Hei!!!
Mitä voisin nyt laittaa kasvamaan viljelypalstalle?Mä en oo päässy aiemmin keväällä touhuamaan lainkaan palstalleni.Mulla on työtä siinäkin, kun muokkaan sen maatilkun ensin kasvukuntoon.Siihen on kasvanut vähän jo voikukkaa,,huh,,,mut onneks se on pieni ala.
viljelypalsta
myöhässä?
1
1439
Vastaukset 1
- puutarhaunelmia
Relaa vaan, toiset kiirehtii turhaan. Lämmin kesä kasvattaa ja kyllä myöhemminkin kerkiää. Nyt on vasta kesäkuu alussa.
Minäkin laitoin vasta sunnuntaina kasvamaan: tilliä, persiljaa, salaattia, retikkaa, pinaattia, porkkanaa ja herneitä. Pussin pohjalle oli jäänyt kymmenkunta perunaa, nekin piilotin mullan alle. Niin ja laitoin muutaman sipulin myös maahan. Odotan toiveikkaana tuloksia.
Luin jostakin, ettei voikukka menesty huonossa maassa, siis sinulla on ainakin hyvälaatuinen maa.
Onnea viljelyhommiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34522- 45518
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48494Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️74490- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414