kertoaa mesessä habboon goodeja semun mese on r.ol
[email protected]
tämä merkki eli@ on miukumauku
miuku mauku tehään alt grrää painat pohjas ja 2 ylhäältä mun habbo ukonnimi on jertsu10
mese ja habbo
jertsu10
3
226
Vastaukset
- fhjgj
nonii jertsu kortsu vai mikä se oli heh vitsi vitsi ok esim tollaselle nyypälle ei pitäs kertoo koodeja ja toiseks ei habossa oo kun niitä kuva koodeja nyyppä
- Nimetön
mutta onko sulla mesee niin voitas sanatela muuttä minkä ikänen oot
- jortsukortsu12334
Nimetön kirjoitti:
mutta onko sulla mesee niin voitas sanatela muuttä minkä ikänen oot
hehe kirjotin tän täänne joskus kesällä 08 vuonna ja nyt toisen kerran katon tätä keskusteluu =D ja mun lempi nimi on nyt jortsu kortsu =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504