Moikka!
Mitä kaikkea voi opiskella sivuaineina ja pääaineina varhaiserityisopettajan ja lastentarhanopettajan koulutuksissa?!! apuva!
VEO Jyväskylä
bömmö
1
388
Vastaukset
- jos
haluat opiskelemaan ko. alaa, mene ihmeessä jyu.fi ja sieltä etsi. Tai odota hetki ennen opiskelua, jos "noin tosissasi olet". Ymmärrän kyllä että ennen pääsykoetta halusit helppoja vastauksia, mutta itsehän tiedät omat kiinnostuksesi kohteet ja sitä kautta kannattaa niistä sivuaineista myös ottaa selvää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831