Heikko esitys: Oulun Nelko keittiöt

Maksan palvelusta

Useammaltakin entiseltä asiakkaalta kuultua:
Palvelu ja asentaminen ala-arvoista.
Toimitusajat myöhässä. Hinnoista saat tapella jälkeenpäin. Myyjää/asentajaa ei saa kiinni kaupanteon jälkeen... jatkuvaa käsienpesua, välttelyä, asiakkaan syyllistämistä.

8

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennyt

      otsikon merkin nimi väärin, Oulusta saa mistään niin hyvää ja asiallista palvelua kuin Nelkolta.
      Olen tilannut sieltä parikin keittiötä ja tutuillenikin suositellut ja hyvin on toimitukset ym. pelannut.

      • Vertailija

        Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?


      • korvaan kalskahti
        Vertailija kirjoitti:

        Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?

        Kaikissa palveluammateissa saa palvelua. Jos yhtään muita ns. palveluammateita tiedät niin pitäisi tietää myös että laaja skaala. Ei tarvitse (vaikka keittiöpalstalla ollaankin) ihan tarkkaan rajautua siihen. Olen kyllä ulkopuolinen lukija, mutta itsekin palveluammatissa ja se on monen kirjavaa alalla kuin alalla, ja kiitettävän ja huonon palvelun välillä on selkeä ero. Myyköön vaikka perunoita.


    • Kauppias itse

      Hyvä palvelusta maksava, voisitko ystävällisesti
      ottaa yhteyttä!
      Esität niin perättömiä ja syyllistäviä väitteitä että haluan kuulla tarkemman selonteon asioista joita täällä huutelet.
      Jos kohdallasi on jotain hoitamattomia asiota niin
      ota pikaisesti yhteyttä suoraan asianosaiseen.
      Olen tavoitettavissa puhelimella, faxilla sähköpostilla sekä henkilökohtaisesti.Osoitteen varmaan tiedätkin.
      Jään odottamaan yhteydenottoasi!

    • taitaa olla oma paha

      Todella outoa väittää tuollaista täällä. Ettet vaan ole joku samoilla piireillä vaikuttava kauppias ja yritä kalastaa asiakkaita noin ala-arvoisella tavalla. Kyllähän tuon aloittajan tiedot kaivetaan esiin jos tilanne siihen pisteeseen menee. Ole ystävällinen ja oikaise tai selvennä asia täällä muillekin. Nelkolla toimitukset ja muutkin pelaa varmasti. Asentajan jos olet itse hankkinut, etkä Nelkon kautta niin älä täällä itke!

      • Kiiras

        Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!


      • Kalusteasennuksistakin kiin...
        Kiiras kirjoitti:

        Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!

        No, kauankos se niitä kaappeja siellä sitten asensi?


    • Pettynyt_ostaja

      Itsellekin järkyttävä pettymys tämä liike. Kauppa käteltiin jo ja sitten peruivat kaupan jälkeenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe