Heippa, löytyyköhän Turusta yhtään uimarantaa mihin voisi mennä koirien kanssa vaikka yhtä aikaa uimaan? Yhdellä rannalla käytiin jo koiria uittamassa, mutta siinä oli niin paljon mutaa ja levää jo rannassa, ettei itse viittinyt pulahtaa sinne uimaan.
Jos tällaisia paikkoja ei Turussa tai lähistöllä ole, löytyykö jotain hyviä koiranuittopaikkoja?
Uimaranta koirille ja ihmisille
13
3436
Vastaukset
- tiätty
Ruissalossa on käyty: pikkuisen ennen Saaronniemen risteystä oikealla on koirien uimaranta - ainakin ollut. Merta on sen verran edessä, että itsekin olen käynyt talviturkkini heittelemässä.
- samaan rantaan
Pysy ainakin poissa yksityisten ihmisten hoitamilta rannoilta ja lammilta!
Kaiva ite kuoppa ja pidä se vesi siinä uimakelpoisena ittelles ja koirilles!- minävaanminä
Miksei koira ja ihminen sovi samaan veteen? Miten koira olis likasempi tms. ettei sovi samalle rannalle uimaan? En kyllä ymmärrä. Minä olen koiraton ihminen, mutta eipä ne uimassa haittais.
- vain osaa
minävaanminä kirjoitti:
Miksei koira ja ihminen sovi samaan veteen? Miten koira olis likasempi tms. ettei sovi samalle rannalle uimaan? En kyllä ymmärrä. Minä olen koiraton ihminen, mutta eipä ne uimassa haittais.
Käyttää wc:itä. Koirat ovat myös täynnä erilaisia bakteereita.
MIKSI NE PITÄISI VIEDÄ SAMALLE UIMARANNALLE!!HALOO!! - refleksin omaisesti
vain osaa kirjoitti:
MIKSI NE PITÄISI VIEDÄ SAMALLE UIMARANNALLE!!HALOO!!veteen!
- Annaleena
vain osaa kirjoitti:
MIKSI NE PITÄISI VIEDÄ SAMALLE UIMARANNALLE!!HALOO!!vai on koirissa bakteereita? ihmisessäkö ei sitten ole? luepas biologiaa uudelleen, niin tiedät, että jos ei ihmisessä ole yhtään bakteeria, hän kuolee.
sitä paitsi voitko väittää, että kaikki sinun kanssasi uimassa käyvät ihmiset ovat pohjimmiltaan hygieenisiä? eläimet eivät pissi ja kakki uidessa, ihminen kylläkin tekee senkin.
mulla ei ole eläimiä, enkä niitä haluakaan, mutta eivät ne mua haittaa olkoon sitten samassa tilassa tai samalla rannalla. - kylän uimarannalla
minävaanminä kirjoitti:
on kyllä niin että rantavesi ja vbedenraja on melko
piukassa kakaroitten pissaa ja ka**aa.
Ne harvat koirat joita rannalla näkyy elävät paljon
siistemmin. - repesin :D
vain osaa kirjoitti:
MIKSI NE PITÄISI VIEDÄ SAMALLE UIMARANNALLE!!HALOO!!Ookko sä ressu päässy ees peruskoulusta vielä läpi :D:D:D ?
Mut kiits nauruista. Käyn jatkossakin saastuttamassa merivettä koirabakteereilla :D:D:d - ihmiset ja koirat kusee
refleksin omaisesti kirjoitti:
veteen!
Niin, että kun ihmiset kusee veteen niin ei sitä voi koiriltakaan vaatia, että olisivat kusematta!
Oletko hölmö? - eroaa toisistaan
Annaleena kirjoitti:
vai on koirissa bakteereita? ihmisessäkö ei sitten ole? luepas biologiaa uudelleen, niin tiedät, että jos ei ihmisessä ole yhtään bakteeria, hän kuolee.
sitä paitsi voitko väittää, että kaikki sinun kanssasi uimassa käyvät ihmiset ovat pohjimmiltaan hygieenisiä? eläimet eivät pissi ja kakki uidessa, ihminen kylläkin tekee senkin.
mulla ei ole eläimiä, enkä niitä haluakaan, mutta eivät ne mua haittaa olkoon sitten samassa tilassa tai samalla rannalla.Hyi sitä koiranhajua!
- Huono!
ihmiset ja koirat kusee kirjoitti:
Niin, että kun ihmiset kusee veteen niin ei sitä voi koiriltakaan vaatia, että olisivat kusematta!
Oletko hölmö?Valitettavasti suurin osa uimareista tekee tarpeensa - ne mojovammatkin - suoraan uimarantojen vesiin. Pysy, rassu, kaukana yleisistä uimarannoista!
En tiedä koirien kuseksivan tai kakkivan suoraan veteen!
- vain koirille...
Tämä ranta onkin suorastaan kaupungin toimesta pyhitetty vain koirille. Kylteissä lukee: "Koirien uimaranta".
Älkää hyvät ihmiset yrittäkö mennä siellä uimaan, koirat eivät tykkää siitä! Pilaatte vielä niiden uimavedenkin, niinkuin omat rantannekin olette saastuttaneet.- **'!!!!***
Huvittavaa, kun täällä meuhkataan koirien uimisesta ja sit moni maksaa maltaita, etä pääsee jonnekin ulkomaille läträämään rannoille, joissa se vesi vasta paskaista onkin! Ajatelkaa nyt niitä viemäröintejä ja muutakin hygieniaa...yök! Parhaana esimerkkinä Goa, jossa lehmät, kulkukoirat, kerjäläiset jne. kylpee just siellä samassa liemessä, kuin turistitkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755