Onko tämä pennun kennelnimi: Konemiehen maskotti.
Kun varasin mäyräkoiran, niin sen nimen voi varmaan muuttaa, siis että sen nimi ei ole oikeasti mikään Maskotti...? :-/
Kennelnimi?
4
1061
Vastaukset
- kennelnimi........
Siis, se mikä on rekkariin merkitty ON koiran VIRALLINEN NIMI.......sinähän voit kutsua sitä vaikka miksi haluat ja opettaa koiruus tunnistamaan itsensä sillä nimellä.
Mutta rekkariin merkittyä virallista nimeä et voi muuttaa.- Rhanna
Kyllä, mäyräkoirasi kennelnimi ja samalla siis virallinen nimi on tuo Konemiehen Maskotti. Sitä nimeä et voi muuttaa koska se on merkitty Kennelliiton rekisteriin. Kuten yllä kerrotaan, voit toki kutsua koiraasi millä nimellä haluat ja koira kyllä oppii tunnistamaan sen nimen. Harvemmin kukaan taitaa koiraansa tuolla virallisella nimellä kutsua. En ainakaan minä, eikä mäykkyni edes tunnista nimeä jos sitä sillä kutsun (testattu ihan koemielessä :) ).
Jos mielessäsi on sopiva kutsumanimi mäykkysellesi, voit ilmoittaa siitä kasvattajalle jotta hän voi alkaa kutsua pentuasi tuolla haluamallasi nimellä, niin pentu tietää oman nimensä kun tulee sinulle. Minulla kävi sen verran hyvä tuuri kun olin ensimmäinen uroksen varaaja, sain keksiä tuon kennelin nimen jälkeen tulevan virallisen, papereihin tulevan nimen ja myös kutsumanimen. Kun sitten menin hakemaan pennun, kasvattaja kutsui pentua tällä ilmoittamallani nimellä ja pentu tuli paikalle.
Jokatapauksessa onnea tulevalle mäykyn omistajalle :)
- Tahveli1
toi Konemiehen on se kennelnimi mistä kennelistä koira on kotoisin. Siis ei koko nimi ole kennelnimi.
- Tahveli1
vielä mieleen, että kysehän on karkeakarvaisesta mäykystä kyse? Ainakin tommoinen Konemiehen kennel kasvattaa karkkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389