Tiedot amikseen pääsystähän tulevat suunnilleen 13.6. ja opiskelupaikka pitänee ottaa vastaan melko pian sen jälkeen, eikä vain? Olen kuitenkin hakenut myös amk:hon, josta tiedot opiskelemaan pääsystä tulevat paljon myöhemmin. Miten siis menetellään, jos pääsisi amikseen opiskelemaan mutta haluaa vielä odottaa tietoa amk:sta? Vähän epäselvästi selitetty mutta toivottavasti tästä sen periaatteen ymmärtää mitä haen takaa..
Opiskelupaikan vastaanottaminen
7
1931
Vastaukset
- girga
Jep, itsekin mietin ihan samaa, mutta olen lisäksi hakenut vielä yliopistoon. :E
Lähetin asiasta sähköpostia tänään hakemani amiksen koulutussihteerille/päällikölle/mikälie ja tuun kyllä kertomaan tänne jos vastaa. Epäreilua jos menee opiskelupaikka ohi sen takia kun jää odottamaan tuloksia muistakin. Siinäpä syksyllä sitten selität kelalle työttömyyskorvauksia hakiessa, mikset ole ottanut opiskelupaikkaa vastaan vaikka sellaisen oisit saanut. - sfgdfs
Mulla on kanssa ihan sama juttu...
Se kahden opiskelupaikan vastaanottaminen on siis "kiellettyä" vaan korkeakouluissa (AMK, yliopisto), joten kannattaa ehdottomasti ottaa se ammattikoulun paikka vastaan ja odottaa sitä AMK päätöstä ja jos hyvin menee ja pääset sinne toiseenkin niin toisen voi aina perua (: .- [faktaa]
eli voitte ottaa amispaikan turvallisin mielin vastaan ja perua myöhemmin mikäli pääsette amk:uun tai yliopistoon :)
- girga
[faktaa] kirjoitti:
eli voitte ottaa amispaikan turvallisin mielin vastaan ja perua myöhemmin mikäli pääsette amk:uun tai yliopistoon :)
Kiitos tuhannesti tästä tiedosta! Helpottaa oloa kummasti kun ei tarvitse murehtia asiaa. Nyt sitten vaan tuloksia jännäämään amiksestakin.
- eli2222
[faktaa] kirjoitti:
Pitääkö tämä nykyäänkin paikkansa?
- nhuyi
Kyllä pitää paikkansa edelleen. Jos pääset AMK niin peru amis-paikka. Vapautuu sitten amis paikka jollekin muulle.
Mutta muista ilmoittaa amikseen ettet tulekaan sinne, etteivät turhaan odottele elokuussa, vaan saavat täytettyä sen paikan mahd. pian. - yli oppilas
Minä hain myös autokouluun, mutta en tiedä vielä pääsenkö sinne. Voikohan sen perua, jos en pääse yliopistoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897