Olin 15wee...
Menin yhden lukiolaisen jätkän kanssa pienelle ajelulle hänen kevarinsa kanssapysähdyimme metsän reunaan katsomaan tähtiä iltamyöhään, alla oli pehmeää sammalta...
aloimme siinä sitten suutelemaan ja hyväilemään muutenki toisiamme.. Kummatkin olimme neitsyitä..
No siinä sitten tunsin kun hän avoi housuni vetoketjun ja tein samoin hänelle...
Loppujen lopuksi olimme ihan alastomana siinä ja kysyin häneltä onko hän tehnyt tämän ennen.. hän vastasi kieltävästi kuten minäkin...
No hän sitten kaatoi minut sammaleen päälle ja asetteli vehkeensä sisälleni... Se hiukan kirpaisi mutta ei pahasti.. Siinä sitten peuhasimme hetken kunnes se oli ohi.. :P
En kadu yhtään sillä olen vielä saman jätkän kanssa.. :)
siitä on kyllä vasta vuosi aikaa... se oli ihanaa...
eka kertani...
5
8681
Vastaukset
- arwostelija
IHAN ÄLYTTÖMÄN SURKEA!!!!
TOSISSAAN!!!! - Kati
Hyvä että olette vielä yhdessä.
=)- haloo
en usko et ton oli tarkotuskaan olla mikään novelli..maiju vaan halus kertoo millanen sen eka kerta oli!tosiaan hienoo et ootte vielä yhes!=)
- ~angel~
haloo kirjoitti:
en usko et ton oli tarkotuskaan olla mikään novelli..maiju vaan halus kertoo millanen sen eka kerta oli!tosiaan hienoo et ootte vielä yhes!=)
niinpä, mua ärsyttää ku osa teist ei tajuu et ne vaan kertoo niitten ekasta kerrasta. oikeesti miettikää vähän enne ku alatte aukoo..
ja sulle Maiju TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSI paljon onnee sen jätkän kaa :)
- voi :(
voi voi minna minna, et kai sä oikeesti usko että tollane konkari ois ollu neitsyt.. se valehteli sulle että se ois ollu neitsyt ku se ties et säki olit sillo... VITTU MITÄ VALEHTELIJOITA LUULETKO OIKEESTI USKOITKO SITÄ ET SE OISM MUKA OLU NEITSYT. JUST TOLLASII AMIKSII JOTKA VIE KATTOO tÄHTII JA VALEHTELEE ET SAA PESÄÄ JA KÄYTTÄÄ HYVÄKSEENSÄ TOLLASII HERKKÄ uSKOSII ! ANTAKAA VAA REHELLISILLE KUNDEILLE PLZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177