Kahlasin nämä teidän ehdotuksenne,mutta en löytänyt sopivaa lahjaa. Olisiko sopimatonta ostaa esim.tinatuoppi? Viittaako jotenkin liikaa alkoholin käyttöön? Rahaa en aio antaa. Kaikki hilukalut hän saa vanhemmilta. Vaatteet (sukat,kalsarit ym)on poissuljettu. Tietokonekäyttäytymisestä en tiedä,esmes mokkula tai mikäseon. Vaasi ois vihonviimeinen. Viina ihan kielletty. Mitä nykyajan nuorimies haluaisi? Auttakaa hyvät ihmiset naapurin mummua keksimäään joku järkevä tai ei järkevä vaan mieluinen lahja rippilapselle,kiitos.
rippipoika
6
1244
Vastaukset
- kkfk
kravatti ;) se on nykymiehen asuste tai lahjakortti
- Aurinkotuulikki
Tämä oli tosi hyvä idea, kunhan pyytää myyjää valitsemaan sellaisen kravatin, joka on nyt nuorten suosiossa. Mummu itse ei välttämättä sitä tiedä ja jos valitsee vaarille sopivan krakan, saattaa mennä väri/malli metsään ja kraka jää kaappiin.
Sitten vielä muistutuksena, että hyvää krakaa ei ihan halvalla saa.
- rippilapsen äiti
Poika sai rippilahjaksi puisen kuksan (siis sellainen kuppi) ja puheen että "nyt kun on rippikoulu käyty niin on lupa kuksia" :)Kuksan mukana oli myös rahaa. Toinen kiva idea: osta kukka ja sido lehdiksi pari-kolme viiden euron seteliä. Kukka voi olla vaikka muovia, säilyypä muistona.
- joo :(
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
- :).
joo :( kirjoitti:
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
- oikeesti!
:). kirjoitti:
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
Eiköhän toi edellinen kirjoittaja tarkoittanut sitä, että kuka 15 vee nuori OIKEESTI ilahtuisi tollaisista lahjoista. Ei tämä mikään moraalinen kysymyksenasettelu ollut..huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1722631Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy262272Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2052233Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82611707Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431361Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171052Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451020- 84957