Undertaker joutuu lähtee wwestä koska ei voittanut Edgeä ecw one night standis. Saatanan Edge oikein kusipää kuinka wwe voi tuhota Takerin uran. Mitä oikein Vince teki tuhos sen uran. Takerin olis pitänyt voittaa VITTU.
VOI VITTU
5
709
Vastaukset
- Portobello
Mikä nyt eteen?????
- pullisbumbum
Kai tajuut et se on feikkii ja se ei oo lähös mihkä luultavasti pitää pienen tauon? siis älä snao et oot tosisas?
- oot noin lapsellinen
niin lopeta wwe:n seuraaminen tuonlaisia tapauksia ja sinulle unettomia öitä on tulossa vielä monta lisää. Eikä se Taker mihinkään lähde, pitää pientä taukoa vaan. On parempi antaa muillekin mahdollisuus päästä main cardiin, mutta EI BATISTAA se on jo tarpeeks nussinu sitä whc -vyötä et nyt saa riittää. Edge on loistava mestari vielä kun jättää Vickien ja käy tätä vastaan niin kaikki olis paremmin.Kyllä se niin vain on että taker on paljon viihdyttävämpi satunnaisissa feudeissa eikä main cardissa.
- Edge Rules!
No ainakin Edge on parempi painia kun Batista ja minunkin mielestäni Batistalla on tuo vyö ollut jo tarpeeksi kauan
- Böö!
Oletkos nyt tyytyväinen, kun Undertaker tulee takaisin? Ja muuten, kyllä Batistalla on ollut mestaruus liian monta kertaa, varsinkin kun nyt miettii sen painitaitoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221