liian märkä??????

voiko

nainen kostua liikaa???? itse olen siis TODELLA märkä ja tuntuu että kitka katoaa. Ei ole kukaan valttanut, päin vastoin, mutta jos se on vaan feikkiä kun ei kehtaa sanoa, että kitka häviää. Kaikki on kyllä sáaneet ja itse myös nautin suuresti... Vai onko kostuminen kiihottavaa...

Pitäiskö ylimääräiset nesteet pyyhkiä pois????? Isotkin vehkeet menee aika kivuttomasti. Lantionpohjanlihkaset ovat kai kunnossa,koska minulla ei ole vaikuksia pitää niitä sisällä esim. liikkuessa....

38

3489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxx

      Moi

      Mun mielestä näin :
      Mitä kosteempi / märempi nainen on sen parempi.

      Aivan mahtavaa ku pillu litisee naidessa;-)
      Eli älä huoli tyttö, kaikki hyvin, äläkä missään tapauksessa ala kuivailee pimppaas keskenkaiken;-)
      Anna mennä vaan ja lisää vaan märkyyttä kehiin naiset;-)

    • litisee...

      olet selvästi liian märkä. Se ei ole hyvä, vaan liika pitää jotenkin siistiä pois, kitka pitää olla. Sellainen litisevä pillu on sama, kuin jos naisi jugurttipurkkia. Miehelle se ei tunnu miltään. Nainti on kuitenkin aina nainti, joten kyllä mies ruiskauttaa myös märkään pilluun, mutta se ei johdu nautinnosta ja hekumasta, vaan on pelkkä "pussien tyhjennys". Sellainen liisteriä kovasti erttävä pillu on myös melko vastenmielisen näköinen, eikä sellaista juuri paljain käsin oikein viitsi sormeillakaan...pistä vaikka perunajauhoja...

      • typerä kirjoitus

        Et ole tainnut koskaan saada naista, ja ikääkin on kertynyt reippaasti. Eihän tuollainen katkeruus ole muuten selitettävissä.


      • tosi liukasta..
        typerä kirjoitus kirjoitti:

        Et ole tainnut koskaan saada naista, ja ikääkin on kertynyt reippaasti. Eihän tuollainen katkeruus ole muuten selitettävissä.

        ..pillua mökkinaapurin muijalta, ja täytyy todeta, että ei juuri paljon kiihottanut muuten kuin siten, että sitä pillua oli jo monet vuodet halunnut jyystää. Se oli niin saamarin limainen ja täynnä liisteriä, että heti, kun kullin kärki kosketti huulia, niin siellä sisällä se oli saman tien. Ei juuri ehtinyt muuta kuin todeta, että sisällä on. Jyystäminen ei tuntunut yhtään miltään, kitkaa ja hankausta ei ollut minkäänlaista, ei auttanut muu kuin ottaa kullin varresta omalla kädellä puristusote, ja kyllähän se lasti sitten liikahti. Mutta ei se mitään herkkua ollut, ei todellakaan. Pillun pitää olla kostea ja liukas, mutta liika on aina liikaa...


      • ...hee
        tosi liukasta.. kirjoitti:

        ..pillua mökkinaapurin muijalta, ja täytyy todeta, että ei juuri paljon kiihottanut muuten kuin siten, että sitä pillua oli jo monet vuodet halunnut jyystää. Se oli niin saamarin limainen ja täynnä liisteriä, että heti, kun kullin kärki kosketti huulia, niin siellä sisällä se oli saman tien. Ei juuri ehtinyt muuta kuin todeta, että sisällä on. Jyystäminen ei tuntunut yhtään miltään, kitkaa ja hankausta ei ollut minkäänlaista, ei auttanut muu kuin ottaa kullin varresta omalla kädellä puristusote, ja kyllähän se lasti sitten liikahti. Mutta ei se mitään herkkua ollut, ei todellakaan. Pillun pitää olla kostea ja liukas, mutta liika on aina liikaa...

        Sulla on sitten takuulla aika pieni kalu ;-)))


    • Kokisin mielelläni

      Tuskin kukaan kokee mies tuota muuten kuin erittäin kiihottavana.

    • pillunesteet

      niin, kyllä on tunnustettava, että mitä märempi, sen ihanampi. itse puolestani imisin, nuolisin ja janoaisin lisää kosteutta huulilleni ja kielelleni ja sormilleni ja sitten painautuisin uudestaan penikselläni sinuun... :-)))

    • hjkkkkk

      Pirullinen mies kahela.munalla märkä on paras ja tiukka

    • Ei ole olemassa liian märkää. Ejakuloivat naiset tosin aiheuttavat hieman ylimääräistä työtä jälkikäteen, kun pitää kuivata pelikenttä, mutta en siitäkään oo koskaan valittanut.

    • nimie

      ei voi kostua liikaa, mitä liukkaampi luonnostaan aina parempi, mikään e ole parempaa liukas pillu...:)

    • 00800oliwer

      Hei!
      Sehän on vaan merkki, että tykkäät toiminnasta. Omasta puolestani kostea/märkä nainen on parasta mitä voi olla.

      • pillunreikä

        Mun okkon saa märkää pillua, jos sitä haluaa kun sitä sille annan.
        hän valittaa kunnet sitä mulle anna. On se aina vialla. Savolaisukko kun on puhe tyyli on Savolaista slangia. Siitä kyällä jonkinlaisen selvän saa kun kuuntelee mitä okkoni sillä viestillään tarkoitaa. Haluaa pillua ja kunnet sinä anna. tarkoittaa seksiä.


    • 0800OLIWER

      Ihanaa jos olet märkä. Eihän sen "hyvempää" voi ollakkaan. OTA SLUNGISTI JA NAUTI RAKASTELUSTA, SILLÄ OLET SEN ANSAINNUT. jATKOT SULLE.

    • eikiitosvsmielikuvitus

      Hyvä kysymys johon ei ole yksiselitteistä vastausta. Itelle on tullut vastaan kaksi sellaista naista jotka kostuivat suunnilleen miehen näkemisestä ja varsinkin sen ensimmäisen kanssa seksi oli kyllä pään sisällä kivaa, mutta fyysisesti se olisi kaivannut lisää puristusta. Sitten taas jos nainen kykenee ejakuloimaan ja mieskin kykenee sen hänelle suomaan niin kannattaa vähän katsoa missä naisen siihen pisteeseen asti vie.

      Kosteudelle on käyttöä emättimen sisällä, ei niinkään lakanoissa. En ole liiasta kosteudesta valittanut, mutta olen kyllä ulkoista kuivaamista harrastanut.

    • g.w.b

      Luepa tämä kysymyksesi 55 ikävuoden jälkeen, juuri kun olet tullut apteekista ostamasta lisää liukuvoidetta, että edes jotenkin pystyisit harrastamaan yhdyntää miehesi kanssa.

      • Minkäsillevoi

        Ei kuule pidä paikkaansa! Olen 58 v nainen ja sama ongelma jatkuu, aivan liikaa kosteutta edelleenkin. Ja kuten aloittaja kirjoittaa, kitka häviää ja tunto kärsii siitä.


    • Augusti23

      Hyvä terska vetelee liiat liukkaudet ulos pillusta ja tekee namia, älä huoli ei ongelma ;)

    • Kuivaaon

      Itellä päinvastoin. Lekurissa ramppaan on sun vaikka mitä apuja koitettu:-( oon 47 vasta ja hävettää kun oon niin kuiva. On parempi kai olla liian märkä kuin tämmönen kuiva korppu joka karttaa seksiä. Elän touvossa että saan apua tähän. Nauti sä kuule vaan.

    • liikaako

      ”liian märkä” ja tiukat pc-lihakset on parasta mitä mies voi toivoa.

    • Sun pitäisi olla tyytyväinen jos sulla on todella märkä pillu, vanhemmilla naisilla kun tahtoo olla kuivanpuoleiset, en kylläkään tarkoita aivan kaikkia naisia vaan 60 ylöspäin saattaa joutua käyttämään liukkaria apuna, toisaalta onhan tietysti kullin paksuudellakin merkitystä itselläni on n. 14cm pitkä ja yli 6cm paksu kulli.

    • liukasp

      Ihanaa !!!!! Märkä pillu ja ne kiihoittavat äänet nussiessa !!!!!

      • pillunreikä

        Minä testaan kohta kuinka märkä minulla on kun käyn ensin vessassa.
        Sinulta rupee sauva seisomaan kun minä rupea runkaamaan omaa ravaraani.
        Lopetan kun se on kostee ja märkä kuuma.

        Luikassh
        Minä aloitan ja kerron kuinka märäksi se pilluni meni.
        Se jo nyt märkä. Mutta kuinka märäksi saan kerron kohta.
        On niitä märkiä kuinka ne saadaan märiksi?
        Sormeni on vitusti. Ihanalta tuntuu. Panettaa kyllä me akat runkataan yhtä lailla kun te miehetkin runkkaatte sitä miehistä sauvaanne. Tuntuu mukavalta.
        Märkäkö? sulle kohta tulee vastaus kuinka kosteeseen onkaloon minun ukkoni tavara menee jos sitä sille annan. minulla on yksi sormi pillussa ja se kiihottuu.
        Kyllä menee tosi märäksi litisee, lätisee,hyvin kiihottuu.
        Tosi märkä ei tarvii luikastetta tämä pillu ainakaan.
        Meni melko liukkaaksi.


    • Itse666

      Kyllä voi kostua liikaa. Kerran oli eräällä akalla niin mahlainen pillu etten saanut mitään otetta vaikka kaluni on aika kookas. No, nussin pari kertaa ja siirryin tiukempaan.

    • turhautunutneito

      Miesystävä valittaa jatkuvasti liian märästä toosastani.
      No minkäs minä sille voin, tulee vaan huono fiilis ja turhauttava olo, kun joutuu vähän väliä kuivaamaan. Eikä se edes auta kuin parin työnnön verran.

    • litimärkä

      Liian iso ja yliherkkä klitoris. Pienikin ylimääräinen kosketus tai pelkkä ajatus saa sen kasvamaan lisää ja kostumaan ja kierre on valmis. Nesteet vaan valuu ja on päästävä sormettamaan vaikka oskut tulee sitten herkästi muutenkin. Vaippaa on pidettävä eikä mitään tippasuojaa, vaan kunnollista, joka ottaa nesteet. Muuten valuisivat pitkin reisiä.

      • mielumminMärkä

        kerro ihmeessä jos alkaa kiihottaa ja voin auttaa;) oikein märkä on mun makuun ;)


    • tight_and_slippery

      Minun toivepilluni olisi tosi märkä, mutta erittäin tiukka. Sitten jos on vähän löysempi, liiasta kosteudesta alkaa olemaan haittaa, koska se ei tunnu enää tarpeeksi. Löysempikin voi tuntua tosi hyvältä jos ei ole ihan älyttömän liukas.

      Eli liukas kostea pillu on kyllä ihana (ja periaatteessa paras), mutta sitten sitä puristusta pitäisi löytyä kanssa. Liian tiukkaa pillua ei ole ikinä osunut kohdalle ja mulla ei ole ohuimmasta päästä. Ja pillustahan saa helposti löysemmän venyttämällä kuin siitä saa tiukan lantionpohjalihastreenillä (??), joten lähtökohtaisesti liian tiukkaan pimppiä ei ole olemassakaan. Koska siitä saa siis suht pienellä venyttämisellä juuri passelin :D

    • Ei voi olla liian kostee! vähän ehkä sotkuista hommaa mutta hyvältä se tuntuu.
      Kuivuudesta olisin enemmän huolissani.

    • tight_and_slippery:
      Saattaisit tykätä mun pillustani :D Olen märkä (kiihottuessani, en muuten), tiukka, ja treenannut tavoitteellisesti lantionpohjalihaksiani. Miesystävä ainakin tykkää ja itekin oon nykyään iloinen pillustani :)
      Ainoa huono puoli, et pitää aloittaa yhdyntä varovasti, runsaan esileikin jälkeen ja annan vain ihan märkänä, koska muuten sattuu. Mut musta tuntuu just ihanalta, kun kyrpä työntyy sisään hitaasti ja venyttää pillua, niin että pikkuhiljaa vagina tottuu siihen. Miesystävällä on kylläkin keskimääräistä hiukka kookkaampi, mut ei mikään jätti kuitenkaan. Mä nautin pienestä kivustakin, ja venymisen tunne on ihana :) Mut tietty jos on rajujen pikapanojen ystävä, niin sellaiselle en oo sopiva nainen, koska mä tarviin totuttelua yhdynnän aluksi ja muutenkin pidän esileikistä.
      Kukkanen (kukkasenavautumisia.blogspot.fi)

      • Ihanat

        Sä olisit juuri ihana mun kullilleni, itsekkin tykkään nautiskella kosteasta pimpasta ;-)


      • 123412

        parastahan naimisessa esileikki onkin eli me sovittas hyvin samaan sänkyyn


      • 123412
        123412 kirjoitti:

        parastahan naimisessa esileikki onkin eli me sovittas hyvin samaan sänkyyn

        Ja vielä kun on erittäin todennäköstä että sulla on paljon keskimäärästä parempi tarjoilukin


    • heh heh mies kirjoitti hyvän jutun

    • moi missa pain asut olen asun helsingissa jos haluaisit voisitko tututua.

    • ettämuslimitjea

      Luin jostain lehtijutusta, jonkunaikaa taaksepäin. Ettei muslimit halua/tykkää naida jos naisella , on märkä pillu. He vaativat, vain ja ainoastaan kuivaa. Olen miettinyt asiaa, tullut lopputulokseen: Kyllä, ja ainoastaan johtuu siitä, pannaan vähä "väkisten" siellä kotonakin. Nainen ei kerkiä kostua,tai kaikki on leikelty pois

    • Kyllä märkyyttä pitää olla eihän siitä muuten tuu mitään kun on niin paksu mulkku että ei saa edes sisään työnnettyä muuta kuin vaseliinilla jos ei oo märkä pimpsa

    • moi mita ajttelet voisitko tavata.

    • Anonyymi

      Ei ihanempaa kuin valuva pillu kasvoratsastuskin luistaa nam.olet onnen tyttö kun omistat valuvan lähteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe