PAHA MESEVIRUS! APUA!

apua kiitos!

Täällä kärsii tietokoneen omistaja ja itse tietokonekkin pahasta meseviruksesta! "oletko tässä?"-virus on kyseessä, joka on pyörinyt täällä mesemaailmassa tässä lähiaikoina!

Toivoisin saavani HYVÄT SELKEÄT OHJEET!!!
KIITOS ETUKÄTEEN!! OLISI TODELLA ISO APU !!!!!!!

11

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue vaikka näitä muita viestejä tällä forumilla kun niissä käsitellään tuota.

      • apua kiitos!

        Joo tiedän,että on monia ketjuja missä lukee meseviruksesta, mutta löytyisikö täältä joku kiltti ihminen joka voisi kopioida poisto-ohjeet minulle?


      • pokeria en pelaa
        apua kiitos! kirjoitti:

        Joo tiedän,että on monia ketjuja missä lukee meseviruksesta, mutta löytyisikö täältä joku kiltti ihminen joka voisi kopioida poisto-ohjeet minulle?

        Vähän väliä tulee täällä suomi24 esille tuo pelisivu, pokeria yms..
        Mistä se tulee? Ja miten sen saa estetyksi?

        Kummallinen! Mikä lie viirussivusto?


      • pokeria en pelaa kirjoitti:

        Vähän väliä tulee täällä suomi24 esille tuo pelisivu, pokeria yms..
        Mistä se tulee? Ja miten sen saa estetyksi?

        Kummallinen! Mikä lie viirussivusto?

        Eiköhän se ole se virus mikä sitä näyttää. Ei sitä voi estää mitenkään.

        Tähän mennessä huhutaan, että toimivat ratkaisut olisi joku sellainen ohjelma kuin SDFix tai sitten uudelleen asennus. Ohjeita SDFixin käyttöön ei pysty antamaan kun virus ei koske minun käyttöjärjestelmää enkä tiedä tuon varmuudesta. Käyttöjärjestelmän ja ohjelmistojen uudelleen asennukset sitten kannattaa jättää sellaiselle joka osaa homman.


      • ................
        M-Kar kirjoitti:

        Eiköhän se ole se virus mikä sitä näyttää. Ei sitä voi estää mitenkään.

        Tähän mennessä huhutaan, että toimivat ratkaisut olisi joku sellainen ohjelma kuin SDFix tai sitten uudelleen asennus. Ohjeita SDFixin käyttöön ei pysty antamaan kun virus ei koske minun käyttöjärjestelmää enkä tiedä tuon varmuudesta. Käyttöjärjestelmän ja ohjelmistojen uudelleen asennukset sitten kannattaa jättää sellaiselle joka osaa homman.

        SDFix Ei poista kaikkea eikä combokaan mitä pitää ajaa myös, vaan manuaalisesti/combon scriptilla loput veks, ohjeita en kumpaakaan viitti antaa koska sen verran järeitä työkaluja on sekä täytyy vähän tajuta niiden lokeista jotain.


      • client security
        pokeria en pelaa kirjoitti:

        Vähän väliä tulee täällä suomi24 esille tuo pelisivu, pokeria yms..
        Mistä se tulee? Ja miten sen saa estetyksi?

        Kummallinen! Mikä lie viirussivusto?

        nii ei mitään ongelmia.


      • Mulkintuo
        client security kirjoitti:

        nii ei mitään ongelmia.

        Estääkö varmasti. Mutta mä en edes klikkaa mitään sen kun huomaa heti siintä web osotteen muodosta ettei kannata click.


    • viruksen ladannut

      Tässä on työkalu, jolla itse sain pois 7 haittaohjelmaa ja 2 virusta,
      jotka tulivat samanlaisen meseviestin kautta:
      "Oletko tässä:"
      Avasin sen ja ...
      Nyt olen ollut kolme vrk.tta putsannut konetta, kunnes eilen iltana sain
      tällaisen työkalun:
      http://support.f-secure.fi/fin/home/ols.shtml
      Scannasin sillä koneen läpi, ja se poisti virukset yms.
      Toimenpide kesti yli 2 tuntia.

      Mutta nyt olen tyytyväinen.
      Ei ole enää tullut se pelisivukaan, tai Turva PC silmille.
      Poisti kai sellaisetkin tekijät koneelta.

      En tiedä ketä kiittäisin, mutta kiitos tästä, että kone taas toimii,
      eikä tarvinnut alkaa uusia koko käyttöjärjestelmää.

      HUOM!
      Aloituskohta on sen sivun alareunassa!

      • mä skannasin

        koneeni tolla samalla jutulla ja pöpöjä löytyi kiitettävä määrä. Seuraavassa vaiheessa kun tiedostot olisi pitänyt poistaa niin koko selaimeni sulkeutui yhtäkkiä :( en tiedä mitä tein väärin. Nyt laitoin skannauksen uudestaan ja koitan josko nyt onnistuisi. Onnistuiko sulla heti ekalla kerralla ihan normaalisti? Entä tiedätkö pitääkö omalla koneella olla tuo f-secure?

        Vituttaa kyllä nää tämmöset säädöt! :(


      • nyt sain
        mä skannasin kirjoitti:

        koneeni tolla samalla jutulla ja pöpöjä löytyi kiitettävä määrä. Seuraavassa vaiheessa kun tiedostot olisi pitänyt poistaa niin koko selaimeni sulkeutui yhtäkkiä :( en tiedä mitä tein väärin. Nyt laitoin skannauksen uudestaan ja koitan josko nyt onnistuisi. Onnistuiko sulla heti ekalla kerralla ihan normaalisti? Entä tiedätkö pitääkö omalla koneella olla tuo f-secure?

        Vituttaa kyllä nää tämmöset säädöt! :(

        vietyä skannauksen loppuun ja ongelma hävisi :) Minäkään en oikein tiedä ketä kiittää mutta kiitän sinua joka laitoit tuon linkin tuonne online skanneriin. Kiitos ihan helvetisti linkistä!! Mulla on käytössä NOD32, ad-aware (ilmaisversio), Spybot - Search & Destroy ja Advanced WindowsCare, muuta silti löytyi 17 virusta ja 2 spywarea!!! En oo mikään ammattilainen todellakaan mutta uskaltaisin suositella tota linkkiä kaikille, jotka on näiden asioiden kanssa tämmöinen perus untuvikko!! Tänään rannalle auringon ottoon :)


      • on kova
        nyt sain kirjoitti:

        vietyä skannauksen loppuun ja ongelma hävisi :) Minäkään en oikein tiedä ketä kiittää mutta kiitän sinua joka laitoit tuon linkin tuonne online skanneriin. Kiitos ihan helvetisti linkistä!! Mulla on käytössä NOD32, ad-aware (ilmaisversio), Spybot - Search & Destroy ja Advanced WindowsCare, muuta silti löytyi 17 virusta ja 2 spywarea!!! En oo mikään ammattilainen todellakaan mutta uskaltaisin suositella tota linkkiä kaikille, jotka on näiden asioiden kanssa tämmöinen perus untuvikko!! Tänään rannalle auringon ottoon :)

        ÄLÄ KOSKAAN LUOTA MESEEN * VIELÄ VÄHEMMÄN YSTÄVIISI*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe