Ruukin palkat

tuunari

Miten paljon kyseisen firman työntekijät tienaa, riippuu ilmeisesti hommasta? sulatollako tienaa eniten? ite oon suunitellu teollisuusoppilaitoksen kautta firmaan mutta kannattaako rahan takia?

6

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä siellä

      Melko moni on kyllästynyt hommiin jotka joko liian helppoja tai huonoja, lähes kaikki haluavat nopeasti eläkkeelle.

      Palkka tulee työkohteen mukaan, mutta nykyjään työnantaja maksaa palkan kuten haluaa eli toisin sanoen jos itse siinä ole aktiivinen voit menettää jopa useita euroa tunnissa. Tämän ja muiden asioiden takia siellä ollaan paljon lakkoiltu tänä vuonna.

      Teollisuusoppilaat saavat 8 euroa tunnissa vaikka tekisivätkin töitä tehteessa sen 1.5-2 vuoden aikana ja kuulemma sen jälkeen menee vuosi kun saa täyttä palkkaa joka nyt on työnantajan toimesta katkolla.

      Sanoisimpa jos haluaa päästä helpolla, eikä ota stressia mistään ja eikä muuhun ole niin tervetuloa. Tosin jotku hommat sitten ovat kiirrellisia ja vaativia ne taas yleensä on luokiteltu huonnommalla palkalle kun pitää luottamusmiesten saada omista hommista hiukan ennemmän ;)

      • enpä taida...

        Tarkoitatko siis suoraansanottuna, että kyseessä on eräänlainen SUOJATYÖPAIKKA?


      • töissä siellä
        enpä taida... kirjoitti:

        Tarkoitatko siis suoraansanottuna, että kyseessä on eräänlainen SUOJATYÖPAIKKA?

        Tehdas rakennettiin sen takia että saataisiin työpaikkoja josta seurasi se ettei voiton määrällä ollut kovin suurta väliä kunhan tehdas pystyi työllistään mahdollisimman paljon. 20 vuotta oli sitten ihan ihme vakansseja joille nyt tulee naureskeltua ja ajateltua olisipa silloin ollut töissä kun pääsi niin helposti. Tosin vieläkin joitakin hommia missä pääsee helpolla, mutta näihin hommiin eivät määräaikaiset ja teollisuusoppilaat pääse, paitsi ehkä 10 vuoden päästä hyvällä tuurilla.

        Taulukkopalkat eivät yleensä näytä sitä vaativuutta mikä itse työssä käytännössä on verattuna muihin hommiin. Tämä on sen takia tullut miten eri osastojen luottamusmiehet ovat asiat sopineet, yleensä luottamusmiehien vakannssit hommat ovat sieltä parhaasta päästä ja maustettuna lisä palkoilla.

        Itse vahvasti ajatellut vaihtaa hommia ja monesti on ollut irtisanominen mielessä. Tiedän muutaman tapauksen jotka ottivat lopputilin ja menivät toisiin hommiin mistä pitävät vaikka palkka tippui huomattavasti.

        Työnantaja mielellään pompottelee määräaikaisia, koska maksaa kuitenkin paremmin kuin moni muu työnantaja ja asenteet muutenkin vuosi vuodelta koventunut työntekijöitä kohtaan.


    • ekaa kesää

      vähä päälle 10€/tunti, tuo näytti olevan palkkataulukon huonoin palkka, mutta mulla ei oo kokemusta eikä koulutusta alalle, vaan olen nyt ekaa kesää, vähä niinku harjoittelijana.

      • vakkariksihaluava

        Mikä on tänhetkinen tilanne?


    • uskomaton

      Rahan takia kannattaa jatkaa opintoja. Kyllä sinustakin saadaan vielä kunnon porvari. Duunarit pysyy hengissä ja muut tienaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe