ihastunut härkämies

~***~

Miten härät käyttäytyvät ihastuessaan?
Miten se näkyy olisiko jotain...?
lähestyykö itse kohdettaan vai olisiko parempi naisen tehdä aloite?

15

12153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkämies

      mulla olisi tähän liittyen eräs tarina.. eli jokin aika sitten tapasin härkämiehen, joka todellaki oli ihana kaikinpuolin. Vietimme yhdessä öitä ja niin edespäin. En kuitenkaan tarrautunut häneen liikaa enkä pitänyt tapaamisien jälkeen itse pahemmin mitään yhteyttä. Hän puolestaan oli yhteydessä jatkuvasti ja kertoi kuinka lumoutunut oli minusta. Tätä lätinää jatkui kolme viikkoa, jonka aikana huomasin myös sen ettei hänen sanoihin tai lupauksiin voinut luottaa. Sitten kaikki pysähtyi kuin seinään, hän lopetti yhteydenotot ja katosi.. oli erittäin outoa. suoraan sitten eräänä päivänä kysyin asiasta ja siitä mitä hän hakee tuolla toiminalla, ei sanonut juuta eikä jaata, vaikka suorapuheinen mies onkin. aika erikoiseksi heittäytyi, enkä ole selvillä yhtään hänen ajatusmaailmastaan. olen siis vain tämän kerran ottanut itse häneen yhteyttä, mutta nyt aion kyllä jättää hänet rauhaan totaalisesti, jotenkin epäilyttää koko ihminen, kummastuttaa.Hän oli kuitenkin niin vauhdilla mukana alusta asti ja osoitti kiinnostusta, mutta ehkä se oli ohimenevää. mulla on vaan tällanen kokemus härkämiehestä ja jotenkin jäi outo olo.(romanttinen osasi olla, kukkia ja lahjoja ym. sekä osasi puhua todella ihastuttavalla tavalla)

      • löysi jonkun

        toisen tai voi olla että oli jo jonkun toisen kanssa myös, osaavat kyllä lirkuttelun taidon mutta ikävä kyllä lirkuttelevat niin monen muun kanssa yhtä aikaa, itsellä paljastui että meitä oli kolme naista joiden kanssa kirjoitteli ja yritti päästä pidemmälle, omat hälytys kellot alkoivat soida siinä vaiheessa kun vastaili melileihin vain tiettynä päivinä, onneksi en kerennyt hänen kanssaan pidemmälle, nyt välttelen härkämiehiä.


      • härkämiesn
        löysi jonkun kirjoitti:

        toisen tai voi olla että oli jo jonkun toisen kanssa myös, osaavat kyllä lirkuttelun taidon mutta ikävä kyllä lirkuttelevat niin monen muun kanssa yhtä aikaa, itsellä paljastui että meitä oli kolme naista joiden kanssa kirjoitteli ja yritti päästä pidemmälle, omat hälytys kellot alkoivat soida siinä vaiheessa kun vastaili melileihin vain tiettynä päivinä, onneksi en kerennyt hänen kanssaan pidemmälle, nyt välttelen härkämiehiä.

        näin minäkin sen ajattelin. luultavasti on oltava hätävaroja liiaksikin ja osaa tuon homman. minä en siihen pyöritykseen kuitenkaan alkanut tämän enempää. luottamuksen puute ja epävarmuus saivat minut heti perääntymään.


      • -jouska
        löysi jonkun kirjoitti:

        toisen tai voi olla että oli jo jonkun toisen kanssa myös, osaavat kyllä lirkuttelun taidon mutta ikävä kyllä lirkuttelevat niin monen muun kanssa yhtä aikaa, itsellä paljastui että meitä oli kolme naista joiden kanssa kirjoitteli ja yritti päästä pidemmälle, omat hälytys kellot alkoivat soida siinä vaiheessa kun vastaili melileihin vain tiettynä päivinä, onneksi en kerennyt hänen kanssaan pidemmälle, nyt välttelen härkämiehiä.

        hoiteli toista jo 3tta kuukautta vaikka mulla on vaavi mahassa ja syntyypi kohta.
        kylmänviileesti mä olen ulkona
        --se pesunkestävä härkä-


    • kokemusta on

      Kun härkämies ihastuu, niin kyllä hän jaksaa sen näyttää (jota ei jälkeenpäin tunnusta tehneen),mutta härkä mies kyllä osaa kadotakin,ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ???ja sitte on taas kuin ei mitään?? Härkä on kiero vaikka onkin olevinaan oikein rehti. Empaattisuuttahan härkämieheltä on turhaa odottaa, kaikki on vain ja ainoastaan itse, itse, tekee kaikki itse ja on aina itse?? Härkään kyllästynyt toinen härkä

      • Nimetön

        Oma kokemukseni oli että ihana, suorapuheinen, rehti ja sitten kaikki selvisikin. Oli kaikille naisille ihana, valehteli, lahjoi jne. Pyöritti koko ajan sivussa hoitoa, useampaakin ja jopa pareja. En siis ymmärtänyt mitä halusi minusta. Lähdin kävelemään ja siinäpä oli suuri ihmetyksen aihe... Oma ego vaatii jatkuvaa voitelua. En sekaannu enää härkämiehiin.


      • kehuu seksikkääksi

        niin ei tarkoita sitä.


      • Meritähti_08

        Hei,
        ihan samaa mieltä olen. Kumma tapa niillä on kadota..Tapasin muutama kuukausi sitten härkämiehen ja vaikutti aivan täydelliseltä. Nyt sitten puoltoista kuukautta sitten "nöksähti" pienestä jutusta. Ei vastaa tekstareihin eikä muutenkaan. En ymmärrä härkämiehiä vaikka vissiin pitäis kun olen itsekin härkä.


      • -jouska-
        kehuu seksikkääksi kirjoitti:

        niin ei tarkoita sitä.

        se osaaaaa


      • että on muitakin
        Meritähti_08 kirjoitti:

        Hei,
        ihan samaa mieltä olen. Kumma tapa niillä on kadota..Tapasin muutama kuukausi sitten härkämiehen ja vaikutti aivan täydelliseltä. Nyt sitten puoltoista kuukautta sitten "nöksähti" pienestä jutusta. Ei vastaa tekstareihin eikä muutenkaan. En ymmärrä härkämiehiä vaikka vissiin pitäis kun olen itsekin härkä.

        jotka on ollut tekemisissä "katoavan" härän kanssa! Oon reilu vuoden jaksanu kattella kun toinen vähän väliä on vastaamatta päiviäkin ja sit taas kun mitään ei olis tapahtunut! Raskasta on ollut kun ei osaa olla vieläkään hakematta syytä itsestä kun näin tapahtuu. Aikamoista itsetutkiskelua on ollut kun itse olen vielä rapu joka miettii muutenkin liikaa.


      • kokemusta on
        että on muitakin kirjoitti:

        jotka on ollut tekemisissä "katoavan" härän kanssa! Oon reilu vuoden jaksanu kattella kun toinen vähän väliä on vastaamatta päiviäkin ja sit taas kun mitään ei olis tapahtunut! Raskasta on ollut kun ei osaa olla vieläkään hakematta syytä itsestä kun näin tapahtuu. Aikamoista itsetutkiskelua on ollut kun itse olen vielä rapu joka miettii muutenkin liikaa.

        Älä ala syyllistää itseäsi, hän katoaa ja sillä selvä. Minäkin aina epäilin että olinko tehnyt tai loukannut herraa jotenkin, mutta hän itse sanoo aina ettei kukaan ole tehnyt mitään, hän vain haluu olla välillä omillaan ??Tsemppiä ME !!


      • että on muitakin
        kokemusta on kirjoitti:

        Älä ala syyllistää itseäsi, hän katoaa ja sillä selvä. Minäkin aina epäilin että olinko tehnyt tai loukannut herraa jotenkin, mutta hän itse sanoo aina ettei kukaan ole tehnyt mitään, hän vain haluu olla välillä omillaan ??Tsemppiä ME !!

        Helpottava kuulla viimeinen vastaus! Sitä on niin paljon syyttänyt vuorotellen itseensä ja herra härkää tästä käytöksestä, mutta mihinkään niillä syytöksillä ei ole päässyt, joten parempi kai alkaa vaan uskomaan että härät ei sillä mitään pahaa tarkoita vaan se on vaan niitten luonne jota ei pysty kukaan muuttamaan vaikka kuinka paasaisi! Toivottavasti en vielä menettänyt kokonaan tätä ihanan ailahtelevaista miestä:)


      • se meni..
        Meritähti_08 kirjoitti:

        Hei,
        ihan samaa mieltä olen. Kumma tapa niillä on kadota..Tapasin muutama kuukausi sitten härkämiehen ja vaikutti aivan täydelliseltä. Nyt sitten puoltoista kuukautta sitten "nöksähti" pienestä jutusta. Ei vastaa tekstareihin eikä muutenkaan. En ymmärrä härkämiehiä vaikka vissiin pitäis kun olen itsekin härkä.

        Tapasin pari kuukautta sitten ihanan härkämiehen, kaikki vaikutti tosi hyvältä ja tultiin loistavasti juttuun, kunnes sain tietää, että hän on varattu. Ensin mies hehkutti rakkauttaan minulle ja sanoin jättävänsä toiselle paikkakunnalla opiskelevan tyttöystävänsä, ja minä kiltisti odotin ja odotin. Yksi kaunis päivä sanoin hänelle pari valittua sanaa ja lievästi painostin asialla. Sen jälkeen mies "katosi" kuin tuhka tuulee. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Nyt oli vaihtanut puhelinnumeronsakin salaiseksi. Olin tosi ymmälläni, koska olisin halunnut jonkun selityksen. Kuulin kautta rantain, että mies on edelleen tyttöystävänsä kanssa. En ymmärrä minäkään härkämiehiä ja olen minäkin härkä..


      • eppana

        Tapasin härkä miehen karaoke paarissa ja jutut oli niitä näitä ja lirkutuksia. Oltiin ilta yhdessä tanssittiin ja laulettiin. En ottanut saatille oli liian humalassa ja pyysi luokseen minua. En halunnut lähteä. Mutta tehtiin reffit seuraavalle päivälle ja vaihdettiin puh. numeroita, että varmistetaan reffit. Miehestä ei kuukunut mitään ja laitoin viestin etten voi tulla , kun en tiedä onko hän paikalla. Ei mitään vastausta ole kuulunut. Arvelin , että se siinä luotto ei toimi. Antaa olla.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen härkämies oli paljon vanhempi, omistautui yhteisiin hetkiin, loi niistä niin nautinnollisia ympäristön kanssa kuin pystyi, katsoi syvälle silmiin, kosketti, ohjasi ja näytti kaikki puolensa, myös sen, häntä ei loukata kuin kerran, sen jälkeen sain ohjauksen sivulliseksi, mutta kokemus oli intensiivinen ja vaakatyttö jäi hämilleen. Seuraava härkä, samanlainen, kertoi ettei ole romanttinen eikä ota huomioon, jotain tapahtui ja sain niin upeita eleitä ja asioita, en samaa härkämäisyyttä jota vanhempi antoi tehdessään, mutta epävarmuudesta huolimatta niin täydellistä huomiointia, kävi sama, erehdyin loukkaamaan, jäin kyydistä samantein. Eli, jos härkämies näyttää sen puolen itsestään, älkää erehtykö olemaan typeriä häntä kohtaan ellette koe että olette valmiita luopumaan aarteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe