Joulukuun 8 päivä pitäis nousta koneeseen ja matkata Pattayalle kuudeksi viikoksi.... nyt ollaan enään kämppää vailla...joten mistä kannattaa kysellä asuntoja ja kuinka turvallista on netin kautta se hoitaa? lähinnä ton maksun kanssa.Eli kun vuokraa asunnon ja maksaa se jo valmiiksi niin onko sitten ihan varmaa, että tyhjä kämppä odottaa siellä?
Jomtien olis ykkös vaihtoehtona kampälle.Mutta kaikki huomioidaan.
mistä kannattaa kysellä vuokra-asuntoja Pattayalla?
13
9231
Vastaukset
- jiiripää
Kyseleppä Esim Make Ttavelista heil myös vuokra asuntoja ,no Hanslankari ois myös sellane firma.Pattayalla aikas moni vuokrailee känppiä.
- ei make travelia
jep jep kysyimme Make travelista lippuja suomeen menopaluumuodossa ja hinta oli 38000bht mitä sanottiin hyväksi tarjoukseksi koska finski mukamas hyvä yhteistyökumppani. Sama lento finskin sivuilla 28000 bht eli 10000 Make travelinsa myöden rahastaaaaaaaaaaa.
- komissiokauppaa
ei make travelia kirjoitti:
jep jep kysyimme Make travelista lippuja suomeen menopaluumuodossa ja hinta oli 38000bht mitä sanottiin hyväksi tarjoukseksi koska finski mukamas hyvä yhteistyökumppani. Sama lento finskin sivuilla 28000 bht eli 10000 Make travelinsa myöden rahastaaaaaaaaaaa.
En usko, että Make Travelin kate on noin paljon. Make Travel kuten muutkin matkatoimistot ostavat lennot AMADEUS-matkanvarausjärjestelmästä, jossa hinnat saattaa olla erilaiset kuin Finnairin www-sivuilla, yleensä eivät kyllä ole. Eli tuo 28000 on joku kampanja ja ajankohta lippuhintoja kysyttäessä on ollut eri.
Kannattaa kysellä kaikista kolmesta tsto:sta, jotka Pattiksella Härmä-lippuja myy, ainakin Finland Tourilta. - kokemusta liikaa
komissiokauppaa kirjoitti:
En usko, että Make Travelin kate on noin paljon. Make Travel kuten muutkin matkatoimistot ostavat lennot AMADEUS-matkanvarausjärjestelmästä, jossa hinnat saattaa olla erilaiset kuin Finnairin www-sivuilla, yleensä eivät kyllä ole. Eli tuo 28000 on joku kampanja ja ajankohta lippuhintoja kysyttäessä on ollut eri.
Kannattaa kysellä kaikista kolmesta tsto:sta, jotka Pattiksella Härmä-lippuja myy, ainakin Finland Tourilta.Kyllä se vaan oli 10 000 bht edullisempi ottaa finskin omilta sivuilta. Kysyin vielä Maken virkailijalta mikäs tällanen tarjous mukamas on kun teillä paljon kalliimpi.....oli ihan hiljaa tytteli.
Make vetää välistä, menkääs vaikka kysymään viisumipalveluja......huh itse kyllä mielummin menen bkk ja hoidan itse asian....säästän 5000 bht siinäkin........
Niin ja lentoajankohta tälle kesälle.....koko kesäkuun hinnat 28 000 bht oli ainakin monta kuukautta finskin sivuilla.
Niin ja suomi-pattaya seuran ilmoittamat lentohinnat ovat olemassa vain mainoksessa. 4 krt olemme kokeilleet ostaa heidän kauttaan lippuja ja ikinä ei ole ollut vaan 10000 kalliimpia ja yllätys Make travel myymässä. Huom. olemme olleet jopa 7kk etuajassa ja sen jälkeen 3kk etuajassa kysymässä lippuja vaan ei ole ei ole.
Kysyimme koska on eka halpalentolippu.....pudisti tyttö vaan päätä ei ole ei ole ....sanoi ja me poistuimmme ja lujaa menimmekin netin ääreen mistä saimme 28 000bht hintaan liput - nyt:
kokemusta liikaa kirjoitti:
Kyllä se vaan oli 10 000 bht edullisempi ottaa finskin omilta sivuilta. Kysyin vielä Maken virkailijalta mikäs tällanen tarjous mukamas on kun teillä paljon kalliimpi.....oli ihan hiljaa tytteli.
Make vetää välistä, menkääs vaikka kysymään viisumipalveluja......huh itse kyllä mielummin menen bkk ja hoidan itse asian....säästän 5000 bht siinäkin........
Niin ja lentoajankohta tälle kesälle.....koko kesäkuun hinnat 28 000 bht oli ainakin monta kuukautta finskin sivuilla.
Niin ja suomi-pattaya seuran ilmoittamat lentohinnat ovat olemassa vain mainoksessa. 4 krt olemme kokeilleet ostaa heidän kauttaan lippuja ja ikinä ei ole ollut vaan 10000 kalliimpia ja yllätys Make travel myymässä. Huom. olemme olleet jopa 7kk etuajassa ja sen jälkeen 3kk etuajassa kysymässä lippuja vaan ei ole ei ole.
Kysyimme koska on eka halpalentolippu.....pudisti tyttö vaan päätä ei ole ei ole ....sanoi ja me poistuimmme ja lujaa menimmekin netin ääreen mistä saimme 28 000bht hintaan liputAinakin nyt Kesäkuussa lentää n 40.000 baht molempiin suuntiin Finskin nettikaupassa, toki finskillä oli yhtenä viikonloppuna tarjous 448 Euroa koko touko-kesäkuu ja seuraavalla viikolla 560 koko viikon ajan. Heinäkuuta kohden lipunhinnat taas loikkaavat, kun pitkin eurooppaa lennetään finskillä BKK:hon ja marjanpoimijat ovat liikkeellä.
- ---
kokemusta liikaa kirjoitti:
Kyllä se vaan oli 10 000 bht edullisempi ottaa finskin omilta sivuilta. Kysyin vielä Maken virkailijalta mikäs tällanen tarjous mukamas on kun teillä paljon kalliimpi.....oli ihan hiljaa tytteli.
Kysyimme koska on eka halpalentolippu.....pudisti tyttö vaan päätä ei ole ei ole ....sanoi ja me poistuimmme ja lujaa menimmekin netin ääreen mistä saimme 28 000bht hintaan liputKannattaa sinunkin ottaa matkat aivan viime tingassa, esim viikkoa ennen ajateltua lähtöpäivää mene matkatoimistoon ja käske katsoa viikon tarjoukset, itse olen samalla lailla tehnyt nyt 4 vuoden ajan enkä ole ikinä joutunut maksamaan noin korkeita hintoja mitä te täällä olette makselleet
- elä maksa turhasta
Make nyt rahastaa .........elä osta suomalaiselta mitään thaimaasta, maksat turhasta.
Jompparilla soi 7 hyviä condoja ja jos haluat mennä bungalowiin niin katsos www.pkpattaya.com, paikka on soi welcomilta 200m eteenpäin ja on taatusti rauhallinen ja turvallinen paikka. hinta bungalowilla 13-15000 bht/kk- -----
hirveen hintasia bungaloweja. Olet oikeassa, älä vuokraa suomalaisilta mitään, maksa mieluumin paikalliselle 3kk takuuvuokra ja sit kuukausi kerrallaan normaalivuokraa, tee se normaali 1 vuoden vuokra sopimus ja jos purat sen takuu rahat jää sisään, suomalaisten kanssa voit aina keskustella takuu vuokrista, thaimaalaisen kanssa harvemmin voit. Eli paljonko häviät kun paikallinen vie takuurahasi??
- välitysfirma on
fairproperties.com sekä apartment-pattaya.com (ei
tarvita maksua etukäteen).
Tai googleta Condo rentals Pattaya- Ripetso
Tuo fairproperties.com antaa lukuisia vaihtoehtoja juurikin Jomtienille. Sieltä kannattaa tsekata. View talayn kämpät on siellä. Lukuunottamatta 6 projectia joka on Beach roadilla pattiksen puolella.
- vilipoika
Ripetso kirjoitti:
Tuo fairproperties.com antaa lukuisia vaihtoehtoja juurikin Jomtienille. Sieltä kannattaa tsekata. View talayn kämpät on siellä. Lukuunottamatta 6 projectia joka on Beach roadilla pattiksen puolella.
www.hanslankari.com
Suomalainen välitysfirma. - pena43
Ripetso kirjoitti:
wiew talayn kämpät eli hiutaleet on kaukana rantsusta paitsi 6 joka on uusin ja melkein tyhjä.eli ei ole mennyt kaupaksi.välittäjilläkin on 1 ja 2vuokrattavana
- malttamaton
Kämppä on vuokrattu juuri apartment-pattaya.comin kautta, mutta nykyään ottavat 30% depositin. Mikä kylläkin on ihan kohtuullinen ainakin minusta.Lisäksi hakevat kentältä kohtuu hintaan.
Nyt ei tarvitse enään kuin odottaa 5 kuukautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324691Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152648Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642533Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252455- 321837
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?601428- 661304
- 821241