Hei,
olin ihan vähällä tehdä oston otsikon paikasta. Onneksi ennen maksamista heräsin ihmettelemään, että myyjällä on toimipaikat Ranskassa ja Englannissa, mutta maksu olisi mennyt USA:aan. Ihmetytti. Ilmoitin peruuttavani tilauksen maksamatta. Googlaamalla Tekdome fraud löytyi paljon varoituksia. Firma oli vaihtanut nimeä oltuaan ensin Neonzoom, joka oli tehnyt monia ohareita. Joku varoitusforumilla kertoi, että näillä kahdella oli sama IP-osoite.
Toivottavasti suomalaisista kukaan ei ole mennyt tai menossa vipuun.
Hinnat ovat muutoin ihan kiinnostavat - mutta siinä se juoni onkin. Sivut ovat liian uskottavan näköiset.
Varo tätä:
www.tekdome.com
Varoitusforumit ranskaksi:
http://antitekdomeligue.e-monsite.com/accueil.html
http://www.commentcamarche.net/forum/affich-4117715-tekdome-100-arnaque-si-j-avais-su?src=forum
jem
Varokaa!! TekDome Ranska/Englanti
1
880
Vastaukset
- Pisal
Objektiivin sivuilta. Sain ongelmitta tuotteen, ja se oli juuri sitä mitä pitikin. Mutta ilmeisesti "yritys" kusettaa, tulleissa.
Tilausta tehdessäni, ymmärsin että tuote tulee Ranskasta, joten siitä ei tarvitse maksaa tulleja. Sivustoilla ilmoitettaan muutenkin että yritys hoitaa kaikki mahdolliset tullausmaksut. Sain paketin (varsin nopeasti), ja huomasin että se oli tullut Yhdysvalloista. Lähettäjänä oli yksityishenkilö, arvoksi oli merkitty 20,- dollaria, sekä papereista oli ruksittu gift kohta.
Sain siis tuotteen ja olen siihen tyytyväinen, mutta en kyllä jatkossa tilaa tuolta, koska en halua ottaa ylimääräistä riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846