vaarallisia. Metsäyhtiöt metsittäneet ja muutenkin heinittyneet alueet joista ei tiedä mihin polkaisee. Kymmenien metrien syvyisiä onkaloita löytyy , vaikka luulisi olevan vain heinikkoa, tai istutusmetsikköä. Kuka on vastuussa vahingoista? Maanomistajako ? Onkohan tämä asia yleisesti tiedossa ?
Entisten autiotilojen
3
559
Vastaukset
- aikana
Siis ei ole löydetty kadonneeksi ilmoitettuja. Polliisin asiana vaikka etsinnät olleet. Liekö joku em. loukkuunkin pudonnut.Vai missälie.
- varoiteltiin
jo 70-luvulla. Sitten muistan kuulleeni että niitä on täytetty, koska ovat vaarallisia.
Jos (kun) niitä avonaisia vielä on jossakin niin nehän on todella vaarallisia, suoranaisia ansoja.
Itsekkin olen liikkunnut entisten talojen pihoilla mutta en ole vielä yhtään kaivoa nähnyt,, eihän niitä heinikosta je vesakosta välttämättä edes huomaa,,, ennenkuin on liian myöhäistä. - kyllä
varoiteltiin kirjoitti:
jo 70-luvulla. Sitten muistan kuulleeni että niitä on täytetty, koska ovat vaarallisia.
Jos (kun) niitä avonaisia vielä on jossakin niin nehän on todella vaarallisia, suoranaisia ansoja.
Itsekkin olen liikkunnut entisten talojen pihoilla mutta en ole vielä yhtään kaivoa nähnyt,, eihän niitä heinikosta je vesakosta välttämättä edes huomaa,,, ennenkuin on liian myöhäistä.ovatkin vaarallisia.Lapsillakin on tapana leikkiä joskus autiotalojen pihoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833