Hei!!!
Mitä voisin nyt laittaa kasvamaan viljelypalstalle?Mä en oo päässy aiemmin keväällä touhuamaan lainkaan palstalleni.Mulla on työtä siinäkin, kun muokkaan sen maatilkun ensin kasvukuntoon.Siihen on kasvanut vähän jo voikukkaa,,huh,,,mut onneks se on pieni ala.
viljelypalsta
myöhässä?
1
1254
Vastaukset
- puutarhaunelmia
Relaa vaan, toiset kiirehtii turhaan. Lämmin kesä kasvattaa ja kyllä myöhemminkin kerkiää. Nyt on vasta kesäkuu alussa.
Minäkin laitoin vasta sunnuntaina kasvamaan: tilliä, persiljaa, salaattia, retikkaa, pinaattia, porkkanaa ja herneitä. Pussin pohjalle oli jäänyt kymmenkunta perunaa, nekin piilotin mullan alle. Niin ja laitoin muutaman sipulin myös maahan. Odotan toiveikkaana tuloksia.
Luin jostakin, ettei voikukka menesty huonossa maassa, siis sinulla on ainakin hyvälaatuinen maa.
Onnea viljelyhommiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909