Rolling Stones 1968-1973

Maailman paras bändi!

Rollareiden nykytouhusta voi olla montaa mieltä, mutta vuosina 1968-1973 se oli kirkkaasti maailman paras bändi. Ultimate vireessä niin lauluntekijöinä kuin soittajinakin, kuin myös livenä. Määrittivät rockin tuleville yrittäjille. Loistavat viisi vuotta. Nykyisin RS ei ole enää lähelläkään näiden huippuvuosiensa tasoa millään alueella, mutta aina voi palata kultakaudelle kuuntelemalla silloin levytettyä loistavaa, ajatonta musaa!

Kyseisellä aikakaudella ilmestyi seuraavat klassikko Rock-albumit:

Beggars Banquet (-68)

Let It Bleed (-69)

Sticky Fingers (-71)

Exile on Main Street (-72)

Goats Head Soup (-73)

Kaikkien nuorien pitäisi tutustua rockin historiaan ainakin sen verran, että kuuntelisivat nämä viisi levyä läpi!

24

1977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man.

      -sori,mut eipä noita albumeita pysty irvistelemättä kuuntelemaan,siel on hyvien piisien joukossa niin ala-arvoista kamaa.Sticky Fingersillä musiikin taso paras,sillä ei oo kuin pari hepposta raitaa.Exile olis ehkä toiminut paremmin,jos olis raakattu pois muutama piisi,ja tehty vain 1-lp.Beggarsilla,Let It Bleedillä ja Goats Head Soupilla ei ole kuin 1-2 kunnon piisiä kullakin.Rollarit ei vaan osannut tehdä albumeita,yksittäisiä rockin klassikoita niiltä kyllä löytyy,useitakin.

      • Open G

        pysty tekemään kokonaista albumillista hittejä eikä varmaan yritäkään. Otetaanpa mikä tahansa bändi/laulaja, ja heidän tekemänsä levyt 1960-luvulta tähän päivään, niin jokaiselta levyltä löytyy aina juttuja, jotka ovat jonkun mielestä vähemmän hohdokkaita. Tuolla beatles-osastolla mm. on jatkuvasti mielipiteitä beatles-levyjen tasosta. Jotkut ovat sitä mieltä, ettei esim. Sgt. Peppersissä ole kuin muutama hyvä raita, White Albumissa ei senkään vertaa.

        Jos tarkoitat albumeilla näitä rock-oopperoita tms. sekoiluja, joita etenkin 1970-luvulla riitti, niin olen pelkästään tyytyväinen, ettei Stones koskaan niihin sortunut.


      • tergut
        Open G kirjoitti:

        pysty tekemään kokonaista albumillista hittejä eikä varmaan yritäkään. Otetaanpa mikä tahansa bändi/laulaja, ja heidän tekemänsä levyt 1960-luvulta tähän päivään, niin jokaiselta levyltä löytyy aina juttuja, jotka ovat jonkun mielestä vähemmän hohdokkaita. Tuolla beatles-osastolla mm. on jatkuvasti mielipiteitä beatles-levyjen tasosta. Jotkut ovat sitä mieltä, ettei esim. Sgt. Peppersissä ole kuin muutama hyvä raita, White Albumissa ei senkään vertaa.

        Jos tarkoitat albumeilla näitä rock-oopperoita tms. sekoiluja, joita etenkin 1970-luvulla riitti, niin olen pelkästään tyytyväinen, ettei Stones koskaan niihin sortunut.

        Tuo väite, että Rolling Stones ei osannut tehdä albumikokonaisuuksia, vaatii kyllä jonkinlaisia perusteluja. Nuo viisi levyä ovat todellakin täydellisiä rock-levyjä, kaikki. Jos pitää täyteraitana sellaista kappaletta, joka ei ole hitti, niin ei kyllä älyä musiikista eikä levykokonaisuuksista mitään. Ja jos väittää että esim. Let It Bleedilla tai Beggarsilla ei ole muita hyviä biisejä kuin ne hitit, niin on kyllä jotain vikaa päässä ;) ei millään pahalla.

        Stonesit osasivat tehdä tasapainoisia kokonaisuuksia. Ensimmäinen tällainen on Aftermath, jo pari vuotta ennen tuota viiden klassikkoalbumin putkea. Kyllä sille on syynsä, miksi Exile on Main Street nousee aina, (on noussut säännöllisesti ilmestymisestään tähän päivään saakka) kärkisijoille, kun listataan maailman parhaita rock-levyjä. Samoin Beggar's Banquet. Mutta jos hitti on sinusta automaattisesti sama asia kuin hieno kappale, niin kuuntele ihmeessä Robbie Williamsin hittikokoelmia. Nehän niitä oikeita, huippuhienoja kokonaisuuksia on...


      • man.
        Open G kirjoitti:

        pysty tekemään kokonaista albumillista hittejä eikä varmaan yritäkään. Otetaanpa mikä tahansa bändi/laulaja, ja heidän tekemänsä levyt 1960-luvulta tähän päivään, niin jokaiselta levyltä löytyy aina juttuja, jotka ovat jonkun mielestä vähemmän hohdokkaita. Tuolla beatles-osastolla mm. on jatkuvasti mielipiteitä beatles-levyjen tasosta. Jotkut ovat sitä mieltä, ettei esim. Sgt. Peppersissä ole kuin muutama hyvä raita, White Albumissa ei senkään vertaa.

        Jos tarkoitat albumeilla näitä rock-oopperoita tms. sekoiluja, joita etenkin 1970-luvulla riitti, niin olen pelkästään tyytyväinen, ettei Stones koskaan niihin sortunut.

        -niin no,lopultakin on kysymys vain makuasioista,sekä myös kaiken suhteellisuudesta;eli mihin verrataan,sillä onhan vähemmän loistokkaat Rollari-,tai Beatles-piisit parempia,kuin mikään Jari Sillanpään,tai Kari Peitsamon tekele..esimerkkinä vaan.. :)


      • Open G
        tergut kirjoitti:

        Tuo väite, että Rolling Stones ei osannut tehdä albumikokonaisuuksia, vaatii kyllä jonkinlaisia perusteluja. Nuo viisi levyä ovat todellakin täydellisiä rock-levyjä, kaikki. Jos pitää täyteraitana sellaista kappaletta, joka ei ole hitti, niin ei kyllä älyä musiikista eikä levykokonaisuuksista mitään. Ja jos väittää että esim. Let It Bleedilla tai Beggarsilla ei ole muita hyviä biisejä kuin ne hitit, niin on kyllä jotain vikaa päässä ;) ei millään pahalla.

        Stonesit osasivat tehdä tasapainoisia kokonaisuuksia. Ensimmäinen tällainen on Aftermath, jo pari vuotta ennen tuota viiden klassikkoalbumin putkea. Kyllä sille on syynsä, miksi Exile on Main Street nousee aina, (on noussut säännöllisesti ilmestymisestään tähän päivään saakka) kärkisijoille, kun listataan maailman parhaita rock-levyjä. Samoin Beggar's Banquet. Mutta jos hitti on sinusta automaattisesti sama asia kuin hieno kappale, niin kuuntele ihmeessä Robbie Williamsin hittikokoelmia. Nehän niitä oikeita, huippuhienoja kokonaisuuksia on...

        juuri tuota. Hyvä kappale ei ole välttämättä hitti. Esim. Excilen "Soul Survivor" on hieno kappale, vaikkei ole koskaan noussut millekään hittilistoille. Vastaavia esimerkkejä löytyy Stones-tuotannosta lukuisia.


      • juuffo

        Jos tuolta kuullostaa tässä mainitsemasi levyt, lienet väärässä genressä.
        Sticky Fingers & Let It Bleed & Goats Head Soup ovat lajinsa ehdottomia mestariteoksia.


      • asiaa!!
        juuffo kirjoitti:

        Jos tuolta kuullostaa tässä mainitsemasi levyt, lienet väärässä genressä.
        Sticky Fingers & Let It Bleed & Goats Head Soup ovat lajinsa ehdottomia mestariteoksia.

        "Jos tuolta kuullostaa tässä mainitsemasi levyt, lienet väärässä genressä.
        Sticky Fingers & Let It Bleed & Goats Head Soup ovat lajinsa ehdottomia mestariteoksia."

        Sanopa muuta. Ja Beggars Banquet on myös viiden tähden rock-kokonaisuus.


      • last time.
        asiaa!! kirjoitti:

        "Jos tuolta kuullostaa tässä mainitsemasi levyt, lienet väärässä genressä.
        Sticky Fingers & Let It Bleed & Goats Head Soup ovat lajinsa ehdottomia mestariteoksia."

        Sanopa muuta. Ja Beggars Banquet on myös viiden tähden rock-kokonaisuus.

        ..vai mestariteoksia?...hohhoijaa....ei teitä jaksa... :)


      • herty
        last time. kirjoitti:

        ..vai mestariteoksia?...hohhoijaa....ei teitä jaksa... :)

        Todellakin rock'n'roll-mestariteoksia. Mitkä sinusta sitten ovat mestariteoksia? Robbie William? Justin Timberlake? Rihannan uus levy? Ei sua jaksa...


      • juuffo
        last time. kirjoitti:

        ..vai mestariteoksia?...hohhoijaa....ei teitä jaksa... :)

        Hyvä veli/ sisar!

        Maailma on PULLOLLAAN muutakin hienoa musiikkia.
        Miksipä et etsisi sielä itsellesi mestariteoksia?

        Turhaan Stoneseilla kiusaat ittees.

        Onnea ja hyvää matkaa!
        -j.


      • Play With Fire
        herty kirjoitti:

        Todellakin rock'n'roll-mestariteoksia. Mitkä sinusta sitten ovat mestariteoksia? Robbie William? Justin Timberlake? Rihannan uus levy? Ei sua jaksa...

        -ei Robbiet,Justinit ym. yäk!..vaan R & R:n mestariteoksia ovat esim. Jumping Jack Flash,Satisfaction,Honky Tonk Woman,Street Fighting Man,jos puhutaan pelkästään Rollareista.Mut siitä mielipiteestäni en luovu,et albumeita ne ei saanu tarpeeksi tasalaatuiseksi;korvia rasittavaa kamaa,eli selviä albumin täyttöpiisejä pistetty sekaan,kun ideat ovat loppuneet,tai muu syy.Yksittäisillä kappaleilla Rollarit kuitenkin ansaitsee mun levyhyllyllä paikan siellä korkeimmalla tasolla,jossa on monia muitakin..tietysti.


    • Stonesdiggari

      Tottahan tuo on, että nuo vuodet oli musiikillisesti parasta stonesia. Let it Bleed, Sticky Fingers ja Exile muodostavat sellaisen rockin trilogian, ettei parempaa mielestäni ole tehty. Oma suosikkini on Sticky, mutta Let it bleed ja Exile soivat lähes yhtä tiheään. Beggars ja Goats ovat mainioita levyjä samoin kuin debyyttialbumi, After-Math ja Some Girls myös huippulevyjä. Tattoo You, Voodoo Lounge ja Bigger Bang hyvää rollaritasoa. Steel Wheels olisi samaa tasoa kuin edellä mainitut, mutta levy vähän ylituotettu minun makuuni.

    • 1969.

      -mielestäni selvästi paras Rollari-lp,on Get Yer Ya Ya"s Out-liveplatta.Tosin huhujen mukaan niitä soundeja on studiossa fiksattu,eli lisäilty ja paranneltu,mut ei se mitään;mun suosikkina se pysyy,koska muut albumit on turhan epätasaisia sävellysten laadun suhteen.Mick:"ettehän te halua mun housujen putoavan alas,ettehän?"..."go,go,go,little queenie"....

      • Stonesdiggari

        on todella hyvä live, mutta kyllä sitä on aika reippaasti jälkiäänitetty (ainakin kitarat osittain, ehkä myös laulu). Levyn nimihän on slangia ja käsittääkseni kehottaa ottamaan hepin esiin :)) Jos olen väärässä niin oikaiskaa? Mulla on tuosta livelevystä ja Gimme Shelteristä "soundtrack" eli oikeammin bootle, jota ei ole käsittääksen päälle äänitetty ja vakuuttavaa jälkeä stonesin soitto joka tapauksessa on!


      • Open G
        Stonesdiggari kirjoitti:

        on todella hyvä live, mutta kyllä sitä on aika reippaasti jälkiäänitetty (ainakin kitarat osittain, ehkä myös laulu). Levyn nimihän on slangia ja käsittääkseni kehottaa ottamaan hepin esiin :)) Jos olen väärässä niin oikaiskaa? Mulla on tuosta livelevystä ja Gimme Shelteristä "soundtrack" eli oikeammin bootle, jota ei ole käsittääksen päälle äänitetty ja vakuuttavaa jälkeä stonesin soitto joka tapauksessa on!

        Get yer... on todella hyvä. Esim. ko. kiertueen versiot Stray Cat Blues: sta ja Live with Me: sta ovat todella hyviä. Sittemminhän kiertueilla on ko. kappaleista soitettu versioita, jotka ovat lähempänä alkuperäisä studioversioita.
        Levyn äänityksiä on paranneltu jälkeenpäin, varmaan paljolti siksi, ettei 1960-luvun tekniikalla saatu live-esityksiä kunnolla talteen. Ylipäätään markkinoilla lienee aika vähän live-levyjä, joita ei olisi paranneltu jälkeenpäin. Syksyn 1969 USA:n rundi oli muuten ensimmäinen rundi, jolla Stones käytti pa-laitteita. Siinäkin saattoi äänitysteknikoilla olla omat mutkansa.


      • pikemminkin noin ^
        Open G kirjoitti:

        Get yer... on todella hyvä. Esim. ko. kiertueen versiot Stray Cat Blues: sta ja Live with Me: sta ovat todella hyviä. Sittemminhän kiertueilla on ko. kappaleista soitettu versioita, jotka ovat lähempänä alkuperäisä studioversioita.
        Levyn äänityksiä on paranneltu jälkeenpäin, varmaan paljolti siksi, ettei 1960-luvun tekniikalla saatu live-esityksiä kunnolla talteen. Ylipäätään markkinoilla lienee aika vähän live-levyjä, joita ei olisi paranneltu jälkeenpäin. Syksyn 1969 USA:n rundi oli muuten ensimmäinen rundi, jolla Stones käytti pa-laitteita. Siinäkin saattoi äänitysteknikoilla olla omat mutkansa.

        Beggars Banquet (-1968), Let It Bleed (-1969), Sticky Fingers (-1971), Exile on Main Street (-1972) kattavat minusta Rollareiden kultakauden eli vuodet 68-72 siihen kuuluu. Tuo Goats Head Soup on hyvä levy, muttei ihan neljän edellisen kaltainen klassikko, tosin onhan sillä mukana Rollareiden ehkä hienoin slovari: Angie.

        Ylipäätään aika tosi harvalla bändillä on tarjota neljä noin kovan luokan klassikkolevyä. Aina voi kiistellä, mikä on hyvää ja mikä parempaa ja minkä levyn ansiot ovat minkäkin kokoiset suhteessa muihin levyihin (jne), mutta sitä ei kukaan pysty kiistämään, etteivätkö kaikki nuo levyt olisi A-luokan rock-klassikoita. Tai sitä, että vuodet 1968-1972 olivat nimenomaan Rollareiden vuodet, ei mikään bändi antanut heille tässä vaiheessa enää vastusta. Sittemmin he ovat langenneet kaupallisuuden syntiin.


      • juuffo
        pikemminkin noin ^ kirjoitti:

        Beggars Banquet (-1968), Let It Bleed (-1969), Sticky Fingers (-1971), Exile on Main Street (-1972) kattavat minusta Rollareiden kultakauden eli vuodet 68-72 siihen kuuluu. Tuo Goats Head Soup on hyvä levy, muttei ihan neljän edellisen kaltainen klassikko, tosin onhan sillä mukana Rollareiden ehkä hienoin slovari: Angie.

        Ylipäätään aika tosi harvalla bändillä on tarjota neljä noin kovan luokan klassikkolevyä. Aina voi kiistellä, mikä on hyvää ja mikä parempaa ja minkä levyn ansiot ovat minkäkin kokoiset suhteessa muihin levyihin (jne), mutta sitä ei kukaan pysty kiistämään, etteivätkö kaikki nuo levyt olisi A-luokan rock-klassikoita. Tai sitä, että vuodet 1968-1972 olivat nimenomaan Rollareiden vuodet, ei mikään bändi antanut heille tässä vaiheessa enää vastusta. Sittemmin he ovat langenneet kaupallisuuden syntiin.

        Sittemmin ehkä joo.
        Siitä huolimatta on ilmestynyt hienoja levyjä, vaikkei enää mitään klassikoja.

        MUTTA kukaan ei ole elänyt täyspitkää rock-elämää ennen Rollareita.
        Eikä siis luonnut noin mittavaa uraa.
        Stonesit on lyöneet pohjat!

        Ainutlaatuisen onnistunut bändi kautta uran, kokonaisuudessaan. Tänäänkin.


      • RollingStonesDeppFan94
        juuffo kirjoitti:

        Sittemmin ehkä joo.
        Siitä huolimatta on ilmestynyt hienoja levyjä, vaikkei enää mitään klassikoja.

        MUTTA kukaan ei ole elänyt täyspitkää rock-elämää ennen Rollareita.
        Eikä siis luonnut noin mittavaa uraa.
        Stonesit on lyöneet pohjat!

        Ainutlaatuisen onnistunut bändi kautta uran, kokonaisuudessaan. Tänäänkin.

        nuorten pitäs kyl alkaa kuunnnella ees sen verra niit et kuuntelis jtn pari levyy :DD Mut ei ku nykyää kuunnellaa jtn saatanan paskapoppii, rappii, j rockkii ja jtn emomusaa. blöäh onneks on kyl nuorii jotka kuuntelee rollareita :))) Ja mäki oon saanu pari ihmist kuuntelee rollareita :D


      • itsekin nuori RS-fani
        RollingStonesDeppFan94 kirjoitti:

        nuorten pitäs kyl alkaa kuunnnella ees sen verra niit et kuuntelis jtn pari levyy :DD Mut ei ku nykyää kuunnellaa jtn saatanan paskapoppii, rappii, j rockkii ja jtn emomusaa. blöäh onneks on kyl nuorii jotka kuuntelee rollareita :))) Ja mäki oon saanu pari ihmist kuuntelee rollareita :D

        Itse olen kanssa "teini", ja harmittaa suuresti nykynuorten musamaku. Monet kuuntelevat pelkästään tämän päivän hittimusaa, eivätkä ole edes kiinnostuneita vanhasta klassikko ROCK- ja POP-musiikista. Rollarit on 60-luvun paras yhtye, toisiksi parhaana tulee ehkä Kinks, olen myös Doors-fani henkeen ja vereen. En ymmärrä rehellisesti sanottanu, mitä ikäiseni kuulevat nykymusiikissa. Rolling Stones on kaikkien aikojen rock'n'roll-yhtye!


      • RollingStonesDeppFan94
        itsekin nuori RS-fani kirjoitti:

        Itse olen kanssa "teini", ja harmittaa suuresti nykynuorten musamaku. Monet kuuntelevat pelkästään tämän päivän hittimusaa, eivätkä ole edes kiinnostuneita vanhasta klassikko ROCK- ja POP-musiikista. Rollarit on 60-luvun paras yhtye, toisiksi parhaana tulee ehkä Kinks, olen myös Doors-fani henkeen ja vereen. En ymmärrä rehellisesti sanottanu, mitä ikäiseni kuulevat nykymusiikissa. Rolling Stones on kaikkien aikojen rock'n'roll-yhtye!

        Noniinpä. Mäkii tykkään Kinksistä ja Doorsita :))) Ja tottakai monist muista bändeistä mitä 60 luvulla oli (: Hähä mun vanhemmat on ihan ylpeitä kun kuuntelen OIKEETA musiikkia enkä mitään paskaa uutta :DDD Beatles on kanssa ihan hyvä (: (iskä on beatles fani mut silti se ei oo niinku pakottanu joskus pienest pitäen kuuntelee beatlesii) itse asiassa oon kyl ihan ite alkanu kuuntelee kaikkee hyvää että mun vanhemmil ei oo mitään osaa eikä arpaa siihen :DD


      • "teini"RS-fani
        RollingStonesDeppFan94 kirjoitti:

        Noniinpä. Mäkii tykkään Kinksistä ja Doorsita :))) Ja tottakai monist muista bändeistä mitä 60 luvulla oli (: Hähä mun vanhemmat on ihan ylpeitä kun kuuntelen OIKEETA musiikkia enkä mitään paskaa uutta :DDD Beatles on kanssa ihan hyvä (: (iskä on beatles fani mut silti se ei oo niinku pakottanu joskus pienest pitäen kuuntelee beatlesii) itse asiassa oon kyl ihan ite alkanu kuuntelee kaikkee hyvää että mun vanhemmil ei oo mitään osaa eikä arpaa siihen :DD

        Olen samaa mieltä kanssasi. Beatles on sekin ihan ok, mutta vähän liian kevyttä kamaa mulle. Siis soinniltaan ja sovituksiltaan. Pidän enemmän Rollareista, Kinksista ja Doorsista. The Who on myös melko kova!


      • isältä pojalle!
        "teini"RS-fani kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. Beatles on sekin ihan ok, mutta vähän liian kevyttä kamaa mulle. Siis soinniltaan ja sovituksiltaan. Pidän enemmän Rollareista, Kinksista ja Doorsista. The Who on myös melko kova!

        Omakin teini-ikäinen poikani kuuntelee Stonesia - siihen tosin lienee vaikuttanut se, että isälläkin Rollarimusa soi varsin usein soittimessa, heh. Mutta eihän ihme ole, että nuoretkin alkaa innostua oikeasta rock-musiikista nykyisen listaviihteen sijaan, jota he ovat joutuneet MTVn ja hittiradioiden kautta koko ikänsä tekohengittämään. Minun nuoruusaikanani, kun Rollarit ym. 60-luvun jättibändit aloittelivat uraansa, ei vielä ollut samanlaista nuortenkulttuuria: Rolling Stones, Beatles ja muut suuret nimet sen nimenomaan loivat. Olen siinä mielessä elänyt nuoruuteni parempaan aikaan kuin nykyteinit, että aikanaan tehtiin aitoa musaa vielä! 70,80-luvuilla oli hienot bändinsä ja artistina vielä, mutta nykyään ovat aika harvassa.


      • RollingStonesDeppFan94
        isältä pojalle! kirjoitti:

        Omakin teini-ikäinen poikani kuuntelee Stonesia - siihen tosin lienee vaikuttanut se, että isälläkin Rollarimusa soi varsin usein soittimessa, heh. Mutta eihän ihme ole, että nuoretkin alkaa innostua oikeasta rock-musiikista nykyisen listaviihteen sijaan, jota he ovat joutuneet MTVn ja hittiradioiden kautta koko ikänsä tekohengittämään. Minun nuoruusaikanani, kun Rollarit ym. 60-luvun jättibändit aloittelivat uraansa, ei vielä ollut samanlaista nuortenkulttuuria: Rolling Stones, Beatles ja muut suuret nimet sen nimenomaan loivat. Olen siinä mielessä elänyt nuoruuteni parempaan aikaan kuin nykyteinit, että aikanaan tehtiin aitoa musaa vielä! 70,80-luvuilla oli hienot bändinsä ja artistina vielä, mutta nykyään ovat aika harvassa.

        Hyvä hyvä =) Ääää eise oo reilua että oon syntyny ihan huonolle vuosikymmenelle koska nytten kun sillai kunnolla kuuntelen rollareita niin tottakai ne alkaa olla jo sillai vanhoja että ne ei oo enään nuoria. Mut jos ois syntyny joskus aikasemmin niin ois voinu käydä niitten keikoillakin enemmän :( Yhellä niiden keikalla oon vaan ollut :( Mut ajattelin säästäää paljon rahaa että sitten kun ne joskus taas alottaa kiertueen(jos alottaa, pakko :S) niin vois mennä kattoo niitä muuallekkin kun Suomeen.. Vaikka jonnekkin Ruotsiin tai jonnekkin joka on tässä 'lähellä' :DD


      • World is bitch and so am i
        RollingStonesDeppFan94 kirjoitti:

        Hyvä hyvä =) Ääää eise oo reilua että oon syntyny ihan huonolle vuosikymmenelle koska nytten kun sillai kunnolla kuuntelen rollareita niin tottakai ne alkaa olla jo sillai vanhoja että ne ei oo enään nuoria. Mut jos ois syntyny joskus aikasemmin niin ois voinu käydä niitten keikoillakin enemmän :( Yhellä niiden keikalla oon vaan ollut :( Mut ajattelin säästäää paljon rahaa että sitten kun ne joskus taas alottaa kiertueen(jos alottaa, pakko :S) niin vois mennä kattoo niitä muuallekkin kun Suomeen.. Vaikka jonnekkin Ruotsiin tai jonnekkin joka on tässä 'lähellä' :DD

        En ole viitsinyt vähään aikaan kuunnella edellistä studiolevyä Bigger Bang, mutta jos siitä erottaa minkä tahansa biisin "tuntemattomille" bandeille, niin olisivathan ne sensaatiot. Myös leffalevylivenä kuultuna As tears go by nostaa maagisiin tunnelmiin - siis SOITETTUNA livenä. Niinpä... Tietysti lähden katsomaan Stonesia minne vain maailmassa; uutta matriaalia kai on tulossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe