Ruusut juhlakalulle ovat tietty ihania antaa ja vielä ihanimpia saada.Tyttäreni valmistui tänään ja kun äsken laskin niin meillä on maljakoissa yli 40 ruusua.Pitkävartisia,kauniita ruusuja ja maksaneet varmasti maltaita.Vaikka kukkapaupan täti on ihana ja saa palkkansa kukkien myynnistä niin olisiko sittenkin parempi sujauttaa tuo ruusuraha valmistuneen kirjekuoreen.Tuntuu niin älyttömältä laittaa rahaa kertakäyttökukkiin jotka lakastuvat kuitenkin alle viikossa hyvälläkin hoidolla.Lahjan saaja olisi ehkä otettu enemmän "rahan muodosta" kun sillä voi taas saada leipää jatko-opintoajan ruokapöytään.
noista ruusuista....
2
651
Vastaukset
- kukka se on ruusukin
No mitäpä ite teet?
Tahtoopi mennä molemmat, RAHAT JA RUUSUT.
Kyllähän et Sinäkään menisi ilman KUKKIA Sankaria onnittelemaan?..lisäksi Sinulla on lahja kuten meillä muillakin..TAITAA OLLA NIIN ETTÄ NYKYPÄIVÄNÄ se on jonkun kokoinen "paperiraha". Että tämmöstä..tulee vielä "kalliimmaksi" lisätä RUUSURAHA LAHJARAHAAN ja silti KUKAT on ostettava. Enpä usko että itekkään menet ilman kukkia.- Blösö
Ajatelkaa päivänsankaria ilman kukkia!
Minä sain yo-juhlissa ruusuja.
Pupliikissa ruusuja...
Ilman kukkia olisi ollut köyhää.
Lisäksi se olisi kardinaalivirhe olla ilman kukkia!
Tyttäreni kun saa lakin tulevaisuudessa. Voisiko tilannetta ajatella ilman kukkia?
Vaikka kukat lakastuukin, kuten ihmiselämäkin, niin kukat kuuluu hetkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766