Onko jollain kokemuksia moisesta paatista? Minkälainen peli ajaa ja onko laadukas? Nettiveneessä on myynnissä pari yksilöä, toinen bensakasilla ja toinen dieselillä. Onko joko käynyt tutkimassa jompaa kumpaa yksilöä? Mitä olis käypä hinta moiselle?
Chris-Craft 250 Amerosport
kiinnostunut jenkkiveneilijä
112065
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 11
Vanhimmat
oikeaa hintaa (18.000,-) Vanhalla nokivasaralla varustetussa hinta metsässä, samaan hintaan bensakoneisen kanssa voisi ajatella (18.000,-) muuten anna olla.
Mikähän mahtaa olla tuollaisen yli 20 vuotta vanhan, "remontoidun" isolohkon odotettavissa oleva kestoikä? Jossain vaiheessa lohko lienee selvä vai mitä? Saako jostain järkevään hintaan vaihtokoneita? Kulutus tuollaisella koneella lienee joku 40-50 litraa tunnissa matkavauhdilla?
veneessä. Matkanopeudella kulutus n. 35 L, eli suurinpiirtein samoihin kuin Volvon dieselillä.
Vene näyttäisi olevan siistin mallinen, mutta paljonko tuollaisen volvon koneremontti tulisi maksamaan, jos semmonen tilanne sattuu eteen? Vai kannattaako suosiolla ostaa pensakoneella varustettu yksilö ja tankata venhoa volvon "remonttirahoilla"?
Kyllä 15 vuotta vanha raakavesijäähdytteinen V-kasi vaatii enemmän ruuvailua kuin Volvon dieselmoottori. Tuollaisessa kun ei mitään peruskorjauksia yleensä tarvita, ja normaalit ylläpitokorjaukset maksavat muutaman satasen vuodessa.
Venenaapurin bensa V 8 (pikkulohko, 5L. Kestii 20 vuotta ,merivesi jäähdytys,, ennen koneen läpiruostumisen. Siinä kului kahdet pakosarjat .Mootto romutettiin ja hän osti uuden.
Että voit laskea kauanko on vielä aikaa.Jos moottori on makaevesijäähhdtetty on tilanne toinen. Silloin ratkaisee enemmen paljonko sillä on ajettu ei aika.
Sorry kirjoitusvirheet, tabletissa on ahdasta .
Meillä oli samanlainen vene uutena -88. Oli tosi mukava vene. Pituutensa nähden oli aikanaan myös paikallaan ollessaan korkea ja iso vene. Samanaikaiset jenkit vauhdin hiljennettyä läsähtivät lättänöiksi. Oli meillä vuosia.
Itselläni ollut sekä 250 että 262 Amerosport, molemmat hienoja vakaita veneitä.
250 oli 330hv Mercruise ja 262 200hv Volvo. Jos hankkisin nyt veneen se olisi ehdottomasti ChrisGraft. Hyvät kaipaavat muistot ovat.
Suosittelen
Juha Nurmi
Mulla ollut sekä 250 Amerosport että 262 molemmat loistavia ajettavia ja eikä kertaakaan mitään ongelmaa. Upeat veneet 250 330 hv ja 262 200 diesel.
Meillä oli uutena ostettu Amerosport 250. Oli hieno v.ene. Käytiin sillä Tukholmassa ja Gotlannissa.