no mullakin on ongelma

topi2332

mulla on ongelma joka on tämän näköinen

VITTU KUN RUNE ON KÄYNY PKN POISTON JÄLKEEN NIIN VITUN TYLSÄKSI EIKÖ TEISTÄ SITTE VIELÄ RAJOTETUT TRADET NI MUN PÄÄ RÄJÄHTI PELLOLLE NII ET VITTU SAIS JOTAA KORVIKETTA TULLA JOSSA SAA RAUHAS LOOTTAA ILMAN MITÄÄ PENALTYY TAI JOTAA VITUTTA (SILAB CLIENT OWNZ ALOT PKN TAKIA) ET VITTU OTTAKAA KANTAA NI KESKUSTELUU SYNTYY

2

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POISTO HÄLYTIN

Täysin turha trollaus viesti. Wanha Pk on poissa ja sillä siisti ja lisäksi runescapen piraattiversioiden mainostus on kiellettyä niin runessa kuin täälläkin.

Tilitonttu voi ystävällisesti tämän poistaa. Kiitos.

• omfged cercod king omfged

no mun ukon nimion pk jermu pk ja mun att on 99 str 99 deff99 cooking 99 firemaking 99 suomnigi 99 crafting 99 rune crawting 99 agility 99 mage 99 fishing 99 smithing 99 minning 99 thiewing 99 prayer 99 hp 99 mun kikki lvl on 99 ja v***u kun ei pääse silel vittu kirjautuu sisään tai sin saada bannit pellin mut homot pelaa ainakin jotain vitu moparscapee mul on runes kyl 138lvl mut emt... myyn kai sen tai vaihan :P siit saa 80e omfg lol wtf :D:P tälläst se elämä on I ELÄMÄ ON I vittu jes vittu joo vittu jes jes jou

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16