Meinaan laittaa kirjoukonhatun rivitalopihalleni. Jossakin sanottiin ukonhatusta että on kova leviämään. Onko kellään kokemusta, yltyykö ihan mahdottomaksi vai pysyykö kitkemällä aisoissa? Kaunis kasvi, mutta en haluaisi lähettää moista myrkkytoosaa naapurin lapsiperheiden riesaksi.
Ukonhatun leviäminen
Hattupää
4
910
Vastaukset
- ei huolta !
No, ei se mikään riesaksi asti ole leviämään. Hyvin voit laittaa sitä pihallesi. - Ei meillä ainakaan ole levinnyt yhtään mihinkään - pehko vähän suurentunut vuosien aikana, mutta ei siis levinnyt yhtään mihinkään .
oletko ihan varma tuosta kasvin nimestä ? - muutarhuri
Oisko niin että on mennyt kasvit sekaisin, ja se kova leviäjä onkin ukonkello? :)
- Hattupää
Kiitos tiedoista, nyt vain puutarhakauppaan. Ja pitänee varoa sitä ukonkelloa :-).
- Katariiii
Aurinkoisella ja kuivalla pihalla mulla ja ei ole levinnyt. Nyt istutin mukaan valkoisia myös. En oikein usko että hulluna leviää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882