Mitä lahjaksi ?

erämiehen nainen

8

2445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris_63

Tilasin serkulleni lahjaksi puukon osoitteesta http://www.finlandiashop.fi/product_catalog.php?c=190 . Sain paketin nopeasti ja vaivattomasti suoraan postilaatikkooni ja kaiken kukkuraksi ilman postimaksua ! Korkealaatuinen puukko on myös hyvännäköinen ja juuri käteen sopiva sekä kestävä.

• lahja 1
    • maukkari

Heips,

Tilasin isälle www.emolde.com:sta valokuvasta tehdyn Warhol-näköiskuvan kuvatiedostona (tosi hyvät värit ja aivan näköisensä ;-) ja tilasin tiedoston avulla canvas-taulun PhotoBoxista....Taidan käyttää samaa kuvaa hyväkseni myös jouluna ;-)

• lahjax

Kaikki tarvitsevat jalkojenhoitoa. Isätkin. Jalkojenhoito lahjakortti isälle yllättää varmasti.

• Koope
    • Mama 2 kk

"Justiina" 2 kk aikoo muistaa ensimmäisenä isänpäivänä kipsitaululla, johon on "painettu" omat kädet ja jalkapohjat sekä korttina toimii I love you -kaasuilmapallo. Nämä löytyivät Flamingon MaraKatista.

• janskupansku

Täältä www.ihmekauppa.com ostin tuommoset tossut.
        Kyllä isä tykkää ku varpaat sää lämpöä kylymän metsä reissun jälkeen :)

• soittaville isukeille

Isänpäivälahjaksi aloittavalle kotisoittajalle oma soitonopettaja kotiin tietokoneen välityksellä!

Erittäin monet aikuiset soittavat jotain soitinta, suosituimpana varmasti kitara. Monilla lapsuusajan haavetta aletaan toteuttaa vasta 30-50 vuotiaana. Moni aikuinen ei kuitenkaan ehdi tai halua mennä normaalitunnille, kun samassa ryhmässä on yleensä kourallinen teinejä soittamassa heviä:)

Rockway on kotimainen Internet musiikkikoulu, opetusaineina kitara, basso, rummut sekä äänitys.
      Rockwaylla Suomen parhaat opettajat ja artistit antavat kunnolliset ja selkeät ohjeet sekä vinkit laadukkaiden nettivideoiden välityksellä. Palvelua päivitetään jatkuvasti, tällä hetkellä videoita on jo yli 600 kpl, eli parinkymmenen vuoden opintoja vastaava määrä. Alkeista eteenpäin: perusteet, soinnut, kompit, soolot, riffit, biisit yms.

Mikäpäs sen parempi lahja kuin lahjaksi tilaus Rockwaylta, palvelu käytössä kellon ympäri, aineeton lahja, joka inspiroi ja motivoi! Hinta alkaen 14,90€/kuukausi (normaalitunnit yleensä 25-30€/krt).

Suosittelen!

Tutustu www.rockway.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe