Kahlasin nämä teidän ehdotuksenne,mutta en löytänyt sopivaa lahjaa. Olisiko sopimatonta ostaa esim.tinatuoppi? Viittaako jotenkin liikaa alkoholin käyttöön? Rahaa en aio antaa. Kaikki hilukalut hän saa vanhemmilta. Vaatteet (sukat,kalsarit ym)on poissuljettu. Tietokonekäyttäytymisestä en tiedä,esmes mokkula tai mikäseon. Vaasi ois vihonviimeinen. Viina ihan kielletty. Mitä nykyajan nuorimies haluaisi? Auttakaa hyvät ihmiset naapurin mummua keksimäään joku järkevä tai ei järkevä vaan mieluinen lahja rippilapselle,kiitos.
rippipoika
6
1189
Vastaukset
- kkfk
kravatti ;) se on nykymiehen asuste tai lahjakortti
- Aurinkotuulikki
Tämä oli tosi hyvä idea, kunhan pyytää myyjää valitsemaan sellaisen kravatin, joka on nyt nuorten suosiossa. Mummu itse ei välttämättä sitä tiedä ja jos valitsee vaarille sopivan krakan, saattaa mennä väri/malli metsään ja kraka jää kaappiin.
Sitten vielä muistutuksena, että hyvää krakaa ei ihan halvalla saa.
- rippilapsen äiti
Poika sai rippilahjaksi puisen kuksan (siis sellainen kuppi) ja puheen että "nyt kun on rippikoulu käyty niin on lupa kuksia" :)Kuksan mukana oli myös rahaa. Toinen kiva idea: osta kukka ja sido lehdiksi pari-kolme viiden euron seteliä. Kukka voi olla vaikka muovia, säilyypä muistona.
- joo :(
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
- :).
joo :( kirjoitti:
Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
- oikeesti!
:). kirjoitti:
Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....
Eiköhän toi edellinen kirjoittaja tarkoittanut sitä, että kuka 15 vee nuori OIKEESTI ilahtuisi tollaisista lahjoista. Ei tämä mikään moraalinen kysymyksenasettelu ollut..huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195