Täällä kärsii tietokoneen omistaja ja itse tietokonekkin pahasta meseviruksesta! "oletko tässä?"-virus on kyseessä, joka on pyörinyt täällä mesemaailmassa tässä lähiaikoina!
Toivoisin saavani HYVÄT SELKEÄT OHJEET!!!
KIITOS ETUKÄTEEN!! OLISI TODELLA ISO APU !!!!!!!
PAHA MESEVIRUS! APUA!
11
1819
Vastaukset
Lue vaikka näitä muita viestejä tällä forumilla kun niissä käsitellään tuota.
- apua kiitos!
Joo tiedän,että on monia ketjuja missä lukee meseviruksesta, mutta löytyisikö täältä joku kiltti ihminen joka voisi kopioida poisto-ohjeet minulle?
- pokeria en pelaa
apua kiitos! kirjoitti:
Joo tiedän,että on monia ketjuja missä lukee meseviruksesta, mutta löytyisikö täältä joku kiltti ihminen joka voisi kopioida poisto-ohjeet minulle?
Vähän väliä tulee täällä suomi24 esille tuo pelisivu, pokeria yms..
Mistä se tulee? Ja miten sen saa estetyksi?
Kummallinen! Mikä lie viirussivusto? pokeria en pelaa kirjoitti:
Kummallinen! Mikä lie viirussivusto?Eiköhän se ole se virus mikä sitä näyttää. Ei sitä voi estää mitenkään.
Tähän mennessä huhutaan, että toimivat ratkaisut olisi joku sellainen ohjelma kuin SDFix tai sitten uudelleen asennus. Ohjeita SDFixin käyttöön ei pysty antamaan kun virus ei koske minun käyttöjärjestelmää enkä tiedä tuon varmuudesta. Käyttöjärjestelmän ja ohjelmistojen uudelleen asennukset sitten kannattaa jättää sellaiselle joka osaa homman.- ................
M-Kar kirjoitti:
Eiköhän se ole se virus mikä sitä näyttää. Ei sitä voi estää mitenkään.
Tähän mennessä huhutaan, että toimivat ratkaisut olisi joku sellainen ohjelma kuin SDFix tai sitten uudelleen asennus. Ohjeita SDFixin käyttöön ei pysty antamaan kun virus ei koske minun käyttöjärjestelmää enkä tiedä tuon varmuudesta. Käyttöjärjestelmän ja ohjelmistojen uudelleen asennukset sitten kannattaa jättää sellaiselle joka osaa homman.SDFix Ei poista kaikkea eikä combokaan mitä pitää ajaa myös, vaan manuaalisesti/combon scriptilla loput veks, ohjeita en kumpaakaan viitti antaa koska sen verran järeitä työkaluja on sekä täytyy vähän tajuta niiden lokeista jotain.
- client security
pokeria en pelaa kirjoitti:
Kummallinen! Mikä lie viirussivusto?nii ei mitään ongelmia.
- Mulkintuo
client security kirjoitti:
nii ei mitään ongelmia.
Estääkö varmasti. Mutta mä en edes klikkaa mitään sen kun huomaa heti siintä web osotteen muodosta ettei kannata click.
- viruksen ladannut
Tässä on työkalu, jolla itse sain pois 7 haittaohjelmaa ja 2 virusta,
jotka tulivat samanlaisen meseviestin kautta:
"Oletko tässä:"
Avasin sen ja ...
Nyt olen ollut kolme vrk.tta putsannut konetta, kunnes eilen iltana sain
tällaisen työkalun:
http://support.f-secure.fi/fin/home/ols.shtml
Scannasin sillä koneen läpi, ja se poisti virukset yms.
Toimenpide kesti yli 2 tuntia.
Mutta nyt olen tyytyväinen.
Ei ole enää tullut se pelisivukaan, tai Turva PC silmille.
Poisti kai sellaisetkin tekijät koneelta.
En tiedä ketä kiittäisin, mutta kiitos tästä, että kone taas toimii,
eikä tarvinnut alkaa uusia koko käyttöjärjestelmää.
HUOM!
Aloituskohta on sen sivun alareunassa!- mä skannasin
koneeni tolla samalla jutulla ja pöpöjä löytyi kiitettävä määrä. Seuraavassa vaiheessa kun tiedostot olisi pitänyt poistaa niin koko selaimeni sulkeutui yhtäkkiä :( en tiedä mitä tein väärin. Nyt laitoin skannauksen uudestaan ja koitan josko nyt onnistuisi. Onnistuiko sulla heti ekalla kerralla ihan normaalisti? Entä tiedätkö pitääkö omalla koneella olla tuo f-secure?
Vituttaa kyllä nää tämmöset säädöt! :( - nyt sain
mä skannasin kirjoitti:
koneeni tolla samalla jutulla ja pöpöjä löytyi kiitettävä määrä. Seuraavassa vaiheessa kun tiedostot olisi pitänyt poistaa niin koko selaimeni sulkeutui yhtäkkiä :( en tiedä mitä tein väärin. Nyt laitoin skannauksen uudestaan ja koitan josko nyt onnistuisi. Onnistuiko sulla heti ekalla kerralla ihan normaalisti? Entä tiedätkö pitääkö omalla koneella olla tuo f-secure?
Vituttaa kyllä nää tämmöset säädöt! :(vietyä skannauksen loppuun ja ongelma hävisi :) Minäkään en oikein tiedä ketä kiittää mutta kiitän sinua joka laitoit tuon linkin tuonne online skanneriin. Kiitos ihan helvetisti linkistä!! Mulla on käytössä NOD32, ad-aware (ilmaisversio), Spybot - Search & Destroy ja Advanced WindowsCare, muuta silti löytyi 17 virusta ja 2 spywarea!!! En oo mikään ammattilainen todellakaan mutta uskaltaisin suositella tota linkkiä kaikille, jotka on näiden asioiden kanssa tämmöinen perus untuvikko!! Tänään rannalle auringon ottoon :)
- on kova
nyt sain kirjoitti:
vietyä skannauksen loppuun ja ongelma hävisi :) Minäkään en oikein tiedä ketä kiittää mutta kiitän sinua joka laitoit tuon linkin tuonne online skanneriin. Kiitos ihan helvetisti linkistä!! Mulla on käytössä NOD32, ad-aware (ilmaisversio), Spybot - Search & Destroy ja Advanced WindowsCare, muuta silti löytyi 17 virusta ja 2 spywarea!!! En oo mikään ammattilainen todellakaan mutta uskaltaisin suositella tota linkkiä kaikille, jotka on näiden asioiden kanssa tämmöinen perus untuvikko!! Tänään rannalle auringon ottoon :)
ÄLÄ KOSKAAN LUOTA MESEEN * VIELÄ VÄHEMMÄN YSTÄVIISI*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785