Kahlasin nämä teidän ehdotuksenne,mutta en löytänyt sopivaa lahjaa. Olisiko sopimatonta ostaa esim.tinatuoppi? Viittaako jotenkin liikaa alkoholin käyttöön? Rahaa en aio antaa. Kaikki hilukalut hän saa vanhemmilta. Vaatteet (sukat,kalsarit ym)on poissuljettu. Tietokonekäyttäytymisestä en tiedä,esmes mokkula tai mikäseon. Vaasi ois vihonviimeinen. Viina ihan kielletty. Mitä nykyajan nuorimies haluaisi? Auttakaa hyvät ihmiset naapurin mummua keksimäään joku järkevä tai ei järkevä vaan mieluinen lahja rippilapselle,kiitos.
rippipoika
6
1169
Vastaukset
- kkfk
kravatti ;) se on nykymiehen asuste tai lahjakortti
- Aurinkotuulikki
Tämä oli tosi hyvä idea, kunhan pyytää myyjää valitsemaan sellaisen kravatin, joka on nyt nuorten suosiossa. Mummu itse ei välttämättä sitä tiedä ja jos valitsee vaarille sopivan krakan, saattaa mennä väri/malli metsään ja kraka jää kaappiin.
Sitten vielä muistutuksena, että hyvää krakaa ei ihan halvalla saa.
- rippilapsen äiti
Poika sai rippilahjaksi puisen kuksan (siis sellainen kuppi) ja puheen että "nyt kun on rippikoulu käyty niin on lupa kuksia" :)Kuksan mukana oli myös rahaa. Toinen kiva idea: osta kukka ja sido lehdiksi pari-kolme viiden euron seteliä. Kukka voi olla vaikka muovia, säilyypä muistona.
- joo :(
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
- :).
joo :( kirjoitti:
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
- oikeesti!
:). kirjoitti:
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
Eiköhän toi edellinen kirjoittaja tarkoittanut sitä, että kuka 15 vee nuori OIKEESTI ilahtuisi tollaisista lahjoista. Ei tämä mikään moraalinen kysymyksenasettelu ollut..huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819