sain ystävältä muutaman tomaatintaimen,ja hän sanoi että pistä multasäkkiin kasvamaan,kun ei ole kasvimaata,jos näin on niin minkälaista multaa ostan on nomittäin monenlaisia säkkejä,mustaa multaa,kasvuturvetta,puutarha multaa jne.
Vastaukset 3
- mapee
osta ihan niitä kasvusäkkejä. Taita aolla kahdellakin valmistajalla omiaan ainakin on ollut sillä olen kahta erilaista kokeillut. Tomaatti kasvaa siinä loistavasti kunhan muista akastella säännöllisesti eikä liikaa. Yhteen pussiin menee kolme-neljä tainta ihan mukavasti. UUdelleen multaa ei kannata käyttäää vaan syksyllä pussin voi tyhjätä jonkun puskan juureen.
Muussakin mullassa kasvaa, lähinnä puutarhamultaa kokeilisin, mutta silloin joutuu lannoittelemana jne eli hommaa on enemmän. Ruman säkin voi verhoilla sitten jollain tai laittaa vaikka kuukausimansikkaa etureunaan kaunistukseksi kuten meillä oli. Saapahan suun makeaksi sitenkin.. - Nimetön
Tomaatit voi kasvattaa kasvatussäkeissä, joissa sopiva multaseos, ja kolmekohan reikää valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275931Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48727- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52564
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31494- 48477
- 44460
- 30459
- 38450