Voiko rapu olla mustasukkainen (samaa sukupuolta olevasta) ystävästä? Ymmärrän, että on mustasukkainen miehestä, mutta rakastaako rapu niin tunteella ystäväänsäkin, että voi olla mustasukkainen tästä?
Hyvä tuuli nimittäin kaikkosi sekunnissa, kun hetken hengailin muidenkin kuin rakkaan rapuystäväni helmoissa. Onko rapu omistushaluinen lähimmistä ystävistään?
Ystävästä
4
1186
Vastaukset
- usko======
että horoskoopilla on mitään tekemistä asian kanssa :DDD syitä käytökseen voipi olla monia.
- miieieee
olen myös kavereista mustasukkanen
- ainakin..
olen hyvin mustasukkainen parhaasta kaveristani. pelkään aina, että jostain toisesta tulee hänelle rakkaampi. vaikka luotan siihen, ettei näin käy. silti olen hyvin omistushaluinen :s
- RAPU-**
Mustasukkaisuutta ravussa on ja ei oo.Se riippuu
vähän tilanteesta ollaanko ravulle rehellisiä.
Itselläni oli aikoinaan taipumusta mustasukkai-suuteen hiukan mut tapasin aivan sattumalta ki-
van tytön jonka kanssa keskustelimme asiasta.
Kiitokset vain hänelle missä hän onkin että
opetti minulle kuinka voin hallita mustasukkai-
suuden tunteeni.Muistaakseni hän sanoi minulle
että et voi liikaa kahlita ketään ystävääsi
eikä naispuolista ainakaan sillä voit menettää
hänet ja muista naista ei saa lyödä kukasella-
kaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2827347Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413816PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23418Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663117Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1122804"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin312572IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492468Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522216- 681993
- 991871