Hei!!!
Mitä voisin nyt laittaa kasvamaan viljelypalstalle?Mä en oo päässy aiemmin keväällä touhuamaan lainkaan palstalleni.Mulla on työtä siinäkin, kun muokkaan sen maatilkun ensin kasvukuntoon.Siihen on kasvanut vähän jo voikukkaa,,huh,,,mut onneks se on pieni ala.
viljelypalsta
myöhässä?
1
1439
Vastaukset 1
- puutarhaunelmia
Relaa vaan, toiset kiirehtii turhaan. Lämmin kesä kasvattaa ja kyllä myöhemminkin kerkiää. Nyt on vasta kesäkuu alussa.
Minäkin laitoin vasta sunnuntaina kasvamaan: tilliä, persiljaa, salaattia, retikkaa, pinaattia, porkkanaa ja herneitä. Pussin pohjalle oli jäänyt kymmenkunta perunaa, nekin piilotin mullan alle. Niin ja laitoin muutaman sipulin myös maahan. Odotan toiveikkaana tuloksia.
Luin jostakin, ettei voikukka menesty huonossa maassa, siis sinulla on ainakin hyvälaatuinen maa.
Onnea viljelyhommiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861388
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201122En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621063- 65908
- 62803
- 60770
- 69744
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24710- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52596
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 68537
- 43535
- 33530
- 29525
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve35503