Parturi

Steffo

Miten te 50 miehet leikkautatte tukkanne ? Itselläni on suora ja ohut tukka jonka parturoi kymmenessä minuutissa. Suomessa tämä maksanee vähintään 15 euroa ja täällä Ruotsissa sikamaiset 30-40 euroa. Itse olen tähän asti pystynyt leikkauttamaan halvalla ulkomailla (50 senttiä - 5 euroa on minusta siedettävä hintahaarukka). Halvin olis tietysti ostaa kone ja ajaa itse parimilliseksi. Meikäläisen nuppi on kuitenkin niin oudon mallinen ettei sekään käy. Vaimo ei rupea enää leikkaamaan kun viimeksi riita kehkeytyi.

11

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponnari niskaan

Kasvata ponnari, kumilenkit ei paljon maksa... Täällä kotoSuomessa parturi varaa aikaa vähintään 30min (moni enemmänkin) miestenhiusten leikkuuseen (ennekuin asiakas on tuolissa, on vaikea arvioida käytettävää aikaa) Käsityössä on kyse tuntiveloituksesta, näinhän toimii muutkin käsityöläiset, putkimiehet, sähkömiehet, autonasentajat, maalarit ja remppareiskat jne. Tuntiveloitushan taas on ihan eri asia kuin tuntipalkka, joka sisältää kaikki yrityksen kulut vuokrista veroihin,eläketurvamaksuihin, luottokunnan hervottomiin kuluihin korttimaksuista, kirjanpitäjän palkat jne jne jne. Paljonko itse saat tuntipalkkaa, kerro se 2,5:llä, niin päästään siihen, mitä oma työsi maksaa...

• mies*

ei siinä parturin tuolissa kauaa vanhene kun ne muutamat hiukset on lyhennetty. 15 rahaahan siitä joutuu pulittamaan, täällä Suomessa. Ja näköjään parempi pysyäkkin täällä kun ei noissa viiden euron maissakaan tule käytyä muutenkaan, saati parturissa.
      Onhan niitä klanipäitä ties minkämallisissa nupeissa
      vaan ei kai sitä osaa ihan klaniksi ajaa niin kauan kun on jäljellä enemmän kuin yksi hius. Kahdestahan saa vielä komean jakauksen.

• Otto-Vaan

Yleensä 35-45 minuuttia.On nääs vahva ja tiheä
      tukka
      ja vähän jäykkäkin.Oikea parturin mieliharmi.:)

Ennen maksoi leikkaus 24 € ja nykyisin 10€ ja
      lopputulos aina sama. Tulen ulos tukka lyhyempänä.

Matkaakaan parturille ei ole kuin puolisen
      kilometriä.Sen pitemmälle ei enää kannata lähteä,
      kun on halpa hinta ja lyhkänen matka.

Jos Intiassa saa leikkauksen eurolla, niin eipä
      silti sinne kannata lähteä.:)

• Steffo

Kerrot että tukanleikkuu on nykyään halvempi kuin ennen. Miten olet onnistunut tämän järkkäämään kun kaikki muut hinnat tuppaavat vain nousemaan ?

• Otto-Vaan
        Steffo kirjoitti:

Kerrot että tukanleikkuu on nykyään halvempi kuin ennen. Miten olet onnistunut tämän järkkäämään kun kaikki muut hinnat tuppaavat vain nousemaan ?

Minun tuttu, hän vaihtoi ammattia. Kävi kolmivuotisen
        kampaaja linjan vielä vanhoilla päivillään.Aloitti
        toiminnan vasta ja asutaan vieläpä naapureina.
        Tässä nämä suositukset edulliselle tukanleikkuulle.
        .
        .
        .
        Tärkein vielä,onhan meillä vielä jotain yhteistäkin.
        Hänen komia tyttö ja miun komia poika sekä heidän lapset, että silleen.:)))

• jo.

vaimo on leikannut jo yli 30vuotta,
      se alkoi siitä kun aloin leikkaamaan lasten hiuksia,
      on muuten melkoisesti säästetty 32vuoden aikana kun 4 päätä on itte leikattu,

maksuissa, matkakuluissa ja ajassa,
      kolmas kone on menossa, kun aina uudistuvat kevyemmiksi yms.

• Pirre*

Ei vaiskaan, leikkasin mieki lastemme päitä silloin kouluikään saakka, mutta sitten annoin homman alalle lukeneelle.

• Tukanleikkuukoneet kun vasta kolmas menossa. Itse olen leikannut mieheni hiukset kymmenisen vuotta ja meillä on jo nyt kolmas kone menossa!

Tyttärilläni on ollut pienenä pitkät hiukset eikä ole parturissa lapsena käyneet, itse tasailin. Ja vanhempana käyttivät äitiään kauan kampaajana: värjäsin, tein raitoja ja kaikkea muuta pientä fiksailua. Nyt ovat hylänneet minut ja käyvät kampaajalla. Ja hyvä niin, aina se värin laitto jännitti kun kysessä ei ollut oma pää.

• saitoja vaan
        Pirre* kirjoitti:

Ei vaiskaan, leikkasin mieki lastemme päitä silloin kouluikään saakka, mutta sitten annoin homman alalle lukeneelle.

nuukia ja saitoja vaan ollaan ja on niin tavalliset lyhyet hiukset.
        Pojan vaimo kyllä erikoistuu neurologiaan,
        hänenkin hiuksia ollaan leikkailtu muutama vuosi.

kerran laskettiin, pikkuauton hinta on siinä säästetty ja sillä ajalla jo leikkasi kotona,
        kun olisi mennyt parturiin ja vähän siellä odotellut.

• parturi reissu
        piive kirjoitti:

Tukanleikkuukoneet kun vasta kolmas menossa. Itse olen leikannut mieheni hiukset kymmenisen vuotta ja meillä on jo nyt kolmas kone menossa!

Tyttärilläni on ollut pienenä pitkät hiukset eikä ole parturissa lapsena käyneet, itse tasailin. Ja vanhempana käyttivät äitiään kauan kampaajana: värjäsin, tein raitoja ja kaikkea muuta pientä fiksailua. Nyt ovat hylänneet minut ja käyvät kampaajalla. Ja hyvä niin, aina se värin laitto jännitti kun kysessä ei ollut oma pää.

Suomessa asuva venakko on leikannut viimeaikoina hiukset ja tehnyt hyvää jälkeä hinta: 18 euroa. Valitettavasti jäi hiljan äitiyslomalle. Vanhus talon parturissa leikkaus maksoi myös 18 euroa. Jälki oli tosi kaamea. Poika joka armeijassa leikkasi kavereidensa hiuksia korjaili pahoin kolotetun ja sieltä täältä harvennetun tukan.
        Tulos oli sitten parin sentin kesätukka. Ikinä en enää sorru moisten lampaan keritsijöiden potilaaksi, vaan haluan nähdä ennakkoon millaista jälkeä syntyy.

• An..ro

..eli jenkkisiili,hyväksi havaittu jo 30 vuotta sitten:) Olen samaa parturia käyttänyt nuo 30v,pesu ja leikkaus maksaa 20€. Kolmen viikoin välein käyn,ei tuo hinta mielestäni kallis ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1758
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1187
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe