valaanrasva ei ole kauniin näköistä, olisivat edes ruskettaneet läskejään. Ei muuta kuin ulos ja lenkille, 2 tunnin lenkki päivässä pitää läskit kurissa.
Läskit taas esiin kun on kesä
15
566
Vastaukset
- läskiä
kyllä mua alkaa oksettaa läskien näkeminen.
- ei sille mitään
voi. Läskiperse yököttää.
- toisen?
Kauneus katoaa, mutta läski on ikuista!
- kauhean näköistä
toisen? kirjoitti:
Kauneus katoaa, mutta läski on ikuista!
ja se on aivan itsestä kiinni millaiset makkarat on vyötärollä.
- Anonyymi
Ylilihavuus voi johtua monesta syystä: mm. geeniperimästä, jolla on suuri merkitys, huono aineenvaihdunta ym. Jotkuthan ovat ikuisia laihduttajia, mutta tuloksia ei vain näy missään. Liikunnankin tulisi olla jo lapsena opittu tapa, jotta sen harrastaminen myöhemmällä iällä olisi itsestään selvyys. Reippaasti vain ylös, ulos ja lenkille.
- ylensyömistä
Läskiperseet pois kadulta ja laihduttamaan. Joilla on on painoindeksi puolet suurempi kuin normaali laihduttamaan vaan.
- Anonyymi
palstalaiset kirjoitti:
painoindeksiä laskemaan! http://www.tohtori.fi/?page=2381134
Vitun selluliittiläskit, hävetkää, kun osaatte!!
- Anonyymi
Kenekään lihavuus ei saisi olla ongelma ulkopuolisille siihen asti, kun ylipainoinen itse on tyytyväinen olotilaansa. Tyytyväisyys tarkoittaa sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja arvostaa sekä itseään että myös muita sellaisena kuin kukin on. Luulin pitkään, että lihavia kiusataan, mutta totuus valkeni jo parikymppisenä ensimmäisessä työpaikassani ja vapaa-aikana aivan toisenlaiseksi - ja myöhemmin myös toisessa työpaikassa. Kokemuksesta voin kertoa, että todella epämiellyttävä ulkonäkö ylipainoineen ei kyllä sillä kohene, jos henkilö osoittautuu vielä lisäksi kateelliseksi ja ilkeäksi/ umpikieroksi toisen selän takana paskan levittäjäksi/ juoruilijaksi.
- Anonyymi
Satavuotiaiksi eläviä yhdistää normaalipainoisuus, lihavia satavuotiaita ei ole.
- Anonyymi
Niinpä, jos heitä yleensä on kovinkaan monta.
- Anonyymi
Ja ne luisevat ihmiset paljastavissa vaatteissa, onko parempi? Kuka täällä on täydellinen ulkomuodoltaan ja niin kaunis että kaikki ihailevat ? Kaunis ihminen jolla ruma sisus vai tavis punkero jolla kaunis sielu?
Moni sanoo ettei välitä ulkonäöstä mutta totuus on toinen. Joten miksi on paljon sinkkuja? Varmaan liian korkeat kriteerit. Varsinkin ulkonäön suhteen. Varsinkaan jos itsekään ei ole mikään hottis. - Anonyymi
Nuorella naisella fyllingit ovat mielestäni hottia, pullea viivaa on jotenkin vaan niin herkullinen. Vanhemmissa naisissa taas iskee solakkuus. Melkoinen dilemma, eikö?
Liikunnalla ei ole kovinkaan suurta merkitystä hoikkanan pysymisessä, se lähinnä pitää ihmiset poissa herkkujen äärestä. Syöminen on merkitykseltään se tärkein asia. Itse olen pahasti sokerikoukussa, sokerikoukun laukaisuun riittää pelkästään leipä tai kaupan lihapullat, jossa on riittävästi (liikaa) hiilareita. - Anonyymi
Ei ne läskit, mutta ne 17-19 lasta imettäneen naisen riipputissit....
Elämänhalu menee, kun niitä näkee - Anonyymi
Keksipä joku aloituksen tälle palstalle !!! Taisi lipsahtaa väärään "loksaan" ???
Tosin vl.-palstalla tieten uskonsuunnasta johtuen ajoittain naiset "pulskistuu", tuloksena on sitten lapsi, mutta aika paljon useampi kumminkin synnytyksen jälkeen hoikistuu ! Toistaiseksi ne naiset vaan synnyttää, mutta näkeehän noita pulskia miehiäkin, "kaljamahoineen" , enempi pysyvää sorttia se heillä on tuo "maallinen hyvä"
luitten ympärillä ja useimmiten ne miehet eivät kuulu vl.-porukkaan, muotoineen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai513880Purra ehdotti hyvätuloisten lapsilisien leikkaamista
Orpo sanoo, että tätä keinoa ei ole hallitusohjelmassa, ja siitä täytyy keskustella. Katsotaan miten käy.3493536Pohdintaa aamukahvin kera
Luin tossa tuota bodycount ketjua ja jäin tas miettimään asiaa, jota olen joskus aiemminkin miettinyt. Mä olen (ikäväkse481217515 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma232077- 101644
Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.641545Purra petti sanansa..
Ennen vaaleja Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi, Eikä saa leikata ".. Ja nyt se juudas leikkaa Köy2331288- 411049
Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe29907Minä voin kyllä
tehdä sen pelin avauksen. Mutta se kyllä vaatii sen, että sinä pysähdyt mun luona silloin, kun muita ei ole paikalla. M20856