Moi!
Missähän olisi sisäkuvia M/s Estoniasta, Silja Starista, Viking Sallysta tai Wasa Kingista. Jos tiedät voisitko linkittää, kiitos.
M/S Estonia
6
764
Vastaukset
- Sisäkuvia
Onnettomuustutkintaraportissa on pari kuvaa. Olen itsekin yrittänyt etsiskellä sisäkuvia, muta aika vähän niitä löytyy.
- Jdkdkd
Jzkdkd
- Sisäkuvia
ainakin täällä:
http://www.estoniasamlingen.se/content.aspx?idx=3&sub=7&ex=n - Moikka.Moi
Mitä suunnittelet tehtäväksi?
- Anonyymi
"Konehuoneen räjähdyksissä öljytankkeri Koalan kylkeen vesirajan alle repesi kolme reikää. Vedenalaisissa tutkimuksissa reikien mitoiksi saatiin 1 m x 0,8 m, 4 m x 2 m ja 4 m x 2 m, eli laivan kylki on pahoin vaurioitunut yhteensä lähes 17 neliömetrin alueelta."
Kuka räjäytti? - Anonyymi
Luultavasti et kestä sisäkuvia Estoniasta. Rulettipöytä on kaatunut ja konjakkipullot ovat lattialla. Jos portaat ovat seinällä vaikea on pelastua. Eivät ihmiset hukkuneet vain laiva hukkui. Mutta he jotka eivät yrittäneet pelastaa ihmisiä he hukkuivat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906