Isäni täyttää heinäkuussa 50v enkä tiedä mitä ostaisin hänelle lahjaksi! Jotkut ystävät ovat ehdottaneet,että "osta sille sellaset sampanja lasit ja kaiverra niihin jotain hauskaa". Äh... Liian vanha ja Tyypillinen lahja. Sen pitäisi kuitenkin olla jotain suurta minkä hän varmasti muistaa. Miettisinkin jotain prätkätakkia tai -liiviä, mutta sitten idea kaatui kun muistin,että ostimme sellaisen 3v sitten kummisedälleni.
Joten arvoisat Suomi24 keskustelu palstojen lukijat. Auttakaa minua ja antakaa jotain ideoita.
50v isä. Mitä lahjaksi?
3
1387
Vastaukset
- kultahippu
maalattu prätkäkypärä sitten itse suunnitelulla kuvioill
- Aurinkotuulikki
Minä ostin äidin kanssa kimpassa isälle kuumailmapallolennon meidän kanssamme. Lento oli huikea kokemus ja meillä riittää yhteistä muistelemista vielä kauan. Suosittelen !
- hippuli78
Ralliautokyyditys on unohtumaton lahja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986