Heips!
Olen saanut vakipaikan, ihanaa!! :)
Ehtona on, että esittää hyväksyttävän todistuksen terveydentilastaan. Tarkoittaako siis tämä tavanomaista lääkärintarkastusta, jossa mitataan paino, pituus, näkö, kuulo, verikokeet.?jne..
Lämmintä kesää ! :)
Hyväksyttävä todistus
7
2792
Vastaukset
- hoitsutäti...
Moi!
Juu kyllä se tositus on juurikin lääkärin T-lomake, johon merkitään mahdolliset sairaudet, kuulo, näkö, paino, pituus ja lääkäri laittaa rastin ruutuun "oletko työkuntoinen". MUTTA itselläni ainakin olin vastaanotolla ehkä sen 5 minuuttia. Ei lääkäreillä ole aikaa alkaa punnitsemaan tai pituuksia mittailemaan, koska niillä nyt ei mitään merkitystä. Verenpaine oli ainut, minkä lääkäri mittasi, muut kysymykset merkitsi haastattelun perusteella.
Eli tilaat vain terveyskeskuksestasi ajan lääkärintarkastukseen! - myös että
jotkut pyytää sen valvotun virtsanäytteen huumetestejä varten...Ei kaikki mutta jotkut:)
- yhteys...
uuden työpaikkasi työterveyshuoltoon. Yleensä työpaikan työterveyshuolto hoitaa nämä työhöntulolääkärintarkastukset, sinulle ilmaiseksi siis. Lukuunottamatta ehkä ihan pieniä muutaman työntekijän yrityksiä.
- hoitsutäti...
Vaikka hakeutuu lääkärintarkastukseen työterveyden kautta, maksaa se asiakkaalle sen tosistusmaksun verran, en nyt muista tarkkaa hintaa mutta siinä 24 euroa. Meillä kunnassa muuten on terveydenhuolto ilmaista sen henkilöstölle.
- ei...
hoitsutäti... kirjoitti:
Vaikka hakeutuu lääkärintarkastukseen työterveyden kautta, maksaa se asiakkaalle sen tosistusmaksun verran, en nyt muista tarkkaa hintaa mutta siinä 24 euroa. Meillä kunnassa muuten on terveydenhuolto ilmaista sen henkilöstölle.
maksanut todistus työterveyslääkäriltä mitään. Kunta-alalla olen.
- :(
ei... kirjoitti:
maksanut todistus työterveyslääkäriltä mitään. Kunta-alalla olen.
mitä tapahtuu jos ei suostu punnitsemaan painoaan?? Jääkö koko helvetin todistus saamatta :(
- ei maksanut
:( kirjoitti:
mitä tapahtuu jos ei suostu punnitsemaan painoaan?? Jääkö koko helvetin todistus saamatta :(
todistus minullakaan mitään työterveyshuollossa (Tays). Olin täyttänyt valmiiksi kaavakkeen mm. aikaisemmista leikkauksista, sairauksista jne ja lääkäri kävi nopeasti kaavakkeen läpi ja näön tarkasti. Meni jotain viitisen minuuttia ja todistus oli kourassa. Kävin myös sitä ennen erikseen terveydenhoitajalla, joka mittasi verenpaineen, punnitsi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677