Mitä tiedämme Abba-nelikon omista mieltymyksistä koskien Abba-tuotantoa? Suosikkibiisit?
AGNETHA
Agnetha on sanonut suosikikseen The Winner Takes It All -kappaleen. Luultavasti henk.koht syistä; Kappalehan kertoo Agnethan ja Björnin erosta ja on Agnethan laulettavaksi kirjoitettu, ja tulkinta on hieno ja viiltävä. Joten varmasti näistä syistä hälle tärkeä kappale.
BJÖRN
Björn on kuulemma Eagle-biisistä erityisen ylpeä, maalailevat tunnelmat ja soundit antavatkin kieltämättä aihetta ylpeyteen. Jostain syystä biisi ei kuitenkaan omia suosikkejani ole.
BENNY
Vuoden 2004 haastettelussa Benny piti Abban parhaina studioäänityksinä biisejä Dancing Queen, When I Kissed the Teacher, The Winner Takes It All ja Knowing Me, Knowing You. Kaikki biisit Arrivalilta paitsi TWTIA. No, Arrival onkin erinomainen studioäänite.
Anni-Frid
Fridalla on sama suosikki kuin meikäläisellä: Dancing Queen! Mitä sitä selittelemään? Siinä vaan kitetyy jotain niin mahtavaa tunnetta ja tyyliä ja voimaa! Luulis myös jonkun Fernandon olevan Fridalle tärkeä biisi, se kun on alunperin Fridan soololevyltä ruotsinkielisenä versiona lohkaista, ja vasta myöhemmin Abba-hitiksi räätälöity.
Vielä "viidennen Abban", eli manageri Stig Andersonin suosikki pitäisi tietää. Ja varmaan virallisilla Abban jäsenillä on muitakin suosikkeja.
Abba-tyyppien oma suosikit
3
270
Vastaukset
- <<<<
oon Jotain Voinu Lukea < Itse olen kerran Laulanut Knowing me Knowing Youn karaokessa
- mr-tambourine-man
Fanina sitä jää kaikenlaista tietoa päähän, turhaakin. Satun tässä yhteydessä muistamaan, että Björnin suosikkeja ovat myös Super Trouperin Happy New Year ja Arrivalilta löytyvä When I Kissed the Teacher. Taisi molemmista olla maininta Koko tarina -kirjassa.
- biisi
mr-tambourine-man kirjoitti:
Fanina sitä jää kaikenlaista tietoa päähän, turhaakin. Satun tässä yhteydessä muistamaan, että Björnin suosikkeja ovat myös Super Trouperin Happy New Year ja Arrivalilta löytyvä When I Kissed the Teacher. Taisi molemmista olla maininta Koko tarina -kirjassa.
Suosikeista en tiedä enempää kuin mitä on mainittu, mutta sekä Bennyn että Björnin inhokkibiisi Abba-tuotannossa on "Summernight City" -kappale...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882