suomalainen jokka palvoo näitä amerikan "staroja" voi voi

ai suomi on ainut maa maailmassa jossa amerikan "staroja" palvotaan?? Tuskinpa vaan.. Olkaa tyytyväisiä et tänne tuppu maahan tulee edes esiintyjiä ulkomailta! Joku palvoo "staroja" joku onkimatoja! Onneksi meitä on monenlaisia. Ois muuten aika helvetin ankeeta!

• Jassoosee

Täälläpä taitaa pulista monta kateellista raumalaista ku RMJ siirty Poriin ;).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1605
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1346
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      10
      1295
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1264
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      284
      1202
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      16
      1126
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      918
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    9. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      56
      905
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      815
    Aihe