50v isä. Mitä lahjaksi?

Isäni täyttää heinäkuussa 50v enkä tiedä mitä ostaisin hänelle lahjaksi! Jotkut ystävät ovat ehdottaneet,että "osta sille sellaset sampanja lasit ja kaiverra niihin jotain hauskaa". Äh... Liian vanha ja Tyypillinen lahja. Sen pitäisi kuitenkin olla jotain suurta minkä hän varmasti muistaa. Miettisinkin jotain prätkätakkia tai -liiviä, mutta sitten idea kaatui kun muistin,että ostimme sellaisen 3v sitten kummisedälleni.

Joten arvoisat Suomi24 keskustelu palstojen lukijat. Auttakaa minua ja antakaa jotain ideoita.

4

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultahippu

maalattu prätkäkypärä sitten itse suunnitelulla kuvioill

• Aurinkotuulikki

Minä ostin äidin kanssa kimpassa isälle kuumailmapallolennon meidän kanssamme. Lento oli huikea kokemus ja meillä riittää yhteistä muistelemista vielä kauan. Suosittelen !

• hippuli78

Ralliautokyyditys on unohtumaton lahja :)

• Anonyymi

Panostaisin 50v-lahjassa isoon elämykseen + pieneen personoituun muistoon. Esim. rata-ajo superautolla tai helikopterikierros, ja menkää yhdessä – siitä jää oikeesti tarinaa. Kylkeen joku siisti muistoesine, ei samppanjalaseja vaan vaikka kaiverrettu viskilasi tai puinen leikkuulauta. Oon tilannut faijalle Muokkiksesta personoidun lasin, tuli nopeasti ja oli skarppi; kurkkaa: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat (isänpäivä-kategoria, mutta sopii ihan yhtä hyvin 50v-synttärilahjoihin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe