Hei!!!
Mitä voisin nyt laittaa kasvamaan viljelypalstalle?Mä en oo päässy aiemmin keväällä touhuamaan lainkaan palstalleni.Mulla on työtä siinäkin, kun muokkaan sen maatilkun ensin kasvukuntoon.Siihen on kasvanut vähän jo voikukkaa,,huh,,,mut onneks se on pieni ala.
viljelypalsta
myöhässä?
1
1271
Vastaukset
- puutarhaunelmia
Relaa vaan, toiset kiirehtii turhaan. Lämmin kesä kasvattaa ja kyllä myöhemminkin kerkiää. Nyt on vasta kesäkuu alussa.
Minäkin laitoin vasta sunnuntaina kasvamaan: tilliä, persiljaa, salaattia, retikkaa, pinaattia, porkkanaa ja herneitä. Pussin pohjalle oli jäänyt kymmenkunta perunaa, nekin piilotin mullan alle. Niin ja laitoin muutaman sipulin myös maahan. Odotan toiveikkaana tuloksia.
Luin jostakin, ettei voikukka menesty huonossa maassa, siis sinulla on ainakin hyvälaatuinen maa.
Onnea viljelyhommiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741