Abba-tyyppien oma suosikit

Abba-tuotannosta

Mitä tiedämme Abba-nelikon omista mieltymyksistä koskien Abba-tuotantoa? Suosikkibiisit?

AGNETHA

Agnetha on sanonut suosikikseen The Winner Takes It All -kappaleen. Luultavasti henk.koht syistä; Kappalehan kertoo Agnethan ja Björnin erosta ja on Agnethan laulettavaksi kirjoitettu, ja tulkinta on hieno ja viiltävä. Joten varmasti näistä syistä hälle tärkeä kappale.

BJÖRN

Björn on kuulemma Eagle-biisistä erityisen ylpeä, maalailevat tunnelmat ja soundit antavatkin kieltämättä aihetta ylpeyteen. Jostain syystä biisi ei kuitenkaan omia suosikkejani ole.

BENNY

Vuoden 2004 haastettelussa Benny piti Abban parhaina studioäänityksinä biisejä Dancing Queen, When I Kissed the Teacher, The Winner Takes It All ja Knowing Me, Knowing You. Kaikki biisit Arrivalilta paitsi TWTIA. No, Arrival onkin erinomainen studioäänite.

Anni-Frid

Fridalla on sama suosikki kuin meikäläisellä: Dancing Queen! Mitä sitä selittelemään? Siinä vaan kitetyy jotain niin mahtavaa tunnetta ja tyyliä ja voimaa! Luulis myös jonkun Fernandon olevan Fridalle tärkeä biisi, se kun on alunperin Fridan soololevyltä ruotsinkielisenä versiona lohkaista, ja vasta myöhemmin Abba-hitiksi räätälöity.

Vielä "viidennen Abban", eli manageri Stig Andersonin suosikki pitäisi tietää. Ja varmaan virallisilla Abban jäsenillä on muitakin suosikkeja.

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

oon Jotain Voinu Lukea < Itse olen kerran Laulanut Knowing me Knowing Youn karaokessa

• mr-tambourine-man

Fanina sitä jää kaikenlaista tietoa päähän, turhaakin. Satun tässä yhteydessä muistamaan, että Björnin suosikkeja ovat myös Super Trouperin Happy New Year ja Arrivalilta löytyvä When I Kissed the Teacher. Taisi molemmista olla maininta Koko tarina -kirjassa.

• biisi
        mr-tambourine-man kirjoitti:

Fanina sitä jää kaikenlaista tietoa päähän, turhaakin. Satun tässä yhteydessä muistamaan, että Björnin suosikkeja ovat myös Super Trouperin Happy New Year ja Arrivalilta löytyvä When I Kissed the Teacher. Taisi molemmista olla maininta Koko tarina -kirjassa.

Suosikeista en tiedä enempää kuin mitä on mainittu, mutta sekä Bennyn että Björnin inhokkibiisi Abba-tuotannossa on "Summernight City" -kappale...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1796
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1429
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1240
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1182
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      67
      997
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      952
    7. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      41
      933
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      920
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      874
    10. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      46