Voiko kehenkään oikeasti luottaa?
Luotatteko edes itseenne?
Jos olette erehtyneet luottamaan toiseen ja hänkin pettää, niin mistä löytyy se voimavara uuden elämän rakentamiseen?
Muutama kysymys
1
534
Vastaukset
- sattuu kai tähän tottuu
Miten luottaisin vaikka sanoisit minuun luottavasi
Miksi kertoisin jos et oikeasti kuulla haluaisi
Ehkä kuitenkin muita tuskaltani säästäisin
Itseltäni jään kyselemään
Itsestäni joudun vastaukset etsimään
Kirjoitan enää pöytälaatikkoon
Muilta on turha hakea tukea
Kirjoitin ei vastausta ja vielä ihmettelet etten luota ihmisiin
Jos itkettää itken,jos surettaa suren,
Mutta älä leiki tunteillani anna mun olla jos et halua oikeasti tukea
Älä kysy jos ei kiinnosta älä jätä mua yksin miettimään ilman vastauksia.Kertoisit joskus jotain etkä kyselisi!Vielä vähemmän päästän enää lähelleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789