olisi tarkoitus tehdä kyseiseen autoon ruostesuojaus(-04).Pohja näyttää aika ruosteettomalta,joten teettäisin tällaisen osa massauksen(pohja,pyöränkotelot,helma ym. kotelot).Missähän Tampereen seudulla kannattaa teettää ja mitähän kustantaa.
massaus sebringiin
5
1286
Vastaukset
- B Junnu
Tmi: Expert Autosuojaamo löytyy Hervannasta - vai onkohan se ruskoa ...
Tuolla teetätin täyden suojauksen omaan -04 folkkariin vuosi sitten.
Palvelu oli todella hyvää, eivätkä myy roskaa. Kertovat kyllä kannattaako autoon laittaa enää rahaa suojaukseen. Olin tyytyväinen työhön, tulosta tutkiessani. Myös kaikki netistä löytämäni kommentit paikasta olivat positiivisia.
Alustan suojaus lienee vähintään 400€.
Muita vaihtoehtoja olisi Tectylin asema Nokialla, ja Lielahdessa oleva Dinol putiikki.- patrik..
tuota juuri etsinkin,olen ohimennen nähnyt kyltin kadunvarrella,mutten muistanut missä.Nokialta kysyin,liian kallis.lielahti kaukana.Pitää ottaa yhteyttä kyseiseen paikkaan.
- ...---
patrik.. kirjoitti:
tuota juuri etsinkin,olen ohimennen nähnyt kyltin kadunvarrella,mutten muistanut missä.Nokialta kysyin,liian kallis.lielahti kaukana.Pitää ottaa yhteyttä kyseiseen paikkaan.
vielä koko suojauksen teettämistä. Pari vuotta sitten teetin sebringiin koko käsittelyn (finikor aineita käyttävä suojaamo). Hinta oli silloin 560e ja tuo osakäsittely olisi ollut 440e eli vain 120e eroa, joten mielestäni kannatti tuo uhrata.
- puhetta
...--- kirjoitti:
vielä koko suojauksen teettämistä. Pari vuotta sitten teetin sebringiin koko käsittelyn (finikor aineita käyttävä suojaamo). Hinta oli silloin 560e ja tuo osakäsittely olisi ollut 440e eli vain 120e eroa, joten mielestäni kannatti tuo uhrata.
Jepjep, monessa autossa hintaero osa- ja täyssuojauksessa on paljon suurempi, ja jenkkirauta kannattaa aina suojata. Saat paljon hiljaisemman auton, kun kaikki käsitellään. Lisäksi suosittelen vielä muovilokareita joka nurkkaan ja lätkät vähintään eteen, jos ko. malliin on saannissa, ja johan on pitoauto!
- B Junnu
puhetta kirjoitti:
Jepjep, monessa autossa hintaero osa- ja täyssuojauksessa on paljon suurempi, ja jenkkirauta kannattaa aina suojata. Saat paljon hiljaisemman auton, kun kaikki käsitellään. Lisäksi suosittelen vielä muovilokareita joka nurkkaan ja lätkät vähintään eteen, jos ko. malliin on saannissa, ja johan on pitoauto!
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten täyskäsittelyn ja kaksoiskäsittelyn ero on taas niin pieni, että miksei samalla täyskäsittelyä?
En edes harkinnut pelkkää pohjaa, vaan täyskäsittelyä, mutta menin sitten kaksoiskäsittelyyn kun ero oli sen verran pieni. Tosin mun pirssi oli tekohetkellä alle 3 vuotias ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635154
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai554606Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1234559Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3161854- 851503
- 911472
- 2351360
- 3201073
- 200961
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.51883