oon kihloissa aivan ihanan miehen kanssa ja kihlasormus on tavallinen ja "pliisu"(sileä, kultainen rengas).
Onko sopivaa jos näin 2vuotta kihlauksen jälkeen hankkisimme hieman tyyriimmät, kauniimmat sormukset vai onko se vain oltava tämä sormus jonka silloin aikanaan hankimme.
Ois kiva tietää mitä ihmiset on asiasta mieltä...?
tahtoo toisen
5
1571
Vastaukset
- hjsdhksf
mitäpä jos menisitte nyt sitten naimisiin niinkuin olette toisillenne luvanneet niin voitte ostaa "hienommat" sormukset vihkisormuksiksi? kihla-aika on kuitenkin ohimenevä!
- Kommenttia.....
tämän kirjoittajan kanssa. Kihlaus kuitenkin vie avioliittoon, jota sitten kannattaakin juhlistaa kauniilla sormuksella. Kihlausajan pituus ei itsessään mielestäni ole mikään juhlimisen aihe. Odotahan rauhassa niitä varsinaisia juhlia eli häitä.
- pidä se
En kyllä menisi vaihtamaan, sinut on kihlattu tuolla sormuksella. Jos sormuksia alkaa vaihtelemaan, niin kyllä se vihkisormuskin saattaa jossain vaiheessa alkaa tuntumaan vanhanaikaiselta tai oma maku on muuttunut, mutta minusta pitäisi kunnioittaa sen hetkistä valintaa. Se kertoo siitä minkälainen sinä olet ollut sinä hetkenä ja minkälainen maku sinulla on ollut.
Minullakin on sileä kihlasormus jota välillä käytän, välillä en. Usein pidän pelkkää timanttista vihkisormustani:)
- olla vaan kihloissa!
Tuossa kyllä on kilaus jo latistunut, eikä aihetta sormukseen enää ole.
Pari, joka on menossa naimisiin, on kihloissa, Te ette ole menossa minnekkään, joten en katso teidän olevan edes kihloissa.
Kahdessa vuodessa olis kyllä jo kerennyt avioon montakin kertaa. - vihkisormus?
Tietysti saatte tehdä miten haluatte. Ei sitä ole missään säädetty, että näin on oltava ja piste. Mutta itse en vaihtaisi. Kyllä se olisi tärkeää olla juuri se sormus sormessa mikä on kihlauksen merkiksi alunperin ostettu. Ja usein kihlasormus on yksinkertainen ja sileä. Itse sijoittaisin sitten niihin vihkisormuksiin enemmän. Meillä ei edes ollut lainkaan kihlasormuksia, vihkisormukset riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389