Olen harkinnut kasvatustieteiden opintoja, en siis opettajan opintoja vaan yleisen kasv. tieteen, ja nyt olen miettinyt että onko alalla mahdollisuutta kansainvälisyyteen? Onko esimerkiksi yliopistosta mahdollista päästä vaihtoon ulkomaille jos lukee kasvatustieteitä, ja kuinkas sitten valmistumisen jälkeen...? Eli onko täällä kasv. tieteitä opiskelleen mahdollista päästä työskentelemään ja asumaan sillä tutkinnolla ulkomaille?
kasvatustieteet ja kansainvälisyys
ehutr
1
299
Vastaukset
- kaikki on itsestä kiinni
Tottakai kasvatustieteistä voi ponnistaa kansainvälisiinkin tehtäviin. Itse asiassa kasvatustieteet ovat erittäin hyvä vaihtoehto ihmiselle, joka kaipaa kansainvälisyyttä. Kasvatustieteet on alana todella laaja, joten sivuainevalinnoilla voit aika pitkälti vaikuttaa tulevaisuuteesi: kannattaa valita sellaisia sivuaineita joista uskot hyötyväsi kansainvälisillä markkinoilla. Esim. kielet, markkinointi, talous ja politiikka ovat varmasti järkevämpiä valintoja kuin vaikkapa filosofia, sosiologia tai muut kasvatustieteelliset aineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823