Useammaltakin entiseltä asiakkaalta kuultua:
Palvelu ja asentaminen ala-arvoista.
Toimitusajat myöhässä. Hinnoista saat tapella jälkeenpäin. Myyjää/asentajaa ei saa kiinni kaupanteon jälkeen... jatkuvaa käsienpesua, välttelyä, asiakkaan syyllistämistä.
Heikko esitys: Oulun Nelko keittiöt
8
1690
Vastaukset
- mennyt
otsikon merkin nimi väärin, Oulusta saa mistään niin hyvää ja asiallista palvelua kuin Nelkolta.
Olen tilannut sieltä parikin keittiötä ja tutuillenikin suositellut ja hyvin on toimitukset ym. pelannut.- Vertailija
Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?
- korvaan kalskahti
Vertailija kirjoitti:
Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?
Kaikissa palveluammateissa saa palvelua. Jos yhtään muita ns. palveluammateita tiedät niin pitäisi tietää myös että laaja skaala. Ei tarvitse (vaikka keittiöpalstalla ollaankin) ihan tarkkaan rajautua siihen. Olen kyllä ulkopuolinen lukija, mutta itsekin palveluammatissa ja se on monen kirjavaa alalla kuin alalla, ja kiitettävän ja huonon palvelun välillä on selkeä ero. Myyköön vaikka perunoita.
- Kauppias itse
Hyvä palvelusta maksava, voisitko ystävällisesti
ottaa yhteyttä!
Esität niin perättömiä ja syyllistäviä väitteitä että haluan kuulla tarkemman selonteon asioista joita täällä huutelet.
Jos kohdallasi on jotain hoitamattomia asiota niin
ota pikaisesti yhteyttä suoraan asianosaiseen.
Olen tavoitettavissa puhelimella, faxilla sähköpostilla sekä henkilökohtaisesti.Osoitteen varmaan tiedätkin.
Jään odottamaan yhteydenottoasi! - taitaa olla oma paha
Todella outoa väittää tuollaista täällä. Ettet vaan ole joku samoilla piireillä vaikuttava kauppias ja yritä kalastaa asiakkaita noin ala-arvoisella tavalla. Kyllähän tuon aloittajan tiedot kaivetaan esiin jos tilanne siihen pisteeseen menee. Ole ystävällinen ja oikaise tai selvennä asia täällä muillekin. Nelkolla toimitukset ja muutkin pelaa varmasti. Asentajan jos olet itse hankkinut, etkä Nelkon kautta niin älä täällä itke!
- Kiiras
Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!
- Kalusteasennuksistakin kiin...
Kiiras kirjoitti:
Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!
No, kauankos se niitä kaappeja siellä sitten asensi?
- Pettynyt_ostaja
Itsellekin järkyttävä pettymys tämä liike. Kauppa käteltiin jo ja sitten peruivat kaupan jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882