joo eli siinähän se jo tulikin minkä ikäisellä lapsella voi jo käyttää sähköhammasharjaa onko siinä jotain ikärajaa..kannattaako vielä tyttö on 10kk?
minkä ikäisenä sähköhammasharja?
5
1919
Vastaukset
- mielipide.......
sitten antasin sähköhammasharjan kun on kaikki hampaat suussa tai sitten kun on rautahampaat suussa...kyllä lapsen pitää opetella ensin kunnolla harjaamaan hampaat ihan tavallisella lastenhammasharjalla...
- eikä eeee
Lapsi osaa harjata vasta sitten hampaansa itse kun käden motoriikka on kehittynyt tarpeeksi eli kun kaunokirjoitus sujuu. Sitä ennen hampaat on pestävä aikuisen valvonnan alla. Eli sinänsä argumentaatiosi on puppua. Sen sijaan olen kyllä samaa mieltä että ei sähköhammasharjaa ennen kuin kaikki maitohampaat tai osa rautahampaista ovat tulleet.
- shg-äiti
Yleisohje on että kolmevuotiaan hampaita saa harjata sähköhammasharjalla, mutta tietysti voi myös nuoremman, riippuu vähän lapsesta. Kymmenkuisen hampaita harjaisin vielä manuaalisesti, ja myöhemmin sähköhammasharjan rinnalla on aina hyvä käyttää sitä tavallistakin harjaa jotta lapsi tottuu molempiin.
- äiti- ihminen
...hammashoitaja sanoi, että vasta kolmen vanhana saa aloittaa sähköhammasharjan käytön! Jotenkin se liittyi ikeniin, muistaakseni ne on vielä niin pehmeät ennen kaikkien hampaiden puhkeamista, että ei suositella niin kovaa harjausta kuin mitä sähköhammasharjalla.
- käyttää
ja aloitti käyttämisen hieman alle 2v. Meillä on siinä kolme eri toimintoa...pehmeä harjaus, kovempi harjaus ja "hierova" harjaus. Pojalta pestään sillä hellimmällä versiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639