Onko VM pitkä vihainen?

KaksosN

Siis onko vesimiesM pitkävihainen? Loukkasin häntä sanoilla ja käskin häntä jättämään minut rauhaan... Sen jälkeen en ole hänestä kuullut, vaikka viestin laitoin ja sanoin olevani todella pahoillani.

25

6259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi^

      ilmanmerkkiä. Kai te nyt osaatte itse ratkaista tuollaisen.

      • kaksosen vesimies sisko

        Suutuin siskolleni pariksi vuodeksi, koska hän loukkasi minua pahasti. Viitaten sellaiseen arkaan asiaan, jonka olen kokenut.

        Syytä olikin suuttua. Kaksosten pitäisi joskus vähän miettiä. Jos on riita ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin ja saada toista tolaltaan sen takia.

        Neuvon vain, että annat sen olla omissa oloissaan. Pyydän pitkän tai lyhyen ajan jälkeen suoraan silmiin katsoen ANTEEKSI.

        Onnea.


    • itse vesimies

      Todennäköisesti et enää kuule tästä vesimiehestä. Vesimies nyt on sellainen, että jos hänet suututat, sinua ei yksinkertaisesti enää ole hänelle. Loppu mikä loppu, siihen ei auta mikään, ei hän vihainen ole, se vain on näin.

      • yllättynyt

        miten samankaltaisia veskarit on. Aivan, jos suututat verisesti lakkaat olemasta. En ole vihainen, mutta kyseistä henkilöä ei yksinkertaisesti ole olemassa. Jos hän ei vastaa kutsuusi niin anna veskarin olla. Ei hän sinua halua tavata ainakaan vielä. Ottaa sitten yhteyttä omasta tahdostaan. Hui hai elämä jatkuu eteenpäin taakse katsomatta!


      • nyt ihan noinkaan
        yllättynyt kirjoitti:

        miten samankaltaisia veskarit on. Aivan, jos suututat verisesti lakkaat olemasta. En ole vihainen, mutta kyseistä henkilöä ei yksinkertaisesti ole olemassa. Jos hän ei vastaa kutsuusi niin anna veskarin olla. Ei hän sinua halua tavata ainakaan vielä. Ottaa sitten yhteyttä omasta tahdostaan. Hui hai elämä jatkuu eteenpäin taakse katsomatta!

        molemmat suututettu toisemme oikeen olan takaa jo pariin kertaan ja on se takaisin tullut.
        Tykkääköhän se musta?


    • ....

      Itse olen Vesimies nainen ja en osaa olla kovinkaan pitkävihainen. Paitsi jos on loukannut tosipahasti tunteita tai jos on viellä sellainen ihminen jonka kanssa ei tule hyvin toimeen niin sitten on että heippa, toivottavasti ei tavata.

    • vesisex

      Minä ainakin jätän ensimmäisestä pyynnöstä rauhaan. Uskon, kun sanotaan ja en halua häiritä ihmistä, joka rauhaan jättämistä pyytää. Vesimiesten tapana ei ole roikkua vastentahtoisen ihmisen perässä. Ainakaan minulla.

    • VesiN

      että en ole pitkävihainen, mutta jätän rauhaan toisen kun minua loukataan. VesiN olen itse suorasukainen, mutta hienotunteisesti. Yritän myös perustella/sopia asioita hyvinkin nopeasti jos itse olen liian suorasanainen.
      Pieni vihje; pyydä se vesimies ulos juttelemaan kasvotusten ja anna myös mahdollisuus toisen puhua. Mä tiedän että kaksoset ovat kovia puhumaan ja heillä on aina jokin teoria omista tekemisistään ettei heitä jaksa pitkään kuunnella joten ole lyhyt sanainen. Anteeksi sanakin kuluu käytössä joten tuota lyhyttä taikasanaa ei voi usein käyttää.

      Ota yhteyttä hän kyllä kaipaa sua!

      • Nimetön

        Noni, olen pyytänyt anteeksi ja kaikki ns. ok. Mut nyt viikonloppunu ilmoitti ettei halua enää mitään vakavaa...soittelee kyllä usein jne..mut se sit loppujen lopuksi tarkottaa. Kertokaa vielä se... Kiitos :)


      • ..............
        Nimetön kirjoitti:

        Noni, olen pyytänyt anteeksi ja kaikki ns. ok. Mut nyt viikonloppunu ilmoitti ettei halua enää mitään vakavaa...soittelee kyllä usein jne..mut se sit loppujen lopuksi tarkottaa. Kertokaa vielä se... Kiitos :)

        tuossa ylempänä joku vastasi aivan oikein. että jos vesimiehen suututtaa. sinua ei yksinkertaisesti ole enää hänelle. itse olen juurtunut vesimies ja käyttäydyn just näin. en ole pitkävihainen, riidat sovitaan äkkiäkin ja elämä jatkuu normaalisti, mutta jos käsketään jättämään rauhaan, niin se asia on ja pysyy niin. sitä ei vesimies anna anteeksi. vaan jättää sanojan rauhaan.


    • veskariN

      yleensä menee hetki hiljakseen, mutta sitten ei enää muistakaan miksi on vihainen (:

    • unus multorum

      Itsellesi haudan kaivoit.

    • ammattiaktivisti

      Kuten muutkin ovat todenneet, ei vihainen mutta Vesimies lähtee kyllä nopeasti nostelemaan toiseen suuntaan. Elämää/Aikaa ei yksinkertaisesti kannata tuhlata joutavanpäiväiseen, jollaiseksi olet ehkä itsesi puheillasi marginalisoinut.

      Itse olen n. 30 vuotias vesimies-mies ja mieleen tulee heti kymmeniä tuttavuuksia joista olen vuosikymmenien aikana luopunut syystä tai toisesta. Ei yksi ihminen vesimiehelle koko maailmaa merkitse, uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia tulee vastaan jatkuvasti ja vanhat jää unohduksiin jos eivät oikeasti ole jotenkin kiinnostavia tai joiden seurassa viihtyy.

      Itse olen vaihtanut kokonaisia tuttavapiirejä tähän mennessä kolmeen otteeseen elämässä ja vaihtanut myös asuinpaikkaa. Ei vesimies oman kokemuksen mukaan (itseäni ja muita vesimiehiä seuranneena) tosiaankaan katso taaksepäin vaan eteensä, hänelle ei tuota pienintäkään vaikeutta "unohtaa" joku elämästään.

    • vesimies-63

      jos on asiaa..sanon..ja se on siinä.En jaksa mököttää..en ole pitkävihainen..vaikka joskus sitä toivoisinkin;)...

      mut näillä mennään..

      Elämä on liian arvokas tuhlattavaksi mökötykseen ja vihanpitoon;)

      • mieltä

        Riippuen tottakai onko suuttumukseni kohde läheinen vaiko uus tuttavuus.


    • Naisena..

      Vesimies naisena mökötän aina jonkun aikaa jos joku on loukannut tai sanonut jotakin mikä on suututtanut.
      En tiedä kuinkahan käy ajan myötä, olen joka tapauksessa vasta 19vuotias, joten ehkä jotain muutosta siinäkin vielä tulee :D

    • ytimekkäästi

      Kyllä on pitkävihainen... Vaikka ei vihoittele niin keljuilee ja muistuttaa asioista kyllä ja runsaasti... itse veskarinainen

    • ...

      ovat. suututin kerran vesimies M , ja oli todella vaikea saada leppymään.. :S

    • pitkävihainen

      Mutta jos olet käskenyt jättää sinut rauhaan, niin hän sitten luultavasti tosiaan uskoo, että haluat olla rauhassa ja antaa sinun olla.

    • ----------------jjjjjjjjjjj...

      Itse olen vesimies ja olen erittäin pitkä vihainen jos joku loukkaa minua syvästi

      • Mirikka

        Ei parisuhteessa pitkävihainen mutta jos joku muu henkilö loukkaa niin sen muistan ja pitkään. Sitä en ehkä aina näytä asianomaiselle tai sano suoraan mutta aina sen loukkauksen muistan ja toimin sen mukaan ja siitä saa
        tuntea loukkaaja mutta sillai jänymäisesti aina välillä. Sitä tulee mitä on tilannut kaveri. En ehkä enää ole niin paljon yhteydessä tai käy kylässä tai olen välinpitämätön. Vesimies on todella kova analysoimaan toisten sasnomisia tai käyttäytymistä itseään kohtaan vaikka sitä ei moni huomaa tai tiedä. Toisaalta sitten on vesimiehelle aivan sama mitä toiset tekee, ajattelee tai toimiin. Loppuseltaan vesimies on niin niin oman tiensä kulkija ja siihen olen todella itsessäni tyytyväinen. Rauhaa, omaa tilaa, yksinäisyyttä ja sitä omaa rakasta ja perhettä vaalien ja rakastaen. Oma aika omassa rauhassa on kultaa.


    • VesimiesN-93

      Itselläni se riippuu henkilöstä ja miten pahasti on satuttanut. Joskus ihan hetki sitten tavattu ihminen saattaa pienestäkin loukkauksesta kadota elämästäni ikiajoiksi, kun taas vuosia ystävänä ollut henkilö saattaa saada anteeksi jo samana päivänä.

      Tietysti joskus loukkaus saattaa olla niin suuri, että sitä ei vain voi antaa anteeksi ja joskus saattaa olla vain huono päivä ja sen takia hieman suuttua. Mutta se on vesimiehen omissa käsissä antaako toiselle anteeksi. Itse tarvitsen syyn siihen ja se on joko se, että olen ollut henkilön kaveri niin kauan, tai sitten tajuan tämän suuttumisen olevan aivan turhaa ja sen jatkaminen on aivan turhaa, koska mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Minua ei millään lahjoilla tai järkipuheella leputeta. Jos olen päättänyt vihata jotakuta, minä tulen vihaamaan tätä. Teki tai sanoi kuka mitä tahansa, se pysyy.

      Painostaminen anteeksi antoon ei ole hyvä idea, kuten edellä on mainittu. Vesimiehen pitää itse tajua asia ja itse päättää asiasta. Antaa aikaa kelata tapahtunutta ja miettiä oikeaa ratkaisua.

    • vesimies-n.

      En minäkään ole pitkävihainen, mutta jos oikein kunnolla satutetaan, niin en kyllä välitä olla jatkossa missään tekemisissään enää.
      Lopetin esim. oman lähes 8 v avoliiton siksi, kun mieheni sanoi, että painuu v*****n siitä. Mistä lie, en muista oli mulle suuttunut, mutta hänen sanat aiheuttivat niin pahan olon, että päätin todeutta hänen toiveensa. Kuukauden kuluttua muutin erilleen ja muuta en sanonut kun, moi sitten. Mitä muutakaan olisin voinut sanoa...

    • voimakastahtoinen

      En välttämättä jaksa mököttää kovinkaan pitkää aikaa, mutta jos joku onnistuu suututtamaan niin tulen muistamaan asian hautaan asti - toisin sanoen asia jää kalvamaan mieltä ja antaa henkilöstä, jolle suutuin negatiivisen kuvan. Jos en pääse sanomaan tunteitani toiselle, tulen suuttumaan joka kerta kun edes ajattelen riitaa... Siispä, ei kannata suututtaa, koska en ihan heti sitä unohda :)

    • HärkäNainen&VeskariM

      Omat kokemukset vesimiehestä on, että loukkaantuu äärimmäisen helposti ja todellakin mököttää aluksi. Kieltää, jos kyselen onko jokin vialla.. Käytös muuttuu todella kylmäksi ja välinpitämöttömäksi. Tähän asti oma puolisko on leppynyt aika aika nopeesti, kun vaan olen jaksanut selvittää mikä mieltä painaa. Hänen loukkaantumiset ovat nimittäin johtuneet lähinnä kielimuurista. Molemmilla on omat äidinkielet, jota toine ei osaa, joten me kommunikoidaan englannilla. Väärinkäsityksiltä ei voi välttyä. Voisin sanoa, että tää mun veskari osaa olla aika dramaattinen suuttuessaa/loukkaantuessaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe