Onko Hofnarin lilliput Vanilla-sikarit lopetettu? Niitä ei löydä enää mistään kaupasta. Samanvärinen rasia Aroma-nimellä kyllä löytyy mutta maistettu on eivätkä ne ole lähelläkään samanmakuisia, vaikka jotkut myyjät niitä vaniljasikareiksikin jopa väittävät. Voiko noita vaniljasikareita tilata netistä jostain kohtuu edullisilla postikuluilla?
Hofnar Vanilla-sikarit
32
28721
Vastaukset
- anno
Siltä näytää. Lahdessakaan en ole enää missän nähny.
- Lahtelainen37589
Just olin lähös hakee mut päätin googlettaa mitä ne nykyää maksaa, mutta eipä ilmeisesti tarvi nostaa persettä penkistä ja lähtee hakemaa.
- Sikkemies
Heips.
Tuossa kyselin ruokakeskolta tästä asiasta ja he vastasivat seuraavasti:
Hei!
Kiitos internetsivuillemme jättämästänne tiedustelusta.
Sikareiden valmistaja
Philip Morris muutti tuotteiden nimiä alkaen lokakuusta 2007.
Hofnar Lilliput Vanilla -> Hofnar Aroma
Hofnar Lilliput Vanilla Filter -> Hofnar Aroma Filter
Tupakkatuotteiden muutoksissa on ongelmallista mainonnan ja markkinoinnin täyskielto, jolloin kuluttajille ei oikein voida muutoin kuin vähittäismyyntipakkauksissa viestiä nimenmuutoksista. Vähittäismyyntipakkauksissa toteutettava viestintä on sitten taas täysin valmistajan harteilla. Näiden Lilliput Vanilla -sikareiden nimenmuutoksesta ei juurikaan pakkauksessa tuolloin muutosvaiheessa informoitu.
Löysin mieheni hartaasti säästämän (joskus viime kesänä ostettu) ko. sikkeaskin. Huomasin siitä, että valmistajaksi on "hintalapussa" mainittu: Swedish Match Cigars B.V., Holland, eikä Keskon ilmoittama Philip Morris!? Elikkä siis, jos maku on nimenmuutoksen myötä muuttunut, niin se sitten varmaan johtuu valmistajankin vaihdoksesta...
- Sikkemies
Vaimoke kirjoitti:
Löysin mieheni hartaasti säästämän (joskus viime kesänä ostettu) ko. sikkeaskin. Huomasin siitä, että valmistajaksi on "hintalapussa" mainittu: Swedish Match Cigars B.V., Holland, eikä Keskon ilmoittama Philip Morris!? Elikkä siis, jos maku on nimenmuutoksen myötä muuttunut, niin se sitten varmaan johtuu valmistajankin vaihdoksesta...
Kyllä vain.
S-Ryhmältä vastattiin töykeästi, että noiden valmistus on lopetettu jo aikoja sitten.
www.restalco.fi
- gggggggggg
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
- kyrpäjooseppi
Hofnar Vanillaa löysin ainaki viikko sitten Helsingin Pajazzosta! En si osaa sanoo et onks mitenkää erilaist ku ennen vanhaa myyty tavara...
- esapetteriii
kyllä, ite ostin samaa pajazzosta just viime marraskuussa ja oli hyvää!
- kalle13131
Stokkalta saa edelleen vanillaa
- epäilen
Saako oikeasti jostain vanillaa?
- kyrpäcyborgi
mitä merkkei saa ihan jostai sokoksesta? lahesta? ku ne pitää ne merkkisä piilossa ni ei voi tietää:)
- ärrältä vanillaa
Ärrältä Kyllä Hofnarin vanillaa löytyy
- Saa sitä
Itsekin ostin K-kaupasta äskettäin Hofnarin Vanillaa. Tosin näissä ei ole filtteriä, mutta parempi vain. Makuasia sekin. En sitten tiedä, että minkä nimisiä nykyään Hofnarin Vanilla filtterilliset sikarit ovat.
- hofnar asiaa
Hofnar aroma filter 5 kpl aski
- hovinarri 10
siis 10 anteeks
- cancer fun
Hofnar Vanilla Cancer. Syöpä tulee.
- naturin
Aromahan tuli vanillan tilalle. Onko nyt sitten myynnissä vanillaa ja aromaa?
- löytyy vaan aromaa
Mistään ei löydy mainintaa, että vanilla olisi tullut taas myyntiin.
- Qwerty
Hofnar vanillaa löyty ainakin r-kioskilta lahdessa eli 20kpl 11,20e peltirasia. Ja filtterittömiä..
- Vastausta kiitos
Moro. Onko nettisivua josta löytäisi kaikki tupakkatuotteet, niin röökit kuin sikaritkin ? haluaisin tietää miltä maistuu ja paljonko maksaa.
- jopojopojoo
Itsekkin olen ostanut jo kaksi kertaa jotai hirveetä saissea etsiessäni vanillaa. Olis mukavaa jos joku ois ajantasalla kyseisesta kääryleestä.
- testatesassaa!!
mä käyntänään shoppailemassa HOFNAR AROMA FILTTER nimistä siggee katotaa maistuuko vanilla muuten menee päivä piloille! ett jos onkii asiat toisin niin ei jumalauta nautinto on pilattu! Mutta toivotaan parasta! keuhkosyöpää.
- karsinassa
Löytyykö mitä Hofnareita ihan suomesta vielä?
- dguai
itekki oon noita ettiny,ei sweetsit niin hyviä oo
- hehmorrrooo
Kyllä noita saa! Mulla on tossa pöydällä tommone HOFNAR VANILLA 20 :)
- 15vee
jos uskallan vois kysyy jos hakija hakis tota :))))))))))))))) XDXDXD hehe
- Julia.a.
Onks näit stadis jossai myynnis? siis hofnar vanillaa 10 sikarin rasiaa mielellään, 20ki menee kyl.
- cigarillo
itse kävin viikko sitten laivalla ja kyllä sieltä näytti löytyvän ja valmistajakin se vanha eli Swedish Match cigars
- Epäätoivo
Löytyykö siis enää Suomesta Hofnarin vaniljasikareita? Punainen hieno aski!!
- nykysuomiperseestä_
Vihaan niin tätä nykytilannetta, ku ei saa enään mitään hyvää.
Ja hofnareista, minneköhän katosi ne paksutkin corona askit. Niitähän oli myynnissä 2000 luvulla mustissakin askeissa ja oli tosi hyvänmakuisia.
Enää ei saa varmaan mistään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275