Ne vaa'at

Sen saa mitä tilaa

Vaaka ei muuta kuin jaakailee ja on pohjimmiltaan hyvin itsekäs tyyppi. Yrittää passata ja olla mielinkielin ja tekee kuitenkin niinkuin meinaa. Kertokaa oletteko samaa mieltä?

58

3975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erilaiset ihmiset--

      Mä olen tuossa asiassa hieman erimieltä.Eivät kaikki vaa`atkaan ole toistensa klooneja..Jokainen on omanlainen ja omavaltainen..Vaa`at saattavat olla itsepäisiä,mutta luotettava ystävä tai hyvä kumppani
      kyllä rauhoittavat ja saavat vaa`at ymmärtämään.Sinulla mennyt suhde poikki? Tuo kuulostaa lähinnä katkeralta..Ihan kuin pikkulapsi itkisi kun oli saanut vääränmakuisen tikkarin..

    • äksproo

      Kuka tuota enää jaksaa ja provonakin se on jo kaluttu loppuun. Palataan prin vuodn kulutua aiheeseen. Vaakoja on vaikea saada nyt liikkeelle, kun jupiter on hellittänyt otteensa ja vaa´an hallitsevaplaneetta venus antaa nostetta.
      Elokuussa vaaka rakastuu ja tulisexi ..a nteeks.. tulisesti. Ottakaa silloin lomaa, jos mhdollista.
      Rauha ja rakkautta! ..
      Mutta nyt kilistän lasillisella kuohuviinä vaaoille ja parin kuukauden kesälomalle. Eikä ollut hiiriäkään ängennyt mökkiin. Voi helvetti, muistin että pitääpä tilata "Mullikka" mökille.

    • Heheh

      Just kuten tuossa yhdessä viestissä mainittiin ; palataan asiaan myöhemmin. :D

      • On asioita,

        jotka eivät vanhene. :)


    • höperö-maija

      Yrittää passata ja olla mielinkielin ja tekee kuitenkin niinkuin meinaa? Tulen höperöksi näiden kommenttien kanssa.

      • kuin pläkki

        Passaus ja mielinkielin oleminen on tietysti tärähdyksen valmistelua. :))


      • höperö-maija
        kuin pläkki kirjoitti:

        Passaus ja mielinkielin oleminen on tietysti tärähdyksen valmistelua. :))

        Paljonpa selvisi... Alkaa jo identiteetti kärsimään näistä kommenteista.


      • yksinkertaista,

        ettei ymmärrä meikä-mattikaa, kun pehmosii kirjoottelevat joita ei kukaa snaijaa, liikaa aurinkoa nupit saanee ku vähä pehmosii päi nuo ajatukse tuppaa menöön, napajää olis nyt paree paikka. Antasiva olla ku eivä osaa antaa. Tyhjästä päästä ei voi paljoo oottaa, kumisee ku koputtaa.


    • ne vaa'at

      Sattumalta olen itse vaaka ja kuulin tämän exäni suusta, joten kiitos teille kaikille sain taas uskoa elämääni!

    • kalaN

      merkki mitä löytyy, siis vaaka.

      ja se taas johtuu tasapainottelusta mielistelyn ja terveen itsekkyyden välillä. vaaka yrittää siis olla mieliksi kaikille ja sehän ei tietenkään onnistu. jos yhteen suuntaan kumarrat, niin toiseen pyllistät. toinen ääripää on taas se itsekkyys, joka sitten menee vähän överiksi välillä.

      tämän tasapainon hakeminen onkin vaa'an läksy tässä elämässä.

      • !!!!!!!!!

        Helvata sentään tuon mielistelyn kanssa. Voi että minä inhoan jo tuota sanaa ja inhoan, että se mielletään juuri vaakoihin. Kaikkea muuta, aivan jotain muuta, mutta ei mielistelyä, ei kiitos.


      • mikään ei pidä paikkaansa

        tuo sinun viestisi oli taas sitä kateellisen ihmisen
        oman tunnon pönkitys yritystä, mutta metsään meni sekin yritys, jää nuolemaan haavojasi.


      • susi hukkanen
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        Helvata sentään tuon mielistelyn kanssa. Voi että minä inhoan jo tuota sanaa ja inhoan, että se mielletään juuri vaakoihin. Kaikkea muuta, aivan jotain muuta, mutta ei mielistelyä, ei kiitos.

        vaaka kun ei mielistele, on sen verran terve itsetunto, ettei tarvitse ketään mielistellä, ne on heikot, jotka mielistelyä tarvitsevat, ja niitä valitettavasti löytyy, tälläkin sivulla pilvin pimein.


      • kalaN
        mikään ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        tuo sinun viestisi oli taas sitä kateellisen ihmisen
        oman tunnon pönkitys yritystä, mutta metsään meni sekin yritys, jää nuolemaan haavojasi.

        tämä on ainut palsta tällä sivustolla, jossa ei saa kunnollista keskustelua aikaan ei sitten millään. kertoo vaaoista kyllä aika paljon..

        kun vertaa vaikkapa vesimies-palstan keskusteluihin, niin ero on aika huikea.


      • ;))
        susi hukkanen kirjoitti:

        vaaka kun ei mielistele, on sen verran terve itsetunto, ettei tarvitse ketään mielistellä, ne on heikot, jotka mielistelyä tarvitsevat, ja niitä valitettavasti löytyy, tälläkin sivulla pilvin pimein.

        Kerrankin joltain löytyy oikeat sanat..Edellisissä viesteissä valitellaan kuinka vaaka on niiin itserakas ja tekee aina päinvastoin..Onko se mielistelyä?:)


      • camooon;D
        kalaN kirjoitti:

        tämä on ainut palsta tällä sivustolla, jossa ei saa kunnollista keskustelua aikaan ei sitten millään. kertoo vaaoista kyllä aika paljon..

        kun vertaa vaikkapa vesimies-palstan keskusteluihin, niin ero on aika huikea.

        Miksi ihmeessä teiltä löytyy vain negatiivista sanottavaa vaa`oista..ei vaa`at ole niin vaikeita. Ja ehkäpä keskustelujen laatu johtuu siitä että te muut ette vain halua miettiä vaakojen postitiivisia ja mukavia puolia.Onko muut merkit täydellisiä?


      • kalaN
        camooon;D kirjoitti:

        Miksi ihmeessä teiltä löytyy vain negatiivista sanottavaa vaa`oista..ei vaa`at ole niin vaikeita. Ja ehkäpä keskustelujen laatu johtuu siitä että te muut ette vain halua miettiä vaakojen postitiivisia ja mukavia puolia.Onko muut merkit täydellisiä?

        En ole kertaakaan puhunut vaaoista pelkästään negatiiviseen sävyyn. Jokaisella on huonot puolensa ja niihin kaikkiin yritän löytää syyn. Pyrin objektiivisesti analysoimaan eri merkkejä, sekä hyviä että huonoja puolia, koska jokaisella meillä on omat elämäntehtävämme, joka pitäisi tunnistaa ja oppia.

        Vain tällä palstalla jokainen lause tulkitaan hyökkäykseksi ja loukkaukseksi. Miten huono itsetunto voi enää ollakaan..


      • ollenkaan
        kalaN kirjoitti:

        En ole kertaakaan puhunut vaaoista pelkästään negatiiviseen sävyyn. Jokaisella on huonot puolensa ja niihin kaikkiin yritän löytää syyn. Pyrin objektiivisesti analysoimaan eri merkkejä, sekä hyviä että huonoja puolia, koska jokaisella meillä on omat elämäntehtävämme, joka pitäisi tunnistaa ja oppia.

        Vain tällä palstalla jokainen lause tulkitaan hyökkäykseksi ja loukkaukseksi. Miten huono itsetunto voi enää ollakaan..

        Syventyisit joskus miettimään omaa itseäsi, katsoisit tarkasti siihen peiliin, ehkä sieltä löytyy vastaus ongelmiisi toisista merkeistä, joista sinulla ei ole mitään todellista käsitystä. Jauha vain itseksesi niitä tyhjiä olettamuksiasi, ne eivät ketään normaali ihmistä heilauta sinne eikä tänne.


      • ja kerrankin
        ;)) kirjoitti:

        Kerrankin joltain löytyy oikeat sanat..Edellisissä viesteissä valitellaan kuinka vaaka on niiin itserakas ja tekee aina päinvastoin..Onko se mielistelyä?:)

        löytyi tervejärkinen ihminen, joka tajuaa asioiden
        oikean merkityksen. Nuo viestiketjuun lähetetyt viestit antavat kyllä kirjoittajistaan kuvan mikä ei aina ole kirjoittajaa mairitteleva.
        Syventykööt enemmän itsetutkisteluun, sieltä ne pahimmat karikot löytyy, miksi kaivelevat ihmisistä piirteitä, jotka ovat vain heidän mielikuvitustaan ja joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Voi raukka parkoja, koskahan heistäkin kasvaisi yhteiskuntaan sopeutuvia ja toisensa hyväksyviä ihmisiä, ei kai koskaan, sillä niin paatuneita ovat ja itsesäälissä rypeviä.


      • tuota kirjoittajaa,

        vaaka itsekkäin, hehheh... Nyt kyllä raukka puhut soopaa. Vaa`asta ei löydy itsekkyyttä nimeksikään, sopeutuvin merkki mitä horoskoopeista löytyy. Nämä kirjoittajatkin haluaisivat todellisuudessa olla vaa`an kaltaisia, mutta kun eivät reppanat siihen ikinä pysty. Joten tyytykää vain kohtaloonne, vaakaa sinunkaan kirjoitukset ei muuta itsekkääksi, vaikka kuinka yrität sitä todistaa. Me elämme omaa onnellista elämäämme, eikä sitä mikään kirjoitelma toiseksi muuta.


      • on ihan
        tuota kirjoittajaa, kirjoitti:

        vaaka itsekkäin, hehheh... Nyt kyllä raukka puhut soopaa. Vaa`asta ei löydy itsekkyyttä nimeksikään, sopeutuvin merkki mitä horoskoopeista löytyy. Nämä kirjoittajatkin haluaisivat todellisuudessa olla vaa`an kaltaisia, mutta kun eivät reppanat siihen ikinä pysty. Joten tyytykää vain kohtaloonne, vaakaa sinunkaan kirjoitukset ei muuta itsekkääksi, vaikka kuinka yrität sitä todistaa. Me elämme omaa onnellista elämäämme, eikä sitä mikään kirjoitelma toiseksi muuta.

        oikeassa. Vaaka mielistelee ja jos ei se sitä itse huomaa,niin tyhmä on.
        Ja joo, jos vertaa vesimies-palstaan, niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. vesimiehet pohtivat ja analysoivat kaikkein mieluiten juuri niitä huonoja puoliaan jotta oppisivat ymmärtämään itseään ja elämää hieman paremmin.

        Mutta vaa'at ne vaan toitottaa "me ollaan ihania ja jos ei joku sitä myönnä, niin kateellinen on".

        Joko vaa't on tyhmiä tai sitten tänne kirjoittelevat vaa'at ovat tavallistakin ihmistä tyhmempiä.


      • ja vaa`at kun ovat
        on ihan kirjoitti:

        oikeassa. Vaaka mielistelee ja jos ei se sitä itse huomaa,niin tyhmä on.
        Ja joo, jos vertaa vesimies-palstaan, niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. vesimiehet pohtivat ja analysoivat kaikkein mieluiten juuri niitä huonoja puoliaan jotta oppisivat ymmärtämään itseään ja elämää hieman paremmin.

        Mutta vaa'at ne vaan toitottaa "me ollaan ihania ja jos ei joku sitä myönnä, niin kateellinen on".

        Joko vaa't on tyhmiä tai sitten tänne kirjoittelevat vaa'at ovat tavallistakin ihmistä tyhmempiä.

        tavallista viisaampia, eivät ymmärrä (haluakaan) ymmärtää noin tyhmiä kirjoituksia mitä sivulle suolletaan. Kiusotellaan teitä sen vuoksi loputtomiin, tyhmä pää saa mitä tilaa!


      • itse kalanaisen
        on ihan kirjoitti:

        oikeassa. Vaaka mielistelee ja jos ei se sitä itse huomaa,niin tyhmä on.
        Ja joo, jos vertaa vesimies-palstaan, niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. vesimiehet pohtivat ja analysoivat kaikkein mieluiten juuri niitä huonoja puoliaan jotta oppisivat ymmärtämään itseään ja elämää hieman paremmin.

        Mutta vaa'at ne vaan toitottaa "me ollaan ihania ja jos ei joku sitä myönnä, niin kateellinen on".

        Joko vaa't on tyhmiä tai sitten tänne kirjoittelevat vaa'at ovat tavallistakin ihmistä tyhmempiä.

        kirjoittama, tekstistä päätellen. Hellitä jo ennen kuin naru katkeaa! Viisas tekisi niin!


      • ole...
        itse kalanaisen kirjoitti:

        kirjoittama, tekstistä päätellen. Hellitä jo ennen kuin naru katkeaa! Viisas tekisi niin!

        kalanaisen kirjoittama vaan minun.

        Vaa'at ovat erittäin vaikeita ihmisiä.
        Ja nämä vaa'at jotka kirjoittelevat tänne osoittavat sen, etteivät ne ole kovin fiksujakaan.


      • ei näytä siltä
        ole... kirjoitti:

        kalanaisen kirjoittama vaan minun.

        Vaa'at ovat erittäin vaikeita ihmisiä.
        Ja nämä vaa'at jotka kirjoittelevat tänne osoittavat sen, etteivät ne ole kovin fiksujakaan.

        Jatkuva kirjoittelusi paljastaa sinussa ahdasmielisen, pahansuovan ihmisen. Kerro jo
        viimein mikä mättää kun täällä paatuneita tunteitasi toisiin purat jatkuvasti. Luuletko niillä jotain hyvää saavasi aikaan itsellesi? Tuska näyttää ainakin olevan suuri kun pitää täällä toisia koko ajan morkata, siivoa oma pesäsi ensin.


      • täällä----
        ole... kirjoitti:

        kalanaisen kirjoittama vaan minun.

        Vaa'at ovat erittäin vaikeita ihmisiä.
        Ja nämä vaa'at jotka kirjoittelevat tänne osoittavat sen, etteivät ne ole kovin fiksujakaan.

        nyt sitten ovat fiksuja..koko ajan vaan haukkumassa ja positiiivisuudesta ei tietoakaan:)


      • Vaa´at ovat
        kalaN kirjoitti:

        tämä on ainut palsta tällä sivustolla, jossa ei saa kunnollista keskustelua aikaan ei sitten millään. kertoo vaaoista kyllä aika paljon..

        kun vertaa vaikkapa vesimies-palstan keskusteluihin, niin ero on aika huikea.

        niin tykästyneitä "Katso peiliin"-luokan vastauksiin, että saavat vieroitusoireita jos ryhtyvät älyllisempiin pohdintoihin.


      • ovatko..
        on ihan kirjoitti:

        oikeassa. Vaaka mielistelee ja jos ei se sitä itse huomaa,niin tyhmä on.
        Ja joo, jos vertaa vesimies-palstaan, niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. vesimiehet pohtivat ja analysoivat kaikkein mieluiten juuri niitä huonoja puoliaan jotta oppisivat ymmärtämään itseään ja elämää hieman paremmin.

        Mutta vaa'at ne vaan toitottaa "me ollaan ihania ja jos ei joku sitä myönnä, niin kateellinen on".

        Joko vaa't on tyhmiä tai sitten tänne kirjoittelevat vaa'at ovat tavallistakin ihmistä tyhmempiä.

        ovatko ne kalat sitten täydellisiä?!?


      • että näin......
        ovatko.. kirjoitti:

        ovatko ne kalat sitten täydellisiä?!?

        Kukaan ei ole siinä määrin kameleontti kuin Kala - luontainen näyttelijä. Kalaihmisissä on hämmästyttävää monimutkaisuutta, joka ärsyttää monia, sillä he ovat niin monia ihmisiä, heissä ilmenee kaikki. Jos luulette, että on helppo elää tuollaisena niin ajattelepa toisenkin kerran.
        Kala huolehtii enemmän muiden kuin omista asioistaan. On omien pelkojensa uhri. Yrittää paeta silloin, kun elämä alkaa olla liikaa. Ovat myös sangen epäluuloisia.


      • olet samanmoinen
        kalaN kirjoitti:

        tämä on ainut palsta tällä sivustolla, jossa ei saa kunnollista keskustelua aikaan ei sitten millään. kertoo vaaoista kyllä aika paljon..

        kun vertaa vaikkapa vesimies-palstan keskusteluihin, niin ero on aika huikea.

        Siinä luonnehditaan kalaa tavalla, mikä osoittaa, ettei tarvitse ihmetellä noita kirjoituksiasi, koska olet juuri siinä kerrotun kaltainen.


    • Sen saa mitä tilaa

      Veikkaampa, että kaikista tähtimerkeistä löytyy vaikka mitä. Meidän elettyä elämää. ja toivottavasti osaisimme ottaa opiksemme sekä vastoinkäymisistä että arvosteluista ja ennenkaikkea hyvistä hetkistä.

      Elämä on ihanaa ja antaa meille pääasiassa sitä mitä itse annamme ulospäin. Elämä on peili, josta ajanmyötä näemme oman kuvamme.

      Onnellinen VAAKA

      • myös onnellinen vaaka

        Turhaa täällä repostella ja yleistää asioita, koska kuitenkin jokainen ihminen on oma ainutkertainen persoonansa, ei voi kaikkia sulloa samaan pussiin, ja jokaiselle ihmiselle löytyy tilaa täällä maailmassa kun vain annamme sitä tilaa. Jokaisesta itsestä riippuu miten elämänsä kokee, toiset ovat onnellisia pienistäkin asioista, toiset yrittävät painaa lokaan sen vähäisenkin hyvän mitä vielä on jäljellä. Sanottakoon, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jokainen pienikin ystävyyden ja hyvyyden ele tuo meille monin verroin takaisin ja voimme elää onnellisena. Pahan viljely ei tuota koskaan mitään hyvää, ainoastaan pahan mielen sille joka sitä harjoittaa, paitsi jos omatunto on jo niin paatunut ettei se enää mihinkään reakoi.
        On hyvä elää tätäkin päivää, kun katselee ympärilleen ja hyväksyy elämän sellaisena kun se eteen tulee, ja itsehän me jokainen siihen vaikutamme millaisena elämämme haluamme kokea.
        Minun päiväni ovat onnellisia, sitä samaa toivon muillekin ihmisille! Suhtautumistavastahan siinä onnellisuudessa on paljolti kysymys, positiivinen ajattelu on ravinto mitä hyvä sydän käyttää ja voi hyvin.


      • ihminen.......................
        myös onnellinen vaaka kirjoitti:

        Turhaa täällä repostella ja yleistää asioita, koska kuitenkin jokainen ihminen on oma ainutkertainen persoonansa, ei voi kaikkia sulloa samaan pussiin, ja jokaiselle ihmiselle löytyy tilaa täällä maailmassa kun vain annamme sitä tilaa. Jokaisesta itsestä riippuu miten elämänsä kokee, toiset ovat onnellisia pienistäkin asioista, toiset yrittävät painaa lokaan sen vähäisenkin hyvän mitä vielä on jäljellä. Sanottakoon, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jokainen pienikin ystävyyden ja hyvyyden ele tuo meille monin verroin takaisin ja voimme elää onnellisena. Pahan viljely ei tuota koskaan mitään hyvää, ainoastaan pahan mielen sille joka sitä harjoittaa, paitsi jos omatunto on jo niin paatunut ettei se enää mihinkään reakoi.
        On hyvä elää tätäkin päivää, kun katselee ympärilleen ja hyväksyy elämän sellaisena kun se eteen tulee, ja itsehän me jokainen siihen vaikutamme millaisena elämämme haluamme kokea.
        Minun päiväni ovat onnellisia, sitä samaa toivon muillekin ihmisille! Suhtautumistavastahan siinä onnellisuudessa on paljolti kysymys, positiivinen ajattelu on ravinto mitä hyvä sydän käyttää ja voi hyvin.

        joka puhuu asiaa..tässä ollaankin jo kyllästytty tähän iänikuiseen lärpätykseen;))))


    • VaakaN82

      Olette te lapsellisia, pähkäillä jotain horoskooppi merkkejä, eiköhän ihmiset ole erilaisia..viis horoskoopeista! vaikka osa tietty pitää paikkaansa! Olen itse vaaka, enkä pidä itseäni että olen jotenkin ihana ja mahtava..!Paljon olen maailmaa nähnyt tai sanoisinko elämää. Se on totta ainakin minusta että joskus valehtelen jos en halua luokata toista..olen nousevalta jousimies ja välillä erittäin vapaudenkaipuinen...ja tästä valehtelusta...miehiin viitaten, jos esim. tapailen jotain ja huomaan ettei mies kiinnostakkaan niin saatan valehdella ja jättää koko tyypin..jos taas mies kiinnostaa, annan suhteelle kaikkeni enkä varmasti pettäisi tai valehtelisi..rakkaus on minulle todella tärkeä ja vakava asia, millä en leiki, kunhan saan myös vastakaikua! Yleensä näen ihmisestä asioita paljon..enkä ole todellakaan mikään roikkuja tyyppi!seurustelen jouskari miehen kanssa...Jouskareistakin jauhetaan suoraan sanoaen niin paljon PASKAA että hohhoijaa!!Tää mun jouskari on ihana, varmasti näyttää tunteensa ja sanoo että rakastaa ja pysyy minun luona...itse haluaa päivittäin olla...ei ole juossut karkuun niinkuin jouskareista sanotaan!en ole kylläkään mikään ahdistelija tyyppikään..olen sanonut että mene jos haluat...ei ole halunnut! Mutta ottakaa nyt järki käteen älkääkä inttäkö joistain horoskooppi merkeistä!! Itsehän te vaakoja arvostelette ja jatkatte jankutusta..kuka tahansa puolustaa itseänsä!!ja miksi arvostelette??miten on oman merkkinne laita??todella lapsellista..:)ei muuta kuin mukavaa kesää kaikille...

      • tunnustus

        Kaikki vaakanaiset valehtelevat!!!!!Koska he haluavat miellyttää kaikkia, on pakko myös valehdella. En pidä sitä kuolemansyntinä, sillä myös diplomaatit puhuvat palturia. Heille on tyypillistä sanoa "mielenkiintoista!". Paskat he sitä tarkoittavat. Se siitä. Vaa´at ovat myös ihania, nutta se yks vaaka-akka on koko kevään meuhkannut palstoila. Se on tehnyt paljon negatiivista työtä omalla yksipuolisella asenteellaan vaakoja kohtaan. Vain siksi että yks neitsytpaska on pilannut sen elämän. Se on sairas tyyppi.


      • jälleen kerran
        tunnustus kirjoitti:

        Kaikki vaakanaiset valehtelevat!!!!!Koska he haluavat miellyttää kaikkia, on pakko myös valehdella. En pidä sitä kuolemansyntinä, sillä myös diplomaatit puhuvat palturia. Heille on tyypillistä sanoa "mielenkiintoista!". Paskat he sitä tarkoittavat. Se siitä. Vaa´at ovat myös ihania, nutta se yks vaaka-akka on koko kevään meuhkannut palstoila. Se on tehnyt paljon negatiivista työtä omalla yksipuolisella asenteellaan vaakoja kohtaan. Vain siksi että yks neitsytpaska on pilannut sen elämän. Se on sairas tyyppi.

        "Kaikki vaakanaiset valehtelevat!!!!!"
        Miten voit yleistää???

        "diplomaatit puhuvat palturia. Heille on tyypillistä sanoa "mielenkiintoista!". Paskat he sitä tarkoittavat."
        Taidat olla todella kiinnostunut politiikasta.

        "se yks vaaka-akka on koko kevään meuhkannut palstoila. Vain siksi että yks neitsytpaska on pilannut sen elämän. Se on sairas tyyppi."
        Taidat olla itse se neitsyt joka on pilannut Vaakanaisen elämän, vai olikohan toisinpäin???

        Saako nauraa.... he, he, he...


      • ihana vaaka
        tunnustus kirjoitti:

        Kaikki vaakanaiset valehtelevat!!!!!Koska he haluavat miellyttää kaikkia, on pakko myös valehdella. En pidä sitä kuolemansyntinä, sillä myös diplomaatit puhuvat palturia. Heille on tyypillistä sanoa "mielenkiintoista!". Paskat he sitä tarkoittavat. Se siitä. Vaa´at ovat myös ihania, nutta se yks vaaka-akka on koko kevään meuhkannut palstoila. Se on tehnyt paljon negatiivista työtä omalla yksipuolisella asenteellaan vaakoja kohtaan. Vain siksi että yks neitsytpaska on pilannut sen elämän. Se on sairas tyyppi.

        Eikä sen yhden kirjoitelmia tarvitse niin ollen vakavasti ottaa, hän on kuin linnun kakka tässä maailman kaikkeudessa. Meitä ihania vaakoja kuin myös muiden merkkien edustajia on väärällään tämä planeetta, joten eikun heleän hellää ja helteistä suven suloisuutta - rakastakaa ihmiset toisianne, ai kun se on niin ihanaa, silloin saa sitä ansaitsemaansa vastarakkauttakin ja se vasta ihanaa onkin :)


      • nämä..
        ihana vaaka kirjoitti:

        Eikä sen yhden kirjoitelmia tarvitse niin ollen vakavasti ottaa, hän on kuin linnun kakka tässä maailman kaikkeudessa. Meitä ihania vaakoja kuin myös muiden merkkien edustajia on väärällään tämä planeetta, joten eikun heleän hellää ja helteistä suven suloisuutta - rakastakaa ihmiset toisianne, ai kun se on niin ihanaa, silloin saa sitä ansaitsemaansa vastarakkauttakin ja se vasta ihanaa onkin :)

        vaa'at jaksaa omaa häntäänsä nostaa. Jokainen tänne kirjoittava vaaka luulee olevansa ihana.

        Onneksi luulo ei ole tiedon väärtti.


      • ihana ollakaan,
        nämä.. kirjoitti:

        vaa'at jaksaa omaa häntäänsä nostaa. Jokainen tänne kirjoittava vaaka luulee olevansa ihana.

        Onneksi luulo ei ole tiedon väärtti.

        paremminkin vastarannan kiiski, sinulla näyttää olevan tosi paha olla, kun et näe missään valopilkkua. Ystävä hyvä, muuta asennettasi niin sinullekin päivä paistaa sinne "risukasaan". Eihän tuohon viestiisi voi muutakaan vastata, sillä niin epätoivon liejussa räpiköit.
        Positiivisuus on nääs elämän eliksiiriä, ja täältä sitä löytyy, vaikka sullekin pikkasen :)


      • positiivari;)
        nämä.. kirjoitti:

        vaa'at jaksaa omaa häntäänsä nostaa. Jokainen tänne kirjoittava vaaka luulee olevansa ihana.

        Onneksi luulo ei ole tiedon väärtti.

        Vaikka minä laulaisin sinulle enkelin kielellä,
        en voi sinua muuttaa, sillä niin paatunut olet
        ja epäluuloinen kaikkea hyvää kohtaan, pistäpä
        vähän liikettä sinne aivonystyröihin ja
        ajattele, että ai kun tämä maailma on kaunis ja
        kauniimmaksi muuttuisi, kun vähän suopeampi
        olisin muita kohtaan!?


      • juuu..........
        tunnustus kirjoitti:

        Kaikki vaakanaiset valehtelevat!!!!!Koska he haluavat miellyttää kaikkia, on pakko myös valehdella. En pidä sitä kuolemansyntinä, sillä myös diplomaatit puhuvat palturia. Heille on tyypillistä sanoa "mielenkiintoista!". Paskat he sitä tarkoittavat. Se siitä. Vaa´at ovat myös ihania, nutta se yks vaaka-akka on koko kevään meuhkannut palstoila. Se on tehnyt paljon negatiivista työtä omalla yksipuolisella asenteellaan vaakoja kohtaan. Vain siksi että yks neitsytpaska on pilannut sen elämän. Se on sairas tyyppi.

        miten voit laittaa että KAIKKI vaakanaiset valehtelevat--EIKÖHÄN SE OLE YKSILÖLLISTÄ!!!!!!!!!!!



        menee hermo näihin kommentteihin..


      • sitten..
        nämä.. kirjoitti:

        vaa'at jaksaa omaa häntäänsä nostaa. Jokainen tänne kirjoittava vaaka luulee olevansa ihana.

        Onneksi luulo ei ole tiedon väärtti.

        sinulta puuttuu huumorintaju...


    • Nimetön

      No`eipä taida itsekritiki olla kohdalla. Olitko koskaan miettinnyt mistä johtuu`no vinkkinä olkoon tämä, vaaka on horoskoopin merkkien oikeuden ja estetiikan symbooli, ja hänen ehdoton oikeuden taju on ehkä sinulle liikaa koska siihen liittyy älyn ohella myös kyky sulkea tunne pois ja analyyttinen tulos on puhdasta fakta joka sinun on vaikea ymmärttää kun olet " olen sitä mieltä" tyyppiä.

      • Sen saa mitä tilaa

        Kirjoitin eka viestini siten kuin exäni sanoi minulle loukatakseen. Jostain syystä en ole valmis sanomaan vastaavaa kenellekään toiselle, suvaitsevaisuus ja toisen huomioon ottaminen taitaa olla vaakojen vahvimpia piirteitä.

        Elämä on ihanaa ja maailma täynnä toinen toistaan upeimpia ihmisiä, sitä todella saamme mitä tilaamme.

        Onellinen vaaka.


    • se siitä itsekyydestä

      Joidenkin mielestä Vaaka on "itsekäs". Tavallaan pitää paikkansa. VAAKA: Itsekkyys liittyy väistämättä tarmokkuuteenne, voimaanne ja sisäiseen varmuuteenne. Tiedätte mitä haluatte ja pyritte saavuttamaan sen. Siinä ei ole moitteen sijaa huolimatta siitä mitä muut ehkä sanovat. Kahden ominaisuutenne, kauneuden-ja huumorintajun vuoksi olette kadehdittu ja ihailtu, kunnioitettu ja KARSAASTI katsottu. Heilutatte vaakakuppeja, heitätte ne tuulta päin osoittaaksenne että tasapaino on saavutettavissa vaikeuksissakin. Haluatte parasta ja sanotte usein ei kiitos.
      Tämä tekee teistä entistäkin puoleensavetävämmän.
      Olette paljon enemmän kuin moni luulee, tiedätte mitä teette vaikka suuntanne näyttääkin joskus summittaiselta. Huomaatte seikkoja, jotka muilta jäävät näkemättä, tunnutte vaistoavan mitä aiotaan sanoa, aavistatte tapahtumat ennen kuin ne ovat käsillä.
      Sinulla on synnynnäistä viisautta, synnynnäinen oikeudentaju. Ei ole helppoa puhua sinulle kuin teini-ikäiselle, koska olet sopusoinnussa elämän kanssa huolimatta siitä mikä ikäsi on vuosina mitattuna. Herkkyytesi tekee sinulle mahdottomaksi antaa periksi ryhmälle yksilön kustannuksella. Siksi jotkut väittävät että sinusta ei ole yhteistyöhön. Löydät aina jotain positiivista siinä minkä muut tuomitsevat. Eroat laumasta, ajattelet yksilönä, et minään tilastollisena keskiarvona. Voit olla kova siinä kuin herkkäkin. Luovassa työssä olet kova, sitkeä. Taistelet saadaksesi aikaan sen mitä olet päättänyt. Taistelet oikeana pitämäsi asian puolesta. Olet hyvä liittolainen ja pelottava vastustaja, on parempi olla ystäväsi kuin vihamiehesi.
      -octubre-

      • :)))))))

        siinä teille viisaudensanoja..


        -kauris-:))


      • octubre
        :))))))) kirjoitti:

        siinä teille viisaudensanoja..


        -kauris-:))

        "Ei ole rajaa sille, miten korkealle voin yltää,
        miten kauas voin kulkea - suunta on ylöspäin ja
        tilaa on riittämiin." hmmm.... Kauris?....
        vaiko Saturnus :))


      • vau, vau

        Olipa ihanasti kirjoitettu meistä Vaaoista. Kunpa tosiaan muut tajuaisivat että emme ole niin pahoja mitä meistä, varsinkin täällä kirjoitetaan. Ollaan vaan ihan oikeasti välittäviä ja huolehtivia ihmisiä. Viimeinen lause kolahti kyllä, en todellakaan sääli vastustajiani mutta ystäväni saavat minulta kuninkaallisten kohtelun.


      • octubre
        vau, vau kirjoitti:

        Olipa ihanasti kirjoitettu meistä Vaaoista. Kunpa tosiaan muut tajuaisivat että emme ole niin pahoja mitä meistä, varsinkin täällä kirjoitetaan. Ollaan vaan ihan oikeasti välittäviä ja huolehtivia ihmisiä. Viimeinen lause kolahti kyllä, en todellakaan sääli vastustajiani mutta ystäväni saavat minulta kuninkaallisten kohtelun.

        "Taivas auttakoon niitä jotka luulevat sinua kompastelevaksi tallukaksi. Sinä et kompastele, etkä sinä käännä toista poskea. Sinä olet määrätietoinen, sinä et ole jyrkkä. Ja olkoon kantasi mikä hyvänsä, oma kanta sinulla on."

        Kaunista elämää ja Juhannuksen taikaa!


    • Ei kai tää ole uutta

      Mitä teet, kun tasapainoa ei vaan löydy ja kaikki menee päin p.tä. Kaverit pettää ja ystävät jättää ja perheenjäsenet pelaa...

      • Usko, Toivo ja Rakkaus

        Vaa`alla menee hyvin, ainakin tällä puntarilla :), punnukset tasapainossa ja elämä hymyilee,
        on juuri sellaista kuin haluaa sen olevankin. Omalla suhtautumistavalla voimme vaikuttaa moniin asioihin.

        "On hyvä olla, eikä rasitu polla."

        Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, voi nähdä kaikki kauneuden!

        Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä.

        Tuossa laulun pätkiä, jotka ovat hyvän sydämen "lähettejä".
        Kunhan kaikki ihmiset muistaisivat, etteivät he ole ainoita täällä maan päällä, vaan on paljon muita.
        Monet kaipaavat elämäänsä edes pientä iloa, lähimmäisen rakkautta, toivoa paremmasta huomisesta. Sysäämmekö heidät "suohon", vai onko meillä aikaa edes pysähtyä ajattelemaan muita kuin itseämme? Yksi pieni positiivinen sana saa paljon aikaan, mutta paha sana vie viimeisenkin toivon.
        Olemmeko niin itseklkäitä omaan napaan tuijottajia, ettei meille merkitse mitään kuinka muut voivat, jopa lähimmäisemme? Paljon on hätää perhepiireissäkin tänä päivänä, sen aavistaa lukemalla noita kaikenlaisia juttuja, mitä nettikin meille tarjoaa. Mikä sen saa aikaan?
        Omahyväisyyskö, vai välinpitämättömyys? Olisiko meillä tässä kohtaa ajattelemisen aihetta (itsekullakin). Elämmekö niin, ettemme tuota surua ja murhetta lähimmäisillemme, vaan onko se meille yhdentekevää - voimmeko tosiaan olla niin itsekkäitä ja elämään turtuneita.
        Mikään uusi ja vaihtelun halu ei tuo meille tyydytystä kuin hetkellisesti, ajatelkaamme siis nykyhetkeä, olosuhteita missä nyt elämme, se antaa paljon mahdollisuuksia, jos vain suhtaudumme siihen oikealla tavalla.

        Tämä oli yhden vaakakisulin ajatuksia elämästä.
        Toivon, että meillä kaikilla olisi hyvä sydän lähimmäisiämme kohtaan, koskien myös näitä sivun kirjoituksia.


      • vaaka 60v
        Usko, Toivo ja Rakkaus kirjoitti:

        Vaa`alla menee hyvin, ainakin tällä puntarilla :), punnukset tasapainossa ja elämä hymyilee,
        on juuri sellaista kuin haluaa sen olevankin. Omalla suhtautumistavalla voimme vaikuttaa moniin asioihin.

        "On hyvä olla, eikä rasitu polla."

        Kun katsoo maailmaa enkelin silmin, voi nähdä kaikki kauneuden!

        Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä.

        Tuossa laulun pätkiä, jotka ovat hyvän sydämen "lähettejä".
        Kunhan kaikki ihmiset muistaisivat, etteivät he ole ainoita täällä maan päällä, vaan on paljon muita.
        Monet kaipaavat elämäänsä edes pientä iloa, lähimmäisen rakkautta, toivoa paremmasta huomisesta. Sysäämmekö heidät "suohon", vai onko meillä aikaa edes pysähtyä ajattelemaan muita kuin itseämme? Yksi pieni positiivinen sana saa paljon aikaan, mutta paha sana vie viimeisenkin toivon.
        Olemmeko niin itseklkäitä omaan napaan tuijottajia, ettei meille merkitse mitään kuinka muut voivat, jopa lähimmäisemme? Paljon on hätää perhepiireissäkin tänä päivänä, sen aavistaa lukemalla noita kaikenlaisia juttuja, mitä nettikin meille tarjoaa. Mikä sen saa aikaan?
        Omahyväisyyskö, vai välinpitämättömyys? Olisiko meillä tässä kohtaa ajattelemisen aihetta (itsekullakin). Elämmekö niin, ettemme tuota surua ja murhetta lähimmäisillemme, vaan onko se meille yhdentekevää - voimmeko tosiaan olla niin itsekkäitä ja elämään turtuneita.
        Mikään uusi ja vaihtelun halu ei tuo meille tyydytystä kuin hetkellisesti, ajatelkaamme siis nykyhetkeä, olosuhteita missä nyt elämme, se antaa paljon mahdollisuuksia, jos vain suhtaudumme siihen oikealla tavalla.

        Tämä oli yhden vaakakisulin ajatuksia elämästä.
        Toivon, että meillä kaikilla olisi hyvä sydän lähimmäisiämme kohtaan, koskien myös näitä sivun kirjoituksia.

        ei voi yleistää tai luoda mitään faktatietoa horoskoopimerkin mukaaan,meitä ihmisiä on joka horoskooppi merkissä hyviä ja huonoja luonteita,
        faktaa on vain se miten ihminen käyttäytyy ei se missä merkissä on syntynyt.Älkää antako näiden palstakirjoitusten kiristää pipoanne


      • Elon polkuja..
        vaaka 60v kirjoitti:

        ei voi yleistää tai luoda mitään faktatietoa horoskoopimerkin mukaaan,meitä ihmisiä on joka horoskooppi merkissä hyviä ja huonoja luonteita,
        faktaa on vain se miten ihminen käyttäytyy ei se missä merkissä on syntynyt.Älkää antako näiden palstakirjoitusten kiristää pipoanne

        taivalletaan jokainen ja meistä jokainen varmasti yrittää tehdä sen niin hyvin kuin mahdollista.

        Uskomatonta miten kuitenkin määrätyt asiat vaikuttaa, esim horoskooppimerkki, vaikka pääasiassa ehdottomasti kasvatuksemme ja kokemuksemme elämästä on ratkaisevia, miten ja miksi teemme kuin teemme.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan.
        Elämäänsä tyytyväinen tytsy
        ps veskarin kumppani


    • Jotkut osaa tilata pelkkää

      p:aa, voiko itsekkäämpää ja itsekeskeisempää ollakkaan kuin vaaka akat?
      Kertokaa kokemuksista?
      Syvältä!!!

      • mikä noin mättää?

        mahtaa sinulla olla tosi paha päivä, vai mistä moinen tunteenpurkaus? Sillähän ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa tuolla sinun olettamuksellasi. Menepä vaaka -ihmisen "kouluun" viikoksi tai tarvittaessa pidemmäksi aikaa niin opit jotain oikeasta suhtautumisesta elämään.
        Tuolla menolla ei ole parannusta näköpiirissä.


      • viikkoakaan
        mikä noin mättää? kirjoitti:

        mahtaa sinulla olla tosi paha päivä, vai mistä moinen tunteenpurkaus? Sillähän ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa tuolla sinun olettamuksellasi. Menepä vaaka -ihmisen "kouluun" viikoksi tai tarvittaessa pidemmäksi aikaa niin opit jotain oikeasta suhtautumisesta elämään.
        Tuolla menolla ei ole parannusta näköpiirissä.

        siinä koulutuksessa, kun olo on kuin mankelin läpi vedetyllä. ;))


      • toivoton tapaus,
        viikkoakaan kirjoitti:

        siinä koulutuksessa, kun olo on kuin mankelin läpi vedetyllä. ;))

        sinua ei voi auttaa kuin Jumala, mutta siihenkään
        sinä tokko uskot? Paatunut on sydämesi lopullisesti ;))


      • Luulen, että

        meistä jokaisesta löytyy itsekkäitä ja itsekeskeisiä piirteitä.

        Sehän meistä ihmisenä kasvaa minkä otamme vastaan. Tänään ei voi mikään masentaa, aurinko paistaa ja loma odottaa.
        Rakas ystävä ja neljä ihanaa viikkoa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe