Katsokaas tätä! Anonyymit, joilla muka "ei ole johtajaa", saavat käskyjä alipomolta joka käskee anonyymejä hyökkäämään skientologeja vastaan!
http://www.youtube.com/watch?v=ZN1xjWPEQz0
Anonyymit tunnustavat hyökkäysaikeensa suomeksi!
5
424
Vastaukset
- Huhhahhei
trollaamasta.
- hah hah hah
oletpa oikein viksu tapaus
ihan varmasti oikein aito video Sehän on jo yleissivistystä että anonyymit saavat käskynsä suoraan ilkeiden lääkefirmojen johtohenkilöiltä, jotka puolestaan saavat ne suoraan juutalaisten maailmanlaajuiselta salaliitolta.
- Durandall
Onpa täällä sinua lukuunottamatta huumorintajutonta porukkaa!
Laitetaan kaverin kanssa kasaan mahdollisimman läppä video, ja kuinkas ollakaan, syyt menevät skientologien niskoille ja minua syytetään trollaamisesta! Eivät Suomen skientologit tuollaisia uskaltaisi, viitsisi tai varmaan edes osaisi tehdä.
Tulipa tässä muuten todistettua, että molemmilla puolilla ollaan hieman vainoharhaisia. Hyvä niin, sillä Amerikassa aika monet skienot ovat yrittäneet soluttautua Anoniin...
Ja sinulle, OT: Tietenkin ryhdyin muutamiin varotomenpiteisiin videota luodessa ja Tuubiin pistäessä...
- Operating Thetan
Kovilla yrittävät skeidot nyt ampua. Palstaa hallitsee kaikenlaisten "Äksien" ja "Exien" invaasio ja sitten vielä tämä.
Vain skeidojen mielikuvituksella tämäkin viesti piti toteuttaa puhesyntetisaattorin avulla. Voi herrajjumala, miten tyhmää! Eihän tuosta saanut kunnolla edes selvää. Anonyymit sen sijaan ovat toimineet tähän saakka KIRJOITETULLA TEKSTILLÄ, koska sellaisen käyttö on yksinkertaisesti fiksumpaa.
Tietävätköhän skeidot edes, mitä tarkoittaa termi "metadata". Voin valistaa: metadata koostuu informaatiosta, joka tallentuu automaattisesti jaeltavaan tiedostoon. Metadatan avulla voidaan selvittää kohtuullisen nopeasti, kuka tiedoston on luonut ja millä koneella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895