olisi tarkoitus tehdä kyseiseen autoon ruostesuojaus(-04).Pohja näyttää aika ruosteettomalta,joten teettäisin tällaisen osa massauksen(pohja,pyöränkotelot,helma ym. kotelot).Missähän Tampereen seudulla kannattaa teettää ja mitähän kustantaa.
massaus sebringiin
5
1245
Vastaukset
- B Junnu
Tmi: Expert Autosuojaamo löytyy Hervannasta - vai onkohan se ruskoa ...
Tuolla teetätin täyden suojauksen omaan -04 folkkariin vuosi sitten.
Palvelu oli todella hyvää, eivätkä myy roskaa. Kertovat kyllä kannattaako autoon laittaa enää rahaa suojaukseen. Olin tyytyväinen työhön, tulosta tutkiessani. Myös kaikki netistä löytämäni kommentit paikasta olivat positiivisia.
Alustan suojaus lienee vähintään 400€.
Muita vaihtoehtoja olisi Tectylin asema Nokialla, ja Lielahdessa oleva Dinol putiikki.- patrik..
tuota juuri etsinkin,olen ohimennen nähnyt kyltin kadunvarrella,mutten muistanut missä.Nokialta kysyin,liian kallis.lielahti kaukana.Pitää ottaa yhteyttä kyseiseen paikkaan.
- ...---
patrik.. kirjoitti:
tuota juuri etsinkin,olen ohimennen nähnyt kyltin kadunvarrella,mutten muistanut missä.Nokialta kysyin,liian kallis.lielahti kaukana.Pitää ottaa yhteyttä kyseiseen paikkaan.
vielä koko suojauksen teettämistä. Pari vuotta sitten teetin sebringiin koko käsittelyn (finikor aineita käyttävä suojaamo). Hinta oli silloin 560e ja tuo osakäsittely olisi ollut 440e eli vain 120e eroa, joten mielestäni kannatti tuo uhrata.
- puhetta
...--- kirjoitti:
vielä koko suojauksen teettämistä. Pari vuotta sitten teetin sebringiin koko käsittelyn (finikor aineita käyttävä suojaamo). Hinta oli silloin 560e ja tuo osakäsittely olisi ollut 440e eli vain 120e eroa, joten mielestäni kannatti tuo uhrata.
Jepjep, monessa autossa hintaero osa- ja täyssuojauksessa on paljon suurempi, ja jenkkirauta kannattaa aina suojata. Saat paljon hiljaisemman auton, kun kaikki käsitellään. Lisäksi suosittelen vielä muovilokareita joka nurkkaan ja lätkät vähintään eteen, jos ko. malliin on saannissa, ja johan on pitoauto!
- B Junnu
puhetta kirjoitti:
Jepjep, monessa autossa hintaero osa- ja täyssuojauksessa on paljon suurempi, ja jenkkirauta kannattaa aina suojata. Saat paljon hiljaisemman auton, kun kaikki käsitellään. Lisäksi suosittelen vielä muovilokareita joka nurkkaan ja lätkät vähintään eteen, jos ko. malliin on saannissa, ja johan on pitoauto!
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten täyskäsittelyn ja kaksoiskäsittelyn ero on taas niin pieni, että miksei samalla täyskäsittelyä?
En edes harkinnut pelkkää pohjaa, vaan täyskäsittelyä, mutta menin sitten kaksoiskäsittelyyn kun ero oli sen verran pieni. Tosin mun pirssi oli tekohetkellä alle 3 vuotias ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943