Hei!!!
Mitä voisin nyt laittaa kasvamaan viljelypalstalle?Mä en oo päässy aiemmin keväällä touhuamaan lainkaan palstalleni.Mulla on työtä siinäkin, kun muokkaan sen maatilkun ensin kasvukuntoon.Siihen on kasvanut vähän jo voikukkaa,,huh,,,mut onneks se on pieni ala.
viljelypalsta
myöhässä?
1
1255
Vastaukset
- puutarhaunelmia
Relaa vaan, toiset kiirehtii turhaan. Lämmin kesä kasvattaa ja kyllä myöhemminkin kerkiää. Nyt on vasta kesäkuu alussa.
Minäkin laitoin vasta sunnuntaina kasvamaan: tilliä, persiljaa, salaattia, retikkaa, pinaattia, porkkanaa ja herneitä. Pussin pohjalle oli jäänyt kymmenkunta perunaa, nekin piilotin mullan alle. Niin ja laitoin muutaman sipulin myös maahan. Odotan toiveikkaana tuloksia.
Luin jostakin, ettei voikukka menesty huonossa maassa, siis sinulla on ainakin hyvälaatuinen maa.
Onnea viljelyhommiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108