Venekuljetusta Luleå -> Oulu

Purkkari rattaille

Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen.

10

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purjehdi

      No miki et purjehdi hyvänen aika yli tosta noin vaan. Helpommalla ja halvalla tulisi purjehtia suoraan Luleåsta Ouluun.

      • seamust

        Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.


      • hienoa..
        seamust kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä kuljetuksen kysyjä on tällainen tyypillinen purjeveneilijä; ei ymmärretä veneilystä mitään, vaan tärkeämpää on juoda skumppaa kannella satamassa ja kiroilla hoonolla soomella ohiajavia moottoriveneilijöitä. Sitten kun pitäisi oikeasti läteä merelle, ni menee pupu pöksyyn. Oikea veneilijä ajaisi mokoman lyhyen siirtymän vaikka vanhalla ryskybusterilla.

        Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille


      • seamust
        hienoa.. kirjoitti:

        Mistä teitä oikein sikiää. Alkuperäinen kysyjä ei tainnut kysyä miten vene siirretään vesitse vaan miten sen siirto hoituu maateitse. Ainakin itse keksin kymmeniä syitä miksi vene pitää siirtää autonlavalla eikä vesitse. Mitä jos tekin yrittäisitte ottaa päänne pois perseestänne ja ajatella niillä kahdella nystyrällä siellä pääkopassa niin ehkä tekin keksitte yhden tai vaikka kaksi. Alkuperäiselle kysyjälle en osaa antaa muuta ohjetta kuin sen että tältä foorumilta ei kannata asiallisia kysyä vaan kannattaa jättää nämä mopopojat tänne keskenään ja suunnata jonnekkin asiallisille sivustoille

        Mitä jos itse vaan ottaisit sen pääsi sieltä purkkarihomon perseestä ja tunnustat tosiasiat, että alkuperäien kysyjä on surkea merenkulkutaidoton paska, niinkuin lähes kaikki rättipellet.


      • purjehtia veneellä

        Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.


      • eivät osaa purjehtia
        purjehtia veneellä kirjoitti:

        Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.

        Koska eihän Oulussa ole saariakaan.


      • osaa pelata
        purjehtia veneellä kirjoitti:

        Eihän oululaiset purjehtia osaa. Nehän luulevat että autonkin alla on vielä rattaat vaikka kumipyörät on keksitty jo aikoja sitten.

        jääkiekkoa, ne luulee että Harkimo osaa ostaa niille voittajat Oulusta. Eikä ne hesalaiset kyllä osaa juuri muutkaan kun haukkua muita ja nuolla itseään sieltä ...


    • Hei kyselit veneesi kuljetusta Ouluun:

      "Venekuljetusta Luleå -> Oulu
      Kirjoittanut: Purkkari rattaille 2.6.2008 klo 15.04
         
      Löytyisikö yhteystietoja kuljetusfirmaan joka operoi perämeren rannikolla ja jolla olisi kalusto kasimetrisen purkkarin rahtaamiseen."

      Miten olisi siirto vesitse Sinulle sopivana aikana? Kirjoitapa yhteystiedoillasi postiini niin keskustellaan asiasta.

      [email protected]

      • Purkkari...

        Kiitos tarjouksesta,

        Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana.


      • näinpäin
        Purkkari... kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta,

        Trailerin kuljetus mukana tuottaisi ongelmia joten ajattelin tuoda veneen samassa kyydissä trailerin mukana.

        Purjehdit veneen kotisatamaan, ja trailerin voi jokin Torniolainen rekkafirma tuoda paluukuormassa. Sieltähän on jatkuvaa liikennettä suomeen. Soittelet vaan rahtarifirmoihin ja kyselet. Helpompi niillä on kuljettaa pelkkä traileri kuin koko venettä. Ja halvempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe