rippipoika

naapurin mummu

Kahlasin nämä teidän ehdotuksenne,mutta en löytänyt sopivaa lahjaa. Olisiko sopimatonta ostaa esim.tinatuoppi? Viittaako jotenkin liikaa alkoholin käyttöön? Rahaa en aio antaa. Kaikki hilukalut hän saa vanhemmilta. Vaatteet (sukat,kalsarit ym)on poissuljettu. Tietokonekäyttäytymisestä en tiedä,esmes mokkula tai mikäseon. Vaasi ois vihonviimeinen. Viina ihan kielletty. Mitä nykyajan nuorimies haluaisi? Auttakaa hyvät ihmiset naapurin mummua keksimäään joku järkevä tai ei järkevä vaan mieluinen lahja rippilapselle,kiitos.

6

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkfk

kravatti ;) se on nykymiehen asuste tai lahjakortti

• Aurinkotuulikki

Tämä oli tosi hyvä idea, kunhan pyytää myyjää valitsemaan sellaisen kravatin, joka on nyt nuorten suosiossa. Mummu itse ei välttämättä sitä tiedä ja jos valitsee vaarille sopivan krakan, saattaa mennä väri/malli metsään ja kraka jää kaappiin.
        Sitten vielä muistutuksena, että hyvää krakaa ei ihan halvalla saa.

• rippilapsen äiti

Poika sai rippilahjaksi puisen kuksan (siis sellainen kuppi) ja puheen että "nyt kun on rippikoulu käyty niin on lupa kuksia" :)Kuksan mukana oli myös rahaa. Toinen kiva idea: osta kukka ja sido lehdiksi pari-kolme viiden euron seteliä. Kukka voi olla vaikka muovia, säilyypä muistona.

• joo :(

Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!

• :).
        joo :( kirjoitti:

Onpa TODELLA mauttomat lahjat!!

Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....

• oikeesti!
        :). kirjoitti:

Mun mielestä em. lahjaideat olivat hyviä, mielipiteensä kullakin siis. Kuksaidea ei kyl uskovaiselle nuorelle sovi, eihän he saa "harrastaa" mitään ennen papin aamenta. Voi mikä vitsi....

Eiköhän toi edellinen kirjoittaja tarkoittanut sitä, että kuka 15 vee nuori OIKEESTI ilahtuisi tollaisista lahjoista. Ei tämä mikään moraalinen kysymyksenasettelu ollut..huoh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe