Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen.
Venekuljetusta Luleå -> Oulu
10
1145
Vastaukset
- purjehdi
No miki et purjehdi hyvänen aika yli tosta noin vaan. Helpommalla ja halvalla tulisi purjehtia suoraan Luleåsta Ouluun.
- seamust
Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.
- hienoa..
seamust kirjoitti:
Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.
Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille
- seamust
hienoa.. kirjoitti:
Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille
Mitä jos itse vaan ottaisit sen pääsi sieltä purkkarihomon perseestä ja tunnustat tosiasiat, että alkuperäien kysyjä on surkea merenkulkutaidoton paska, niinkuin lähes kaikki rättipellet.
- purjehtia veneellä
Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.
- eivät osaa purjehtia
purjehtia veneellä kirjoitti:
Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.
Koska eihän Oulussa ole saariakaan.
- osaa pelata
purjehtia veneellä kirjoitti:
Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.
jääkiekkoa, ne luulee että Harkimo osaa ostaa niille voittajat Oulusta. Eikä ne hesalaiset kyllä osaa juuri muutkaan kun haukkua muita ja nuolla itseään sieltä ...
Hei kyselit veneesi kuljetusta Ouluun:
"Venekuljetusta Luleå -> Oulu
Kirjoittanut: Purkkari rattaille 2.6.2008 klo 15.04
Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen."
Miten olisi siirto vesitse Sinulle sopivana aikana? Kirjoitapa yhteystiedoillasi postiini niin keskustellaan asiasta.
[email protected]- Purkkari...
Kiitos tarjouksesta,
Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana. - näinpäin
Purkkari... kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta,
Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana.Purjehdit veneen kotisatamaan, ja trailerin voi jokin Torniolainen rekkafirma tuoda paluukuormassa. Sieltähän on jatkuvaa liikennettä suomeen. Soittelet vaan rahtarifirmoihin ja kyselet. Helpompi niillä on kuljettaa pelkkä traileri kuin koko venettä. Ja halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602