Eli maalata pitäisi. Ja se pitää kaataa. Miten mahtaa äijän käydä. Yksin ei vissiin kannata kaataa, mutta onnistuuko kaksin? Painaako paljon? Miten sitä kannattaa jarruttaa kaadettaessa? Kokemuksia kellään? Siis oikeita kokemuksia. En halua kuulla et "kyl minä luulisin et se onnistuu ihan vaan kun.." Ne kuuluisat viimeiset sanat jne.
Se on terästä ja pituus oliskohan seitsemisen metriä.
Lipputanko
4
5659
Vastaukset
Joo kyllä tuon tangon kaataminen ja takaisin ylös nosto pitäisi onnistua yksin jos on 7m. ja terästä eli ei hirveän painava kuitenkaan, meillä kaadettu jo kaksi kertaa viiden vuoden aikana 12m terästanko, narunvaihto ja maalaus oli viime syksynä. Onnistui kahden miehen voimin hyvin nosto. Luulisin että sulla myös metallijalusta jossa kaksi pulttia, toinen irti toista löysälle, meilä ylin pultti koska se ns. jarrupalanen on hitsattu alas joka estää tangon kaatumisen toiseen suuntaan kaadettaessa. Eikun vaan varovasti laskemaan.
Joo anteeksi tarkoitin että se jarrupalanen on yläpuolelle jalustaa hitsattu, eli sen puoleinen pultti pois jossa jarrupalanen on, en tiedä millä nimellä sitä oikeesti kutsutaan, mutta se kuitenkin.
- Nurin
samu1 kirjoitti:
Joo anteeksi tarkoitin että se jarrupalanen on yläpuolelle jalustaa hitsattu, eli sen puoleinen pultti pois jossa jarrupalanen on, en tiedä millä nimellä sitä oikeesti kutsutaan, mutta se kuitenkin.
Ei tuossa ole mitään jarrupalaa, eli se kaatuu kumpaan suuntaan vaan.
Jalusta on sellainen kuin kuvailit. Eli alapultti pois ja nurin.
Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyl se siitä. - Tuore Talkkari
Nurin kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään jarrupalaa, eli se kaatuu kumpaan suuntaan vaan.
Jalusta on sellainen kuin kuvailit. Eli alapultti pois ja nurin.
Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyl se siitä.Oli tosi vaikeaa löytää tietoa lipputangonhuollosta! Viiri tuli alas viime yönä, kun solmu oli auennut. Huomenna sitten yritämme näillä ohjeilla selvitä kahdestaan. Saas nähdä kuinka käy! Siis ei muuta kuin hanskat käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827