Olen tyhmä ääliö idiootti!

Idioottiidiootti

Nonni,ny meni homma sit pahemman kerran päin persettä! Olin täs viikonloppuna juhlistamassa lukuvuoden päätöstä ulkona. Olin sitte siinä ihastukseni ja hänen ystävien kans viettämäs iltaa. Nooh ajattelemattani homma johti siihe et ihastukseni ystävä istus mun sylissä ja tultii hyvi juttuu (luulin siis ihastukseni vihaavan mua, ku sen ystävä oli mun sylis).Jälkeen päi lähetin ihastukselleni vieläpä viestin et onks se kiinnostunu musta ja vastaus oli myönteinen. Nooh, seuraavana aamuna luulin että ihastukseni on suuttunut mulle ja kirjotin meses sille anteeksipyyntöjä ynnä muuta. Tänää sain sit viestin et''häh? mitä vittua sä selittelet?''. Tietysti vastasin vaa että ''unohda, mul oli huono päivä''. Nyt se pitää outona mua ja miks vitus mä en sanonu sil et rakastan sitä?? Miks mä oon näin tyhmä, ku edessäni oli paras mahdollisuus saada se tyttö itselleni ja nyt mä mokasin koko jutun. (Toivottavasti saitte selvää.)

5

2083

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottiidiootti

Mitäs vittua mä tän tänne häpeä-osastol kirjotan saatana!!?

• sää ny

kirjotel mieluummi sin varsinais-suame osastol tai ees Pori tykön tai sit sil likal. Mut kui sää et pan ollenka suala? Ko siin luki jot PAN SUOLA.

• idioottiidiootti

Mä en oo mistää varsinais-suomest vaa satakunnast, enkä myöskää porist

• mimmi täält
        idioottiidiootti kirjoitti:

Mä en oo mistää varsinais-suomest vaa satakunnast, enkä myöskää porist

Älä välit, meit on muitaki idioottei Satakunnas, ja viäl pali vanhempiiki. Kyl se siit sit. Korjaa ny vaa virhees ja lakka panikoimast turhi :)

• voin kertoa

sinulle yhden jutun: kun tuo homma on tosiaan ilmiselvästi vain ja ainoastaan ihan ihastumispohjalla, niin älä helvetissä mene puhumaan mistään rakastumisista tai rakastamisesta vielä tässä vaiheessa. Jos sen teet, voit olla varma, että tyttö pitää sinua megaluokan ääliönä. Noista puhutaan vasta sitten, kun on seurusteltu jo hyvän aikaa (taidat olla tosi nuori).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe