Iltaa harhaoppiset!
Harhaoppisilla tarkoitan, horoskooppeihin täydellisesti uskovia ihmisiä...
Itse, vain osittain luulottelen, uskovani luonneanalyyseihin...
Omalta kohdaltani osa pitänee hyvinkin paikkaansa...
Olen kaksonen.Olen kaksonen...
Kaksostähtimerkki on muutamilla legendoillakin, ja löytyneepä Suomessakin julkkista, jos jonkinlaista - niin kuin kaikista tähtimerkeistä...
Kaksoslegendoja ovat muun muassa: John F. Kennedy ja John Fogerty.
(Legendoja minulle ainakin.)
Suomipojista kuuluisin lienee Timo Soini - tähti-kaksonen.
P.S. "Ei me nyt ihan niin ihania ihmisiä olla!"
"KAKSOSTÄHDET"
2
1373
Vastaukset
- Hemppanen
Kyllähän Timo Soini tunnettu kaveri on, mutta aika rohkeaa arvioida kuuluisimmaksi seuraavien nimien sarjassa:
Mannerheim, Marco Bjurström, Pirkka-Pekka Petelius, Ari Koivunen.. Näin muutamia kuuluisuuksia mainitakseni. Pitäisi varmaan laittaa TNS-gallup tutkimaan kuka on kuuluisin. :) - Vesuvius+
Muut merkit ovat niin hemmetin rajoittuneita, jopa kökköjä. Kaksoset murskaavat kaikki rajat, mutta ovat siinäkin inhimillisiä.
Ihailen kaksosia.
Näin vanhana vasenkätisenä vesimiesteutoonina tulee mieleeni kaksosnaisista ainakin seuraavat eläväiset ja ihanaiset naiset:
Angelina Jolie
Natalie Portman
Marilyn Monroe
Kylie Minogue
Ardiane Lima
Heidi Klum
Brooke Shields
Nicole Kidman
Olsenin kaksoset
ja sitten tuo tempperamenttinen ja kesyttämätön, ja pohjimmiltaan hellä; Naomi Campbell
Entäs Anne Franck, sisukas ja neuvokas selvityjä.
ja monta muuta nimeltämainitsematonta ihanaista kaksosnaista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691518Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 94869
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud209785