yamaha 40 yetol viritys

sfefsf

Tuon moottorin saa viritettya yhdellä palasella 40>50 hv. Mutta se pitää asentaa jonnekkin moottoriin mutta minne? Palanen maksoi 15 e.

11

6082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ya-man
      • ?????

        myös v.2001 40hp vetol 2t yamahassa, eli vaikuttaako
        tuo osa kaasuttimien läppien asentoon (ei aukea kokonaan?)?


      • ya-man
        ????? kirjoitti:

        myös v.2001 40hp vetol 2t yamahassa, eli vaikuttaako
        tuo osa kaasuttimien läppien asentoon (ei aukea kokonaan?)?

        Ei toimi. Ainoastaan YETOL:eissa.


      • Yamaha F40 BETL
        ya-man kirjoitti:

        Ei toimi. Ainoastaan YETOL:eissa.

        Entäs löytyykö vastaavaa Yamaha F40 BETL-08 mallissa?


      • lukihairio
        Yamaha F40 BETL kirjoitti:

        Entäs löytyykö vastaavaa Yamaha F40 BETL-08 mallissa?

        jaa sori,ei mitään :)


      • Nimetön
        ya-man kirjoitti:

        Ei toimi. Ainoastaan YETOL:eissa.

        Mitä eroa on sitten 40 ja 50 kesken?
        Entä VETOL ja YETOL?


      • Oz

        homma kiinnostaa, varsinkin jos toi linkki toimisi vielä. mitä toi L meinaa tuolla perässä? onko kellään tarjota osanumeroa tai muuta infoa jolla ko osan voisi tilata kauppiaalta


      • YETOL
        Oz kirjoitti:

        homma kiinnostaa, varsinkin jos toi linkki toimisi vielä. mitä toi L meinaa tuolla perässä? onko kellään tarjota osanumeroa tai muuta infoa jolla ko osan voisi tilata kauppiaalta

        L tarkoittaa pitkää rikiä.

        Ostin oman moottorini vuonna 2006 Vantaan Yamaha-Centeristä ja siellä myyjä mainitsi tuon "viritysmahdollisuuden". Eli sielä ainakin jollakin oli/on tietoa!

        Onkos joku moisen operaation tehnyt 40 YETOL:iin? Miten vaikutti moottrin ominaisuuksiin?


      • jorma6
        YETOL kirjoitti:

        L tarkoittaa pitkää rikiä.

        Ostin oman moottorini vuonna 2006 Vantaan Yamaha-Centeristä ja siellä myyjä mainitsi tuon "viritysmahdollisuuden". Eli sielä ainakin jollakin oli/on tietoa!

        Onkos joku moisen operaation tehnyt 40 YETOL:iin? Miten vaikutti moottrin ominaisuuksiin?

        40V , 40Y ja 50H ovat peruskoneeltaan ihan samoja, 40V on tehty tehtaalla 40 heppaiseksi pienemmillä kaasareilla ja pakoputkellä. 40Y on kuristettu kaasuvivulla 50H mallista, läpät ei aukea kokonaan.


    • Anonyymi

      oisko jollain laittaa uutta kuvaa ko. palasesta?

    • Anonyymi

      sen voi tehdä itse...tein muotoillen vanerista ja kierre rei"illä kiinni muoviseen kaasun avaajaan muoto pitää hakea oikeaksi siten että noin puoliväliin saakka jäljittelee alkuperäistä ja sitten vasta jyrkemmäksi niin että läpät on täysillä auki.tukehtuu muuten jos on liian nopea avautuminen....sytytys ei tykkää mutta näin toimii ja on raju lähtökiihdytys alkuperäiseen nähden..vaihdoin myös 14 tuuman nousulla olevan potkurin kevyesti ottaa vielä 5300rpm jolloin nopeus rs busterilla 56kmh elikkäs 30solmua...sietäisi 15 tuumaisenkin ..eli voimaa tulee ..ja löböö menee kun rpm nousee 800-900 lisää..suosittelen on rätväkkä peli siirtyä kalareissuilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe