Onko tämä pennun kennelnimi: Konemiehen maskotti.
Kun varasin mäyräkoiran, niin sen nimen voi varmaan muuttaa, siis että sen nimi ei ole oikeasti mikään Maskotti...? :-/
Kennelnimi?
4
1321
Vastaukset
- kennelnimi........
Siis, se mikä on rekkariin merkitty ON koiran VIRALLINEN NIMI.......sinähän voit kutsua sitä vaikka miksi haluat ja opettaa koiruus tunnistamaan itsensä sillä nimellä.
Mutta rekkariin merkittyä virallista nimeä et voi muuttaa.- Rhanna
Kyllä, mäyräkoirasi kennelnimi ja samalla siis virallinen nimi on tuo Konemiehen Maskotti. Sitä nimeä et voi muuttaa koska se on merkitty Kennelliiton rekisteriin. Kuten yllä kerrotaan, voit toki kutsua koiraasi millä nimellä haluat ja koira kyllä oppii tunnistamaan sen nimen. Harvemmin kukaan taitaa koiraansa tuolla virallisella nimellä kutsua. En ainakaan minä, eikä mäykkyni edes tunnista nimeä jos sitä sillä kutsun (testattu ihan koemielessä :) ).
Jos mielessäsi on sopiva kutsumanimi mäykkysellesi, voit ilmoittaa siitä kasvattajalle jotta hän voi alkaa kutsua pentuasi tuolla haluamallasi nimellä, niin pentu tietää oman nimensä kun tulee sinulle. Minulla kävi sen verran hyvä tuuri kun olin ensimmäinen uroksen varaaja, sain keksiä tuon kennelin nimen jälkeen tulevan virallisen, papereihin tulevan nimen ja myös kutsumanimen. Kun sitten menin hakemaan pennun, kasvattaja kutsui pentua tällä ilmoittamallani nimellä ja pentu tuli paikalle.
Jokatapauksessa onnea tulevalle mäykyn omistajalle :)
- Tahveli1
toi Konemiehen on se kennelnimi mistä kennelistä koira on kotoisin. Siis ei koko nimi ole kennelnimi.
- Tahveli1
vielä mieleen, että kysehän on karkeakarvaisesta mäykystä kyse? Ainakin tommoinen Konemiehen kennel kasvattaa karkkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n712289Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt751658- 1051533
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321254Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134